Przetargi zakończone: Ogłoszenie nr 2/2019 o przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki
rok: 2019
Piła, dnia 29 marca 2019r.
OGŁOSZENIE Nr 2/2019
o przetargu na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, zaprasza do składania pisemnych ofert na zakup drewna. Ogłoszenie dotyczy drewna pozyskanego w roku 2019 z wycinki drzew pochodzących
z terenów gminnych, gatunku topola.
drewno liściaste pozostałe, w ilości łącznej 169,32 m3
NR
MAGAZYNOWY
|
GATUNEK DREWNA
|
KLASYFIKACJA
|
DŁUGOŚĆ
|
ŚREDNICA W KORZE/ SZEROKOŚĆ*
|
WYSOKOŚĆ*
|
MASA
|
[cm]
|
[cm]
|
[cm]
|
[m3]
|
19/C1
|
topola
|
S4 pozostałe liściaste
|
300-500
|
23-96
|
-
|
150,36
|
19/C1
|
topola
|
S4 pozostałe liściaste
|
760
|
160
|
120
|
9,48
|
19/C1
|
topola
|
S4 pozostałe liściaste
|
760
|
160
|
120
|
9,48
|
*dotyczy drewna stosowego
Sprzedający ustala cenę wywoławczą brutto w wysokości 115,02 zł/m3.
Drewno można oglądać po wcześniejszym uzgodnieniu z: Panem Marcinem Pielacha,
tel. 67 211-16-34 w godz. 8.00-14.00
Sposób przygotowania i zawartość oferty:
- Oferent składa pisemną ofertę na adres:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu, według wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia.
- W przypadku, gdy Oferentem jest przedsiębiorstwo lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie z hasłem „drewno”.
Warunki udziału i sposób wyboru oferenta:
- Ofertę pisemną wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie, z hasłem „drewno”, w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, w terminie do dnia 11.04.2019r. do godz. 10.00 – pokój nr 11 (sekretariat)
I piętro.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2019r. o godz. 10.05, w siedzibie ZDiZ w Pile – pokój nr 11.
- Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
- Sprzedający wybierze oferty przedstawiające najkorzystniejszą (najwyższą) wartość brutto poszczególnych części przedstawioną w ofercie.
- W przypadku złożenia ofert zawierających taką samą cenę, Sprzedający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Sprzedającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen niższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. W przypadku,
gdy ceny dodatkowe będą o takiej samej wartości Sprzedającemu przysługuje prawo unieważnienia przetargu.
- O wyniku rozstrzygnięcia każdy oferent zostanie poinformowany pisemnie lub
w drodze elektronicznej.
- Informacji w sprawie przetargu udzielają:
- zagadnienia merytoryczne: Marcin Pielacha, tel. 67 211-16-34
- zagadnienia proceduralne: Piotr Ziółkowski, tel. 67 211-16-37
Informacje dodatkowe:
- Sprzedający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Możliwy jest zakup wyłącznie wszystkiego drewna.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.
- Po dokonaniu wyboru Kupującego Sprzedający wystawi fakturę na umowną kwotę. Kupujący zobowiązany jest do uregulowania należności za zakupione drewno
w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT przez Sprzedającego na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki SA Oddział Piła nr 09 1020 4027 0000 1202 1119 6104.
- Wydanie drewna nastąpi po uregulowaniu należności (wpływie należności na rachunek Sprzedającego), zgodnie z wystawioną fakturą. Kupujący w terminie 14 dni we własnym zakresie i na własny koszt dokona odbioru zakupionego drewna z placu magazynowego Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, przy ul. Przemysłowej 34, w obecności Pana Marcina Pielachy tel. 67 211-16-34 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, w godzinach urzędowania jednostki (7:00-15:00).
wstecz