Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zagospodarowanie wejścia do Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile

rok: 2013

 

 

 

 

 

ZP .I/.341/19/13/ZDiZ

Piła , dnia  16.04.2013 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:  ”zagospodarowanie wejścia do Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile ”

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zadanie I – Zakład Budowlano – Kamieniarski  Produkcyjno Usługowy  - Ryszard Łukawski

Kostomłoty Pierwsze ul. Marmurowa 1; 26-085 Miedziana Góra

Cena brutto –  77.421,12 zł,

 

Zadanie II – HARBUD – Adam Charmaciński

Ul. Śniadeckich 132A/21; 64-920 Piła

Cena brutto – 65.965,76 zł

 

Zadanie III – Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o.

Ul. Węglowa 9;64-920 Piła

Cena brutto – 55.903,50 zł

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców  uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu  22.04.2013r.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. HARBUD – Adam Charmaciński - Ul. Śniadeckich 132A/21; 64-920 Piła  - zadanie I – 113.868,48 zł; zadanie III – 120.778,85 

2.Zakład Usługowy KOMUNALNIK – J. Radtke ul. Składowa 8; 64-920 Piła – Zadanie II – 78.803,09 zł

3.Słoneczny Ogród – A. Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8 ; 64-920 Piła – zadanie III – 74.980,08 zł,

4.GRANIT – D. Pylak Spółka  z o.o  Al. W. Polskiego 47; 58-150 Strzegom – zadanie I – 127.334,72 zł; zadanie II – 23.101,92 zł- oferta

   odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp – zawiera  rażąco  niską  cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; zadanie III –

   108.463,52 zł

5.PUH.INODOM - Kamienie Naturalne – T. Pawlus - ul. J. Pawła II dz.nr.5081; 34 - 350 Cięcina – Zadanie I – 49.200,00 zł; Zadanie II –

   35.428,60 zł – oferty odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp – zawierają  rażąco niskie ceny w stosunku do przedmiotu   

   zamówienia

6.Gospodarstwo Szkółkarskie –H. Hinca , Dobrzyca  ul. Baśniowa 1; 64-930 Szydłowo – Zadanie III – 93.112,74 zł.

 

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 

 

 

 


Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o plan sytuacyjny wejścia do parku.


Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o plik z treścią SIWZ


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".



Piła: Zagospodarowanie wejścia do Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile.

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wejścia do Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Roboty kamieniarskie wraz z montażem wykonanych elementów granitowych i wykonanie chodnika z kostki kamienej-granitowej o wym. 9/11. W zadaniu tym należy wykonać: - 10 brył geometrycznych z kamienia granitowego, po 2 szt. każdego wymiaru, o szer. 50cm, wysokości 50 cm i o dł. 220 cm, 235 cm, 250 cm, 265 cm, 280 cm, - 2 bryły geometryczne z kamienia granitowego o dł. 11,50 m, składające się z 5 elementów każda o szer. 30 cm i zmiennych profilach wg. rysunków. Łącznie należy wykonać 20 elementów granitowych - po 2 szt. każdego rodzaju. Wszystkie bryły muszą posiadać powierzchnie górne i boczne szlifowane-polerowane. Wykonane elementy należy dostarczyć na teren parku miejskiego i zamontować na przygotowanych już cokołach betonowych. Transport elementów granitowych na odcinku od bramy wjazdowej do miejsca wbudowania może odbywać się tylko środkami transportu o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 3,5 Mg i na kołach pneumatycznych. Do zadania tego należy także wykonanie chodnika z kostki granitowej o wym. 9/11 na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu B-10, pomiędzy ustawionymi balustradami granitowymi. Chodnik należy wykonać na dł. 11,5 m i szer. 2,0 m. Zadanie 2 - Roboty budowlane Do zadania tego należy: - wykonanie wykopów, wg. rysunku, o łącznej objętości 47,7 m3 bez transportu urobku. Wydobyty urobek należy pryzmować w obrębie wykopów, który zostanie zagospodarowany przez zamawiającego. - wykonanie warstwy odcinającej z paisku o gr 10 cm i ułożenie na niej geowłókniny z wywinięciem na boki wykopu, - wykonanie podbudowy z chudego betonu z betonu B-10 o grubości 10 cm po zagęszczeniu na pow. 106 m2, - wykonanie 3 płyt o gr. 10 cm z betonu B-35 zbrojonego prętami żebrowanymi o ø 12 mm w postaci siatek o oczkach 20 x 20 cm. na podkładkach dystansowych o grubości ok. 3 cm, - wykonanie 12 cokołów betonowych z betonu B-35 zbrojonego prętami żebrowanym o ø 12 mm zespolonymi strzemionami ze stali gładkiej ø 6 mm i rozstawie 40 cm. Wysokość wszystkich cokołów wynosi 15 cm, natomiast pozostałe wymiary wg. załączonych rysunków. Uwaga: Transport betonu od bramy wjazdowej do miejsca wbudowania może odbywać się tylko środkami transportu o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 3,5 Mg i na kołach pneumatycznych, bądź przy zastosowaniu innych technologii (np. pompy tłocznej) nie naruszających istniejącej nawierzchni chodników. Zadanie nr 3 - zieleń Do zadania tego należy przebudowa zieleni wzdłuż głównego wejścia od strony ul. Dzieci Polskich do popiersia St. Staszica. Przy zabytkowej bramie (od str. wewnętrznej) zaprojektowano symetrycznie żywopłot z bukszpanu wiecznie zielonego ciętego o wys. 0,5 m w kształcie łuku łącznie z obsadzeniem tawułą japońską oraz różą okrywową. Między łukami z żywopłotu zaprojektowano dojście do bramy z nawierzchni żwirowej (otoczaki płukane o ø 3 - 5 cm). Elementy granitowe połączono ze sobą żywopłotem z berberysu czerwonego bo wysokości 0,5 m. Na szczytach prostokątu w obwódce z bukszpanu wiecznie zielonego zaplanowano obsadzenie kwiatami jednorocznymi. Cała zieleń wyściółkowana żwirem płukanym. Na środku ronda, gdzie corocznie wysadzane są rośliny jednoroczne zastosowano obwódkę z bukszpanu wiecznie zielonego połączonego z projektowanym układem promienistym, w którym dominują rośliny jednoroczne.. obwódkę wokół istniejących brzóz zaprojektowano również z bukszpanu.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.10-6, 45.26.25.10-9, 45.26.25.12-3, 45.11.27.11-2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie I - wykonanie co najmniej dwóch robót kamieniarskich o wartości łącznej minimum 100 000,00 zł. Zadanie II - wykonanie co najmniej dwóch robót budowalanych w zakresie wykonania fundamentowania o wartości łącznej minimum 50 000,00 zł. Zadanie III - wykonanie co najmniej dwóch robót budowalanych w zakresie robót w parku o wartości łącznej minimum 50 000,00 zł.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty kamieniarskie wraz z montażem wykonanych elementów granitowych i wykonanie chodnika z kostki kamienej-granitowej o wym. 9/11..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zadaniu tym należy wykonać: - 10 brył geometrycznych z kamienia granitowego, po 2 szt. każdego wymiaru, o szer. 50cm, wysokości 50 cm i o dł. 220 cm, 235 cm, 250 cm, 265 cm, 280 cm, - 2 bryły geometryczne z kamienia granitowego o dł. 11,50 m, składające się z 5 elementów każda o szer. 30 cm i zmiennych profilach wg. rysunków. Łącznie należy wykonać 20 elementów granitowych - po 2 szt. każdego rodzaju. Wszystkie bryły muszą posiadać powierzchnie górne i boczne szlifowane-polerowane. Wykonane elementy należy dostarczyć na teren parku miejskiego i zamontować na przygotowanych już cokołach betonowych. Transport elementów granitowych na odcinku od bramy wjazdowej do miejsca wbudowania może odbywać się tylko środkami transportu o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 3,5 Mg i na kołach pneumatycznych. Do zadania tego należy także wykonanie chodnika z kostki granitowej o wym. 9/11 na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z chudego betonu B-10, pomiędzy ustawionymi balustradami granitowymi. Chodnik należy wykonać na dł. 11,5 m i szer. 2,0 m..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.10-9, 45.26.25.12-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.06.2013.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadania tego należy: - wykonanie wykopów, wg. rysunku, o łącznej objętości 47,7 m3 bez transportu urobku. Wydobyty urobek należy pryzmować w obrębie wykopów, który zostanie zagospodarowany przez zamawiającego. - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o gr 10 cm i ułożenie na niej geowłókniny z wywinięciem na boki wykopu, - wykonanie podbudowy z chudego betonu z betonu B-10 o grubości 10 cm po zagęszczeniu na pow. 106 m2, - wykonanie 3 płyt o gr. 10 cm z betonu B-35 zbrojonego prętami żebrowanymi ø 12 mm w postaci siatek o oczkach 20 x 20 cm. na podkładkach dystansowych o grubości ok. 3 cm, - wykonanie 12 cokołów betonowych z betonu B-35 zbrojonego prętami żebrowanym o ø 12 mm zespolonymi strzemionami ze stali gładkiej o ø 6 mm i rozstawie 40 cm. Wysokość wszystkich cokołów wynosi 15 cm, natomiast pozostałe wymiary wg. załączonych rysunków. Uwaga: Transport betonu od bramy wjazdowej do miejsca wbudowania może odbywać się tylko środkami transportu o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 3,5 Mg i na kołach pneumatycznych, bądź przy zastosowaniu innych technologii (np. pompy tłocznej) nie naruszających istniejącej nawierzchni chodników..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zieleń.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadania tego należy przebudowa zieleni wzdłuż głównego wejścia od strony ul. Dzieci Polskich do popiersia St. Staszica. Przy zabytkowej bramie (od str. wewnętrznej) zaprojektowano symetrycznie żywopłot z bukszpanu wiecznie zielonego ciętego o wys. 0,5 m w kształcie łuku łącznie z obsadzeniem tawułą japońską oraz różą okrywową. Między łukami z żywopłotu zaprojektowano dojście do bramy z nawierzchni żwirowej (otoczaki płukane o ø 3 - 5 cm). Elementy granitowe połączono ze sobą żywopłotem z berberysu czerwonego bo wysokości 0,5 m. Na szczytach prostokątu w obwódce z bukszpanu wiecznie zielonego zaplanowano obsadzenie kwiatami jednorocznymi. Cała zieleń wyściółkowana żwirem płukanym. Na środku ronda, gdzie corocznie wysadzane są rośliny jednoroczne zastosowano obwódkę z bukszpanu wiecznie zielonego połączonego z projektowanym układem promienistym, w którym dominują rośliny jednoroczne.. obwódkę wokół istniejących brzóz zaprojektowano również z bukszpanu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.

   

wstecz