Piła, dnia 30.12.2016r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Lp |
Wykonawca |
Adres |
Cena |
Liczba pojazdów |
Liczba osób |
1. |
Altvater Piła Sp. z o.o. |
ul. Łączna 4a, 64 – 920 Piła |
1 828 290,42 zł |
10 |
10 |
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejsza Wykonawcy jako jedyna złożona uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Piła , dnia 30.06.2016 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
ALTVATER PIŁA Spółka z o.o.
Ul. Łączna 4A
64 – 920 Piła
Cena brutto – 164.734,56 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.ALTVATER PIŁA Spółka z o.o. ul. Łączna 4A; 64 – 920 Piła – cena – 164.734,56 zł; 100,00 pkt
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert
Uwaga.
Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ. Zmianie uległa treść załącznika nr 1 w kolumnie 4 tabel oraz treść załącznika nr 3 w załączniku 4.1. Zmiany zostały zaznaczone kolorem czerwonym czcionki. Zmienioną treść zawiera plik „siwz-zmieniony”.
W związku z powyższymi zmianami zmianie uległ termin składania i otwarcia ofert.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 90811 - 2016 data 17.06.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie i opróżnianie koszy z terenu miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła: a) Udostępnienie oraz opróżnianie 239 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia (załącznik nr 1 do umowy pn. Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła) oraz harmonogramem wywozu (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, w okresie letnim i zimowym). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru niebieskiego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. b) Opróżnianie co najmniej 57 szt. koszy ulicznych i parkowych, będących własnością Zamawiającego wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów komunalnych, znajdujących się na terenach zieleni, w parkach i na skwerach w mieście Piła, zgodnie z wykazem (załącznik nr 2 do umowy pn. Szczegółowy wykaz lokalizacji i pojemności koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego) oraz harmonogramem (załącznik nr 3 do umowy pn. Szczegółowy harmonogram opróżniania koszy ulicznych i parkowych będących własnością Zamawiającego w okresie letnim i zimowym). Zadanie nr 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących usług w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych w mieście Piła: Udostępnienie oraz opróżnianie 487 koszy ulicznych na odpady komunalne będących własnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów, zgodnie z wykazem miejsc ich ustawienia i harmonogramem wywozu (załącznik nr 1, 2 i 3 do umowy). Typ kosza: kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny o pojemności 50l koloru zielonego, wykonany z polietylenu, odporny na zmiany temperatury i urazy mechaniczne, zamontowany na słupku dostosowanym do kosza, dostarczony i zabetonowany w ziemi przez Wykonawcę. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: dotyczy zadania nr 1 i zadania nr 2 1. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) musi gospodarować odpadami powstałymi podczas realizacji zadania w sposób zgodny z ustawą o odpadach z ustawą z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz Uchwałą Nr XXXIV/426/13 Rady Miasta Piły z dnia 28 maja 2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Piły. 2. Poza opróżnianiem koszy Wykonawca będzie zbierał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne odpady, które wypadły z niego z powodu przepełnienia lub leżały wokół kosza. 3. Wykonawca będzie zapewniał estetyczny wygląd koszy, który obejmuje usuwanie zabrudzeń oraz ich mycie według potrzeb. 4. Wykonawca będzie utrzymywał kosze i słupki we właściwym stanie technicznym, między innymi będzie naprawiał i remontował, prostował do pionu, uzupełniał brakujące obejmy i śruby, wymieniał zużyte lub zepsute pokrywy itp. 5. Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana do godziny 14.00 od poniedziałku do piątku, w sposób maksymalnie nie utrudniający ruchu ulicznego z zachowaniem bezpieczeństwa pieszych i pojazdów, przestrzegając przepisy sanitarne i ochrony środowiska. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godz. 14.00 do godz. 18.00. Opróżnianie w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00. 6. Wykonawca będzie wymieniał zniszczone kosze stanowiące jego własność lub ustawiał nowe kosze w miejsce koszy, które zginęły, z zachowaniem tego samego typu i koloru w terminie bezpośrednio po powzięciu takiej informacji, jednak nie później niż do końca dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia. Czynności powyższe Wykonawca będzie podejmował z własnej inicjatywy lub na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej. 7. Zamawiający dopuszcza przestawianie w inne miejsce koszy w przypadku zaistnienia takiej konieczności (wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp.). 8. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu braku opróżnienia kosza, Wykonawca opróżni taki kosz w terminie do końca dnia, w którym fakt ten został do Wykonawcy zgłoszony telefonicznie lub e-mailowo. 9. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego podając przyczynę i uzgadniając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, 1 raz w tygodniu (w każdy wtorek) wykaz ilościowy opróżnionych koszy za poprzedni tydzień, wraz z ich lokalizacją. Wykaz zostanie przesłany przez Wykonawcę Zamawiającemu drogą e-mailową na adres sekretariat@zdiz.pila.pl lub faksem 67 212-34-25. 11. W terminie do dnia 10.08.2016r. (zadanie I) oraz 01.11.2016r. (zadanie II) Wykonawca winien ustawić kosze w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 12. Wykonawca dokona demontażu koszy wraz z słupkami po okresie realizacji umowy w ciągu 14 dni od daty ostatniego odbioru prac. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | siwz-zmieniony (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-06-21 10:12:45) rozmiar pliku: 269.8Kb |
![]() | siwz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-06-17 08:10:40) rozmiar pliku: 270.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |