Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: 1. Urzymanie terenów zieleni gminnej w pasach drogowych dróg gminnych i zieleni w pasach dróg krajowych...

rok: 2014

 

 

 

 

 

Piła , dnia 16.04.2014 r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn:

Zadanie nr 2 - ”Utrzymanie terenów zieleni w pasach  dróg powiatowych  w granicach administracyjnych miasta Piły”

 

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zadanie nr 2  : Zakład Zieleni Miejskiej -  Spółka z o.o.

ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto –  34.839,94 zł

 

 

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejsza   Wykonawców  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość  300pkt.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.Zakład Zieleni - Wacław Pokacki ; Sikorowo 31;88 – 101 Inowrocław – zadanie nr 2 – cena brutto -  39.301,20 zł                    

2.Zakład Usługowy „Komunalnik” -  Jan Radtke  ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła –zadanie nr 2 - cena brutto – 34.931,52 zł        

3.Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła – zadanie nr 2 - cena brutto –  34.839,94 zł                 

 

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 


 

Piła , dnia 14.04.2014 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn:

 

Zadanie nr 1 - ”Utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły”

 

Zadanie nr 3 – „Utrzymanie  terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zadanie nr 1 : Zakład Zieleni Miejskiej _ Spółka z o.o.

 

ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

 

Cena brutto –  147.447,00 zł

 

 

Zadanie nr 3 : Zakład Zieleni – Wacław Pokacki

 

Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław

 

Cena brutto – 22.248,00 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych  Wykonawców  uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość  300pkt.

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

 

 

1.Zakład Zieleni - Wacław Pokacki ; Sikorowo 31;88 – 101 Inowrocław – zadanie nr 1 – cena brutto - 171.255,60 zł;                     zadanie nr 3 - cena brutto – 22.248,00 zł

 

2.Zakład Usługowy „Komunalnik” -  Jan Radtke  ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła –zadanie nr 1- cena brutto - 149.682,60zł  ;       zadanie nr 3 - cena brutto –  23.959,80 zł

 

3.Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła – zadanie nr 1 - cena brutto –  147.447,00 zł;                   zadanie nr 3 - cena brutto –  23.876,64 zł

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 68651 - 2014 data 31.03.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

 

W związku z powyższym zmianie ulega treść SIWZ w zakresie określenia terminu złożenia  i otwarcia ofert.

Termin złożenia ofert: 11.04.2014 godzina 09:00

Termin otwarcia ofert: 11.04.2014 godzina 09:05

Ponadto Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.1. do SIWZ.  Zmiana polega na zmianie jednostki w poz. 23. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik SIWZ  - zmieniony 3.

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.1. do SIWZ.  Zmiana polega na zmianie wielkości powierzchni w poz. 4. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik SIWZ  - zmieniony 2.

 

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie  treści wzorów kosztorysów ofertowych oraz w opisie przedmiotu zamówienia. Zmienioną treść SIWZ zawiera plik SIWZ-zmieniony.

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.






Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

1. Utrzymanie terenów zieleni gminnej, zieleni w pasach drogowych dróg gminnych i zieleni w pasach dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły 2. Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły 3. Pielęgnacja terenów zieleni administracyjnych w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Utrzymanie terenów zieleni gminnej, zieleni w pasach drogowych dróg gminnych i zieleni w pasach dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły 2. Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły 3. Pielęgnacja terenów zieleni administracyjnych w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1) Utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych, 3) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, 4) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, 5) wertykulację wybranych trawników, 6) darniowanie terenów płaskich, 7) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 8) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 9) podlewanie nasadzeń trwałych, 10) opryski nawierzchni utwardzonych. Zadanie 2) Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłoty na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wykonanie trawników dywanowych siewem, 4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm. Zadanie 3) Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłotów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 5) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 6) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 7) podlewanie nasadzeń trwałych. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum: Zadanie nr 1 - 100 000,00 zł Zadanie nr 2 - 20 000,00 zł Zadanie nr 3 - 20 000,00 zł na terenach odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie nr 1 Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 2 innym środkami transportu o ładowności pow. 3,5t, a także 2 kosiarkami bijakowymi ciągnikowymi, 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych. Zadanie nr 2 Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 1 innym środkiem transportu o ładowności pow.3,5t, a także 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 1 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych. Zadanie nr 3 Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości co najmniej co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 1 innym środkiem transportu o ładowności pow.3,5t, a także 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 1 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zadanie nr 1 Wykonawca dysponuje: osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej: 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 8 kosiarzami, 5 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 3 kierowcami, Zadanie nr 2 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 4 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 2 kierowcami, . Zadanie nr 3 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 4 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 2 kierowcami,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Utrzymanie terenów zieleni gminnej, zieleni w pasach drogowych dróg gminnych i zieleni w pasach dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych, 3) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, 4) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, 5) wertykulację wybranych trawników, 6) darniowanie terenów płaskich, 7) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 8) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 9) podlewanie nasadzeń trwałych, 10) opryski nawierzchni utwardzonych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłoty na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wykonanie trawników dywanowych siewem, 4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłotów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 5) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 6) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 7) podlewanie nasadzeń trwałych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ - zmieniony 3
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-04-07 13:52:24)
rozmiar pliku: 325.3Kb
SIWZ - zmieniony 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-04-03 12:33:59)
rozmiar pliku: 325.1Kb
SIWZ - zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-04-01 13:02:59)
rozmiar pliku: 324.4Kb
SIWZ
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-31 13:07:49)
rozmiar pliku: 323.9Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz