Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Strona główna » Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum » Przebudowa ciągów pieszych na Placu Inwalidów 21.08.2009
Szukaj

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile - archiwum: Przebudowa ciągów pieszych na Placu Inwalidów 21.08.2009

 

Piła: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów
Numer ogłoszenia: 171007 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137335 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów - powyżej 14 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75515.48 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych CHABER BUD, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2, 64-920 PIŁA, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 48897.35
  • Oferta z najniższą ceną: 48897.35 oferta z najwyższą ceną: 80849.28
  • Waluta: PLN.


 

                                                                                                         Piła, dn. 18.09.2009r.

 

 

                                                                                              Wszyscy Wykonawcy

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/

O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu

o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę istniejących ciągów  pieszych  na Placu Inwalidów w Pile.

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę :

  Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych  „CHABER – BUD” Anna Chaberska z  siedzibą

  ul.Kazimierza Wielkiego 35 ; 64 – 920 Piła

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta  niniejszego  Wykonawcy  przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny   odnoszącej   się do przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego,

a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium   wskazanego w  niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego- uzyskała  po max  ilość  pkt.- 300,00.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:

1.P.U.B.„CHABER - BUD” ul. Kazimierza Wielkiego 35; 64 – 920 Piła

cena brutto – 59.654,77- zł;termin realizacji –  6 m-cy; warunki płatności –  14 dni;  pkt.- 300,00.

2. „ BaHeCo Ltd”” - Spółka z o.o. ul. Sikorskiego 92; 60 ; 64 – 980 Trzcianka

cena brutto – 98.636,12,- zł;termin realizacji –  6 m-cy; warunki płatności –  14 dni;  pkt.- 181,44.

3.P.W.„TECHBUD”  ul. Bogusławskiego 40 ; 64 – 920 Piła

cena brutto –  73.941,32,- zł;termin realizacji –  6 m-cy ; warunki płatności –  14 dni;  pkt.- 242,04.

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejących ciągów pieszych na Placu Inwalidów powyżej 14.000 Euro.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 2) wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 4.Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia)..

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pila.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła,sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Załączniki:

    siwz Pl. Inwalidów

    kosztorys ofertowy

    SST