Piła: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137335 - 2009r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów. II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów - powyżej 14 000 euro. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75515.48 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2009. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
Piła, dn. 18.09.2009r. Wszyscy Wykonawcy ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE* Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów w Pile. Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę : Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „CHABER – BUD” Anna Chaberska z siedzibą ul.Kazimierza Wielkiego 35 ; 64 – 920 Piła Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego- uzyskała po max ilość pkt.- 300,00. Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy: 1.P.U.B.„CHABER - BUD” ul. Kazimierza Wielkiego 35; 64 – 920 Piła cena brutto – 59.654,77- zł;termin realizacji – 6 m-cy; warunki płatności – 14 dni; pkt.- 300,00. 2. „ BaHeCo Ltd”” - Spółka z o.o. ul. Sikorskiego 92; 60 ; 64 – 980 Trzcianka cena brutto – 98.636,12,- zł;termin realizacji – 6 m-cy; warunki płatności – 14 dni; pkt.- 181,44. 3.P.W.„TECHBUD” ul. Bogusławskiego 40 ; 64 – 920 Piła cena brutto – 73.941,32,- zł;termin realizacji – 6 m-cy ; warunki płatności – 14 dni; pkt.- 242,04.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów powyżej 14.000 Euro. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła,sekretariat. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Załączniki: | |