Piła 06.09.2010.
ZAWIADOMIENIE
O UDZIELENIUZAMÓWIENIA
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na: „Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz odwodnienia liniowego typu ACO SELF w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2010r.” Zamawiający udzielił zamówienia następującemu Wykonawcy:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
ul. Chopina 2
64-920 Piła
z ceną brutto: 29.499,60 zł.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych zamówieniach.
Piła, 2010-09-02
.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w formie zapytania ofertowego na „Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz odwodnienia liniowego typu ACO SELF w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2010r.” Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę –
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o., ul. Chopina 2 64-920 Piła z ceną brutto – 29.499,60 zł.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto oferty złożyli następujący Wykonawcy:
Piła, dnia 24 sierpnia 2010r.
ZPI.Dr.IV.341/33/10 ZDiZ
Informacja o zamówieniu
o wartości poniżej 14.000 euro
Zamawiający : Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
Adres : 64-920 Piła
ul. 14 Lutego 20
telefon 067/212-34-25 fax. 067/212-34-25
informuje o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego
1. Przedmiot zamówienia :
Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz odwodnienia liniowego typu ACO SELF w ciągu dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły w 2010r.
Oznaczenie wg CPV 45.23.24.10-9
45.23.21.30-4
2. Termin realizacji zamówienia : 31 grudnia 2010.
3. Informacje dotyczące zamówienia i warunków postępowania można uzyskać u p. Piotra Ziółkowskiego – starszy referent ds. zamówień publicznych i inwestycji oraz pod adresem www.zdiz.pila.pl w dziale Przetargi Aktualne
4. Oferty należy składać do dnia 1 września 2010r. do godziny 13.00 w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20
5. Otwarcie ofert nastąpi dnia 1 września 2010r. o godzinie 13.05 w sali konferencyjnej Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
6. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
- cena wykonania zamówienia – 100%
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.