Piła, dn. 18.12.2009 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA roboty budowlane, dostawy, usługi
Piła: SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, do kontaktów: Irena Zawal ul. 14-go Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 34 25, fax 067 212 34 25 e-mail: sekretariat@zdiz.pila. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak/Nie Nr.... poz. Z .......... Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT):37.440,00- PLN / 9.656,70 -EURO SEKCJA II: TRYB I PRZEDMIOT ZAMÓWENIA II.1) Rodzaj zamówienia: usługi 2) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): – 50.23.22.00.-1 Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła
5) Krótki opis: j.w.
SEKCJA III: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA III.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1)Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.”ELEKTRO - TECH” Józef Kmiecik ul. Brzozowa 29 ; 64 – 920 Piła 1.2)Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najniższą i najwyższą ceną (bez VAT): Cena: 37.440,00 Oferta z najniższą ceną: 37.440,00,- oferta z najwyższą ceną: 37.440,00 Waluta: PLN SEKCJA IV: INNE INFORMACJE IV.1) Data udzielenia zamówienia: 17.12.2009r Liczba otrzymanych ofert: 1 3) Data przekazania ogłoszenia: 17.12.2009r
Piła, dn. 15.12.2009r.
Wszyscy Wykonawcy
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na obsługę i konserwację sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę : Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Budowlanych „ELEKTRO TECH” Józef Kmiecik z siedzibą ul. Brzozowa 29 ; 64 – 920 Piła Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego- uzyskała po max ilość pkt.- 300,00.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy: 1.P.H.U.„ELEKTRO TECH” ul. Brzozowa 29; 64 – 920 Piła cena brutto – 29.280,00- zł;termin realizacji – 01.01.2010 – 31.12.2010; warunki płatności – 14 dni; pkt.- 300,00.
Piła, dn. 07.12.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU usługa
Zamieszczenie ogłoszenia: nie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES:Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20 , 64-920 Piła tel 067 212- 34-25 1) 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła II.1.2) Rodzaj zamówienia usługa II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wartość lub zakres zamówienia obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła Przedmiot zamówienia obejmuje: a) obsługę sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły tj.: - przegląd i konserwację urządzeń sygnalizacyjnych - przegląd i konserwację instalacji elektrycznych b) bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły tj.: objazd patrolowy punktów sygnalizacji jeden raz dziennie, usuwanie awarii urządzeń elektrycznych – natychmiast, zgłoszenie awarii serwisowych, naprawy doraźne uszkodzonych elementów w ciągu 48 godzin, utrzymanie w stałej czystości odbłyśników i soczewek sygnalizatorów i sterowników, - wymianę zużytych – przepalonych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych – natychmiast. c) wymianę na nowe uszkodzonych elementów sygnalizacji świetlnej ulic gminnych i powiatowych miasta Piły. Lokalizacje sygnalizacji świetlnych objętych przedmiotem postępowania: 1 – ul. Bydgoska – Roosevelta 2 – ul. Bydgoska – Kusocińskiego - Okólna 3 – ul. Bydgoska – za Składową – przejście dla pieszych 4 – ul. Okólna – Walki Młodych – Zygmunta Starego 5 – ul. Ludowa – Roosevelta 6 – ul. Śniadeckich – Al. Wyzwolenia – Fritza Philipsa 7 – ul. 1-go Maja przy Śródmiejskiej – przejście dla pieszych 8 – ul. Buczka przy szkole – przejście dla pieszych 9 – ul. Okrzei – Buczka 10- ul. Wiosny Ludów przy Brzozowej – przejście dla pieszych 11- ul. Kolbego – Popiełuszki – Dzieci Polskich 12- ul. Zygmunta Starego – 14 Lutego 13- Al. Wojska Polskiego – Mickiewicza 14 – Al. Niepodległości – Koszalińska 15- ul. Koszalińska (uruchamiana okresowo dla aeroklubu) II.1.4) Wspólny Słownik zamówień (CPV): 50.23.22.00-2 - usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnej II.1.5) Czy dopuszcza złożenie ofert częściowych: nie II.1.6) Czy dopuszcza złożenie ofert wariantowych: nie
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania SEKCJA III: INFORMACJE OCHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM, TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawczy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Pzp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu(jeżeli dotyczy): 1. Ofertę złożoną na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie Specyfikacji: (a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 3. Parafowany projekt umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 4 4) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego – samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 5) Wykaz sygnalizacji świetlnych - załącznik nr 4 SEKCJA IV: INNE INFORMACJE IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena - 100% IV.2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem Zakład Zieleni Miejskiej w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła IV.3.2) IV.3.3) IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału lub ofert: 14 grudnia 2009 r, do godziny 10:00. IV.3.5) Termin związania ofertą: 30 dni
Do pobrania: SIWZ - konserwacja sygnalizacji |