Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum: Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła

Piła, dn. 18.12.2009 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
roboty budowlane, dostawy, usługi


Piła: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, do kontaktów: Irena Zawal  ul. 14-go Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 34 25,
fax 067 212 34 25 e-mail: sekretariat@zdiz.pila.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak/Nie
Nr.... poz.  Z  ..........
Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT):37.440,00- PLN / 9.656,70 -EURO
SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWENIA
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi
2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Nomenklatura
3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): – 50.23.22.00.-1
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła

5) Krótki opis: j.w.

SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
III.1) Udzielenie i wartość zamówienia
1.1)Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
  P.H.U.”ELEKTRO -  TECH” Józef Kmiecik
 ul. Brzozowa 29  ; 64 – 920 Piła
     
1.2)Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach
      z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT):
Cena:  37.440,00
Oferta z najniższą ceną: 37.440,00,-  oferta z najwyższą ceną: 37.440,00
Waluta: PLN
SEKCJA IV: INNE INFORMACJE
IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.12.2009r
Liczba otrzymanych ofert:  1
3) Data przekazania  ogłoszenia: 17.12.2009r


Piła, dn. 15.12.2009r.

Wszyscy Wykonawcy

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę i konserwację sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła.

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę :
  Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budowlanych  „ELEKTRO  TECH” Józef Kmiecik z  siedzibą ul. Brzozowa 29 ; 64 – 920 Piła
 
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta  niniejszego  Wykonawcy  przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny   odnoszącej   się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego,
a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium   wskazanego w  niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego- uzyskała  po max  ilość  pkt.- 300,00.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:
1.P.H.U.„ELEKTRO  TECH” ul. Brzozowa 29; 64 – 920 Piła
cena brutto – 29.280,00- zł;termin realizacji – 01.01.2010 – 31.12.2010; warunki płatności –  14 dni; 
pkt.- 300,00.


Piła, dn. 07.12.2009 r.

OGŁOSZENIE O  ZAMÓWIENIU
usługa


Zamieszczenie ogłoszenia: nie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20 , 64-920 Piła tel 067 212- 34-25
1) 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła
II.1.2) Rodzaj zamówienia usługa
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wartość lub zakres zamówienia obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) obsługę sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły tj.:
    - przegląd i konserwację urządzeń sygnalizacyjnych
      -  przegląd i konserwację instalacji elektrycznych
    b) bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły tj.:
 objazd patrolowy punktów sygnalizacji jeden raz dziennie,
 usuwanie awarii urządzeń elektrycznych – natychmiast,
 zgłoszenie awarii serwisowych,
 naprawy doraźne uszkodzonych elementów w ciągu 48 godzin,
 utrzymanie w stałej czystości odbłyśników i soczewek sygnalizatorów i sterowników,
  -  wymianę zużytych – przepalonych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych –   natychmiast.
    c) wymianę na nowe uszkodzonych elementów sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły.
 
Lokalizacje sygnalizacji świetlnych objętych przedmiotem postępowania:
1 – ul. Bydgoska – Roosevelta
2 – ul. Bydgoska – Kusocińskiego - Okólna
3 – ul. Bydgoska – za Składową – przejście dla pieszych
4 – ul. Okólna – Walki Młodych – Zygmunta Starego
5 – ul. Ludowa – Roosevelta
6 – ul. Śniadeckich – Al. Wyzwolenia – Fritza Philipsa
7 – ul. 1-go Maja przy Śródmiejskiej – przejście dla pieszych
8 – ul. Buczka przy szkole – przejście dla pieszych
9 – ul. Okrzei – Buczka
10- ul. Wiosny Ludów przy Brzozowej – przejście dla pieszych
11- ul. Kolbego – Popiełuszki – Dzieci Polskich
12- ul. Zygmunta Starego – 14 Lutego
13- Al. Wojska Polskiego – Mickiewicza
14 – Al. Niepodległości – Koszalińska
15- ul. Koszalińska (uruchamiana okresowo dla aeroklubu)
II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV):   50.23.22.00-2 - usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnej
II.1.5) Czy dopuszcza złożenie ofert częściowych: nie
II.1.6) Czy dopuszcza złożenie ofert wariantowych: nie

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM, TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
 Informacja na temat wadium:  nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawczy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  Prawo zamówień publicznych.
2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu(jeżeli dotyczy):
1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji:
(a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych  - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2
3. Parafowany projekt  umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4
4)  Aktualny  (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
     W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia).
5) Wykaz sygnalizacji świetlnych - załącznik nr 4
SEKCJA IV: INNE INFORMACJE
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena - 100%
IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Zakład Zieleni Miejskiej w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła
IV.3.2)
IV.3.3)
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału lub ofert: 14  grudnia 2009 r, do godziny 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni

Do pobrania: SIWZ - konserwacja sygnalizacji