ZP.I.TZ.II/341/21/10/ZDiZ
Utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w 2010 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173736 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Piła..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w 2010 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac:prace pielęgnacyjne drzew,prace pielęgnacyjne krzewów,wycinki drzew, po uzyskaniu decyzji administracyjnych,usuwanie samosiewów,koszenie trawników,zgrabianie skoszonej trawy,wygrabianie liści,sadzenie krzewów / drzew,renowacja małej architektury i urządzeń zabawowych (oczyszczenie, malowanie, uzupełnienie brakujących elementów, ewentualnie demontaż elementów nie nadających się do renowacji),prace porządkowe,usuwanie wszelkich zagrożeń (wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i tzw. kosztorys ślepy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6, 55.87.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90132,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Piła, 2010-07-07
.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w 2010 roku Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę – Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca ul Baśniowa 1 64-930 Szydłowo; cena brutto – 83 774,68 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu .
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o. ul. Węglowa 9; cena brutto - 87 996,72 zł, termin realizacji zamówienia – 31.12.2010 r, termin płatności 21 dni, uzyskując łącznie 285,60 pkt
2. Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca ul. Baśniowa 1 64-930 Szydłowo; cena brutto - 83 774,68 zł, termin realizacji zamówienia – 31.12.2010 r, termin płatności 21 dni, uzyskując łącznie 300,00 pkt
Piła 24.06.2010. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: ogłoszenie z dnia 18.06.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: PONADTO ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O ZMIANACH TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W NASTĘPUJĄCYM ZAKRESIE: 1. Zmianie uległa treść pkt 8.1. i 8.2. 2. W załączniku 8a zmianie uległa treść pkt. 3. 3. W załączniku 8a zmianie uległa treść pkt. 6. 4. W załączniku 8b zmianie uległa treść pkt. 21.
ZP.I.TZ.III/341/21/10/ZDiZ
Piła: Utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w 2010 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS w 2010 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni i placów zabaw przejętych po MZGM i PTBS. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: - prace pielęgnacyjne drzew, - prace pielęgnacyjne krzewów, - wycinki drzew, po uzyskaniu decyzji administracyjnych, - usuwanie samosiewów, - koszenie trawników, - zgrabianie skoszonej trawy, - wygrabianie liści, - sadzenie krzewów / drzew, - renowacja małej architektury i urządzeń zabawowych (oczyszczenie, malowanie, uzupełnienie brakujących elementów, ewentualnie demontaż elementów nie nadających się do renowacji), - prace porządkowe, - usuwanie wszelkich zagrożeń (wykonawca jest zobowiązany przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 30 minut od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar i tzw. kosztorys ślepy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.00.00-6, 55.87.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1, Parafowany wzór umowy - załącznik nr 7, Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt.4 SIWZ, Wypełniony kosztorys ślepy sporządzony metodą szczegółową - wg. załącznika 8a i 8b.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących wypadkach: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie usługi, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego; c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; d) Zmiany będące następstwem niemożliwości przystąpienia do wykonania zamówienia z przyczyn organizacyjnych lezących po stronie Zamawiającego; e) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany także w następujących wypadkach: a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; c) Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia; d) Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; e) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ,ul. 14 Lutego 20; Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie