Piła: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339062 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły. 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie ciągów pieszych, kładek i schodów zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Piły t.j.: a)oczyszczanie mechaniczne ciągów pieszych i chodników - zgodnie z zestawienie stanowiącym załącznik nr 7, b)oczyszczanie ręczne kładek i schodów - zgodnie z zestawienie stanowiącym załącznik nr 8 2. Do zimowego utrzymania należy: a) Jednorazowe oczyszczenie ręczne kładek i schodów przed rozpoczęciem sezonu zimowego. b) Mechaniczne odśnieżanie ciągów pieszych i chodników. W przypadkach uniemożliwiających zastosowanie sprzętu mechanicznego należy zastosować odśnieżanie ręczne. c) Odśnieżanie ręczne kładek i schodów. d) Udrażnianie krat ściekowych oraz usuwanie nabojów śnieżnych. e) Sukcesywna wywózka śniegu, lodu i zanieczyszczeń. f) Usuwanie śliskości zimowej, gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi (np. piaskiem). 3. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków z prowadzenia akcji zimowej. Meldunki należy składać osobiście w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile do godz. 12oo. Meldunki pisemne powinny zawierać informacje dot. stanu ciągów pieszych, kładek i schodów, pracy sprzętu i ludzi oraz odśnieżonych powierzchni. 4. W celu skutecznego prowadzenia działań profilaktycznych, Wykonawca wykorzystywał będzie własne wiarygodne źródła dostępu do serwisów pogodowych w celu wczesnego przewidywania wystąpienia utrudnień pogodowych aby odpowiednio wcześniej prowadzić działania prewencyjne na ciągach pieszych, kładkach i schodach położonych w granicach administracyjnych miasta Piły. 5. Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do uprzątnięcia piasku oraz innych materiałów uszorstniających z kładek i schodów włącznie z jego wywozem, w terminie 2 tygodni od zakończenia akcji zimowej. 6. Realizacja usług prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271063,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
ZP.I.DR..I.341/51/10/ZDiZ Piła 29.10.2010r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego p.n. „Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły”.
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.
ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła
z ceną brutto 292 117,05 zł.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy była jedyną złożoną, uzyskując tym samym łącznie 300 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Piła: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły. 1. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie ciągów pieszych, kładek i schodów zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta Piły t.j.: a)oczyszczanie mechaniczne ciągów pieszych i chodników - zgodnie z zestawienie stanowiącym załącznik nr 7, b)oczyszczanie ręczne kładek i schodów - zgodnie z zestawienie stanowiącym załącznik nr 8 2. Do zimowego utrzymania należy: a) Jednorazowe oczyszczenie ręczne kładek i schodów przed rozpoczęciem sezonu zimowego. b) Mechaniczne odśnieżanie ciągów pieszych i chodników. W przypadkach uniemożliwiających zastosowanie sprzętu mechanicznego należy zastosować odśnieżanie ręczne. c) Odśnieżanie ręczne kładek i schodów. d) Udrażnianie krat ściekowych oraz usuwanie nabojów śnieżnych. e) Sukcesywna wywózka śniegu, lodu i zanieczyszczeń. f) Usuwanie śliskości zimowej, gołoledzi poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi (np. piaskiem). 3. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków z prowadzenia akcji zimowej. Meldunki należy składać osobiście w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile do godz. 12oo. Meldunki pisemne powinny zawierać informacje dot. stanu ciągów pieszych, kładek i schodów, pracy sprzętu i ludzi oraz odśnieżonych powierzchni. 4. W celu skutecznego prowadzenia działań profilaktycznych, Wykonawca wykorzystywał będzie własne wiarygodne źródła dostępu do serwisów pogodowych w celu wczesnego przewidywania wystąpienia utrudnień pogodowych aby odpowiednio wcześniej prowadzić działania prewencyjne na ciągach pieszych, kładkach i schodach położonych w granicach administracyjnych miasta Piły. 5. Po zakończeniu akcji zimowego utrzymania, Wykonawca niezwłocznie przystąpi do uprzątnięcia piasku oraz innych materiałów uszorstniających z kładek i schodów włącznie z jego wywozem, w terminie 2 tygodni od zakończenia akcji zimowej. 6. Realizacja usług prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4. 4. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 5. Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w następujących przypadkach: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie usługi,. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie wykonywania usługi przez Zamawiającego; 3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonywania usługi. 4) Zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 5) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 6) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 8) Zmiana postanowień umowy wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT w zakresie obowiązywania zmienionej stawki VAT. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania usług zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych usług będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru usług przepisami wykonania przedmiotu umowy. 5. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych usług będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy. 6. Wszelkie usługi zamienne, a także usługi zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności zatwierdzonych lub sporządzonych przez Zamawiającego. 7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 6 rozliczenie usług ujętych w kosztorysie ofertowym, usług zamiennych oraz usług zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie