Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły Zadanie II - Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły

rok: 2012

ZP.I.Dr.341/39/12/ZDiZ

Piła , dnia  16.10.2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  p.n:

Zadanie nr 1 – Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły;

Zadanie nr 2 – Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zadanie nr 1 – „Słoneczny Ogród” – Artur  Jendrysiak

ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 88.400,94 zł

 

Zadanie II – Zakład Usługowy „KOMUNALNIK”

ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 286.581,81 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Zadanie nr 1:

1.Zakład Usługowy KOMUNALNIK ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 179.548,27 zł

2.P.U.B.CHABER – BUD – A. Chaberska ul. K. Wielkiego 35/2; 64 – 920 Piła – 178.567,41 zł

 

Zadanie nr 2:

1.DROGBUD – Spółka z o.o. ul. Wyspiańskiego 98; 64 – 920 Piła – 286 867,75 zł

2.ALTVATER PIŁA – Spółka z o.o. ul .Łączna 4a; 64 – 920 Piła – 353.290,22 zł

3.Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła - 302.920,34 zł

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


Zamawiający informuje, iż w opisie warunku wymaganego od Wykonawcy w zadaniu II zaszedł błąd  w określeniu wartości usługi.  Właściwą treść zawiera poniższe zdanie.

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  wykonał co najmniej 1 zadanie związane z usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że usługa wskazana została wykonane lub jest wykonywana należycie. Wartość wykonanego zadania lub suma wartości wykonanych zadań winna wynosić minimum 50 000,00 zł.

 


Uwaga!

 

Zamawiający informuje o zmianie plików siwz. Aktualną treść zawiera plik siwz2.

 


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”, z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami znajduje się w folderze „Akcja zimowa”.


Piła: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły Zadanie II - Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły Zadanie II - Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Oczyszczanie ze śniegu lub lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni. 2. Zamiatanie i sprzątanie zanieczyszczeń na terenie przystanków. Zadanie II 1. Oczyszczanie mechaniczne ciągów pieszych i chodników. 2. Oczyszczanie ręczne kładek i schodów. 3. Oczyszczanie przed sezonem zimowym. 4. Odpiaszczanie po zakończeniu akcji zimowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie związane z usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że usługa wskazana została wykonane lub jest wykonywana należycie. Wartość wykonanego zadania lub suma wartości wykonanych zadań winna wynosić minimum 50 000,00 zł. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie związane z usługą odpowiadającą swoim rodzajem i wartości minimum 200 000,00 zł usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że usługa wskazana została wykonane lub jest wykonywana należycie. Wartość wykonanego zadania lub suma wartości wykonanych zadań winna wynosić minimum 50 000,00 zł.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z postanowieniami umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Oczyszczanie ze śniegu lub lodu oraz posypywanie piaskiem nawierzchni. 2. Zamiatanie i sprzątanie zanieczyszczeń na terenie przystanków..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II 1. Oczyszczanie mechaniczne ciągów pieszych i chodników. 2. Oczyszczanie ręczne kładek i schodów. 3. Oczyszczanie przed sezonem zimowym. 4. Odpiaszczanie po zakończeniu akcji zimowej..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.11.2012.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

   

wstecz