Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Rewaloryzacja Zabytkowego Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile – prace pielęgnacyjne w starodrzewiu oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz bylin o dużej wartości krajobrazotwórczej

rok: 2012

ZP.I.TZ.III.341/36/12/ZDiZ

Piła , dnia  22.08.2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  p.n. Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile – prace pielęgnacyjne w starodrzewiu oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz bylin o dużej wartości  krajobrazotwórczej”. Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.

ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 49.468,14 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

1.Pielęgnacja Drzew Pomników Przyrody – s.c. ul. Pogodna 21; 07 – 100  Węgrów – 63.304,83 zł

 

 

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


Zamawiający informuje, iż dopuszcza dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego uproszczonego, pod warunkiem, iż dołączony  kosztorys będzie tożsamy co do parametrów zawartych w załączniku 5 tzn. ilość i przewidziane do wykonania czynności będą tożsame, a metoda wykonania przedmiotu zamówienia nie odbiegnie od metody opisanej w załączniku.


W dniu 16 sierpnia 2012r. Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

1) Proszę o uściślenie informacji dotyczącej części III specyfikacji pkt 2.2 - Posiadanie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy - mianowicie co należy rozumieć pod pojęciem "...odpowiadające swoim rodzajem bieżącemu utrzymaniu oznakowania pionowego"

2) część III specyfikacji pk 6.4 - Inne dokumenty - "kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5",
czy załącznik nr 5, to cała seria pojedynczych zeskanowanych stron w formacie pdf, znajdujących się na stronie wraz z SWIZ?
jeśli kosztorys ofertowy należy wypełnić w w/w tabelach, proszę o umieszczenie na stronie w/w tabel w formacie w którym można dokonywać zmian.

 

Odpowiedzi Zamawiającego:

1)       W obecnym brzmieniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zaistniał błąd. Właściwe brzmienie SIWZ, jak i III.3.2) ogłoszenia winno być następujące:

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 50 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem pracom określonym we wzorze kosztorysu ofertowego.

2)       Zamawiający informuje, iż zamieścił wzór kosztorysu ofertowego w edytowalnym formacie .ath.


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”,              z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami znajduje się  w folderze „Rewaloryzacja Zabytkowego Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile”.


   Piła: Rewaloryzacja Zabytkowego Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile - prace pielęgnacyjne w starodrzewiu oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz bylin o dużej wartości krajobrazotwórczej

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Zabytkowego Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica w Pile - prace pielęgnacyjne w starodrzewiu oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz bylin o dużej wartości krajobrazotwórczej.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace obejmujące sadzenie drzew iglastych i liściastych z bryłą korzeniową, krzewów liściastych, bylin, wykonanie prac pielęgnacyjnych w koronach drzew obejmujące usunięcie suchych konarów i gałęzi oraz usunięcie drzew z terenu parku wraz z transportem na plac magazynowy przy ul. Węglowej w Pile..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 50 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem bieżącemu utrzymaniu oznakowania pionowego.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

zgodnie z zapisami wzoru umowy

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

 

  

 

   

wstecz