Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Ogłoszenie nr 2/2019 o przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki

rok: 2019

Piła, dnia 29 marca 2019r.

 

OGŁOSZENIE Nr 2/2019

o przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna. Ogłoszenie dotyczy drewna pozyskanego w roku 2019 z wycinki drzew pochodzących
z terenów gminnych, gatunku topola.

drewno liściaste pozostałe, w ilości łącznej 169,32 m3

NR

MAGAZYNOWY

GATUNEK DREWNA

KLASYFIKACJA

DŁUGOŚĆ   

ŚREDNICA   W KORZE/ SZEROKOŚĆ*         

WYSOKOŚĆ*

MASA                

[cm]

[cm]

[cm]

 [m3]

19/C1

topola

S4 pozostałe liściaste

300-500

23-96

-

150,36

19/C1

topola

S4 pozostałe liściaste

760

160

120

 

9,48

19/C1

topola

S4 pozostałe liściaste

760

160

120

 

9,48

*dotyczy drewna stosowego

 

Sprzedający ustala cenę wywoławczą brutto w wysokości 115,02 zł/m3.

Drewno można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z: Panem Marcinem Pielacha,
tel. 67 211-16-34 w godz. 8.00-14.00

Sposób przygotowania i zawartość oferty:

  1. Oferent składa pisemną ofertę na adres:

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

  1. Ofertę należy sporządzić na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
  2. W przypadku, gdy Oferentem jest przedsiębiorstwo lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  3. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z hasłem „drewno”.

Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:

  1. Ofertę pisemną wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, z hasłem „drewno”, w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, w terminie do dnia 11.04.2019r. do godz. 10.00 – pokój nr 11 (sekretariat)
    I piętro.
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2019r. o godz. 10.05, w siedzibie ZDiZ w Pile – pokój nr 11.
  3. Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
  4. Sprzedający wybierze oferty przedstawiające najkorzystniejszą (najwyższą) wartość brutto poszczególnych części przedstawioną w ofercie.
  5. W przypadku złożenia ofert zawierających taką samą cenę, Sprzedający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Sprzedającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku,
    gdy ceny dodatkowe będą o takiej samej wartości Sprzedającemu przysługuje prawo unieważnienia przetargu.
  6. O wyniku rozstrzygnięcia każdy oferent zostanie poinformowany pisemnie lub
    w drodze elektronicznej.
  7. Informacji w sprawie przetargu udzielają:

- zagadnienia merytoryczne: Marcin Pielacha, tel. 67 211-16-34

- zagadnienia proceduralne: Piotr Ziółkowski, tel. 67 211-16-37      

Informacje dodatkowe:

  1. Sprzedający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Możliwy jest zakup wyłącznie wszystkiego drewna.
  2. Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.
  3. Po dokonaniu wyboru Kupującego Sprzedający wystawi fakturę na umowną kwotę. Kupujący zobowiązany jest do uregulowania należności za zakupione drewno
    w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Sprzedającego na rachunek bankowy:
    Bank Polska Kasa Opieki SA Oddział Piła nr 09 1020 4027 0000 1202 1119 6104.
  4. Wydanie drewna nastąpi po uregulowaniu należności (wpływie należności na rachunek Sprzedającego), zgodnie z wystawioną fakturą. Kupujący w terminie 14 dni we własnym zakresie i na własny koszt dokona odbioru zakupionego drewna z placu magazynowego Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, przy ul. Przemysłowej 34, w obecności Pana Marcina Pielachy tel. 67 211-16-34 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, w godzinach urzędowania jednostki (7:00-15:00).
   

Dokumenty do pobrania:
Wzór umowy 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2019-03-29 09:12:03)
rozmiar pliku: 18.4Kb
Wzór oferty
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2019-03-29 09:11:28)
rozmiar pliku: 15.2Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz