ZP.I.Dr.VI/341/23/10/ZDiZ
Budowa ciągu pieszo jezdnego z funkcją drogi pożarowej w Pile na odcinku od ul. Konopnickiej do Bulwaru Chatellerault
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185006 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ciągu pieszo jezdnego z funkcją drogi pożarowej w Pile na odcinku od ul. Konopnickiej do Bulwaru Chatellerault.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: budowa ciągu pieszo jezdnego z funkcją drogi pożarowej w Pile na odcinku od ul. Konopnickiej do Bulwaru Chatellerault - powyżej 14 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202355,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 179820,31
· Oferta z najniższą ceną: 179820,31 / Oferta z najwyższą ceną: 303550,85
· Waluta: PLN.
.............................................. Piła, dn. 27. 07. 2010 r
(pieczęć Zamawiającego)
Wszyscy Wykonawcy
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Budowę ciągu pieszo jezdnego z funkcją drogi pożarowej w Pile na odcinku od ul. Konopnickiej do Bulwaru Chatellerault” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych „CHABER- BUD” Anna Chaberska, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2; 64-920 Piła; cena brutto- 179 820,31 zł, termin realizacji – 90 dni.; termin płatności – 21 dni, gwarancja 36 miesiący.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. TECHBUD JK Spółka z o.o.64-920 Piła . Bogusławskiego 42, cena brutto- 303 550,85 zł, realizacji – 90 dni r.; termin płatności – 21 dni, warunki gwarancji 36 miesięc; uzyskując – 0,00 pkt;
2. „Słoneczny Ogród” Leszek Jendrysiak 64-920 Piła . Radosna 6, cena brutto- 240 439,16 zł, realizacji – 90 dni.; termin płatności – 14 dni, warunki gwarancji 36 miesięcy; uzyskując –224, 37 pkt;
3. „DROGBUD” Zakład Usługowy Lidia i Rafał Szczęsnowicz sp.j.64-920 Piła ul. Wyspiańskiego 98 ; cena brutto- 221 219,09 zł, realizacji – 90 dni.; termin płatności – 21 dni, warunki 36 miesięcy; uzyskując – 243,87 pkt;
4. Przedsiębiorstwo „CHABER – BUD” Anna Chaberska 64-920 Piła, ul. Kazimierza Wielkiego 35/2; cena brutto- 179 820,31 zł, realizacji – 90 dni.; termin płatności – 21 dni, warunki gwarancji 36 miesięcy; uzyskując – 300,00 pkt;
5. Przedsiębiorstwo „HADES” Sp. z o.o. 64-920 Piła, ul. Kossaka 92; cena brutto- 232 352,48 zł, realizacji – 90 dni.; termin płatności – 21 dni, warunki gwarancji 36 miesięcy; uzyskując – 232,17 pkt;
Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych została wykluczona firma TECHBUD JK sp. z o.o. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie dostarczyła wymaganego dokumentu.
Od powyższej decyzji Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI rozdziale 2 ustawy Pzp na zasadach obowiązujących do 29 stycznia 2010 roku.
Po upływie terminu do składania odwołań z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa.
Piła 30.06.2010.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu z dnia 28.06.2010 r. (ZP.I.Dr.VI/341/23/10/ZDiZ)
ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O KONIECZNOŚCI PRZEDŁOŻENIA PRZEZ WYKONAWCĘ OŚWIADCZENIA O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ART.22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZGDONIE ZE WZOREM PRZEDSTAWIONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO (ZAŁĄCZNIK NR 9 SIWZ).
ZP.I.Dr.VI/341/23/10/ZDiZ
Piła: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z FUNKCJĄ DROGI POŻAROWEJ W PILE NA ODCINKU OD UL. KONOPNICKIEJ DO BULWARU CHATELLERAULT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z FUNKCJĄ DROGI POŻAROWEJ W PILE NA ODCINKU OD UL. KONOPNICKIEJ DO BULWARU CHATELLERAULT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest budowa ciągu pieszo-jezdnego z funkcją drogi pożarowej na odcinku od ulicy Konopnickiej do Bulwaru Chatellerault. Na projektowanym odcinku występuje kolizja z istniejącym kanałem deszczowym. W projekcie rozwiązano zabezpieczenie kanału. Ponadto należy dokonać wycinki drzewa zgodnie z decyzją. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i technologią robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia kosztorys, przedmiar robót, projekt budowlany oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5. 3. Wypełniony kosztorys ślepy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 5. Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących wypadkach: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: - wstrzymania robót przez Zamawiającego; - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności -przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; - odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. d) Zmiany będące następstwem niemożliwości przystąpienia do wykonania zamówienia z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego; e) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany także w następujących przypadkach: a) Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b) Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; c) Dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; d) Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie