Piła, dnia 31.03.2014 r.
ZP.I/341/07/14/ZDiZ
Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu
Na podstawie art.93 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) Zarząd Dróg i Zieleni w Pile zawiadamia o unieważnieniu postępowania na realizację zadania pn. „Utrzymanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły”:
Zadanie nr I - utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły,
Zadanie nr II - utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły,
Zadanie nr III ” – utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły.
Jednocześnie zawiadamiam o wszczęciu kolejnego postepowania , które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia.
Piła , dnia 03.03.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: ”Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły ”
1.Zadanie nr 1 – utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły
2.Zadanie nr 2- utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły
3.Zadanie nr 3 – utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni - Wacław Pokacki Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300pkt.
Zawarcie umowy planowane jest po dniu 08.03.2014r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
zadanie nr 2 – cena brutto – 79.730,84 zł ;zadanie nr 3 – cena brutto – 52.708,86 zł
zadanie 2 – cena brutto – 142.444,22 zł; zadanie nr 3 – cena brutto – 106.817,40 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Zamawiający informuje o zmianach w treści SIWZ uwzględniających zmianę:
- terminu złożenia i otwarcia ofert,
- treści projektu umów,
- treści wzorów kosztorysów oferotowych,
- zasad wykonywania prac,
- sposobu obliczania cen.
Zmienioną treść zawiera plik SIWZ – zmieniony.
Zamawiający wyjaśnia, iż w części VI pkt. 1 ppkt.1 SIWZ pod zapisem „Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie z niniejszą SIWZ…” rozumie się całość przedmiotu zadania, na realizacje którego złożono ofertę tj. ofertę częściową. Wykonawcy pozostawia się wybór złożenia kilku ofert częściowych w jednym opakowaniu lub w odrębnych opakowaniach dla każdej z ofert częściowych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 43266 - 2014 data 06.02.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
Uwaga!
Plik treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1) Utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych, 3) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, 4) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, 5) wertykulację wybranych trawników, 6) darniowanie terenów płaskich, 7) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 8) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 9) podlewanie nasadzeń trwałych, 10) opryski nawierzchni utwardzonych. Zadanie 2) Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłoty na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych, 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wykonanie trawników dywanowych siewem, 4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 6) wykonanie trawników dywanowych siewem. Zadanie 3) Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły. Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłotów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 4) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie intensywnych prac w ciągu 1 tygodnia , aby wykonać minimum następujące prace: dla zadania nr 1: wykosić 120 000 m2 trawników, przyciąć 7000 m2 żywopłotów, wypielić 2 000 m2 powierzchni. dla zadania nr 2: wykosić 35 000 m2 trawników, przyciąć 500 m2 żywopłotów, wypielić 800 m2 powierzchni dla zadania nr 3: wykosić 30 000 m2 trawników, przyciąć 350 m2 żywopłotów, wypielić 700 m2 powierzchni.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie I Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości: - co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 2 innym środkami transportu o ładowności pow. 3,5t, a także 2 kosiarkami bijakowymi ciągnikowymi, 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych. Zadanie II Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości: - co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 1 innym środkiem transportu o ładowności pow.3,5t, a także 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 1 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych. Zadanie III Wykonawca dysponuje sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości: - co najmniej 2 samochodami o ładowności do 3,5t. oraz 1 innym środkiem transportu o ładowności pow.3,5t, a także 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi (wykaszarkami), 1 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów, 1 koparko-ładowarka do prac ziemnych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej: 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 8 kosiarzami, 5 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 3 kierowcami, Zadanie nr 2 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 4 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 2 kierowcami, Zadanie nr 3 Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: - co najmniej 1 pracownikiem z minimum średnim wykształceniem ogrodniczym, posiadającym minimum 3 letnią praktykę w wykonywaniu zawodu (który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem zleconych prac), 4 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi do wykonywania prac objętych zamówieniem, 2 kierowcami,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3. 4. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni gminnej i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych, 3) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, 4) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, 5) wertykulację wybranych trawników, 6) darniowanie terenów płaskich, 7) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 8) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 9) podlewanie nasadzeń trwałych, 10) opryski nawierzchni utwardzonych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłoty na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg powiatowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych, 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wykonanie trawników dywanowych siewem, 4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, 6) wykonanie trawników dywanowych siewem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, skupin krzewów i żywopłotów na terenach zieleni oraz w pasach drogowych dróg wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotach, 3) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną oraz jesienią wraz z transportem i utylizacją, 4) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | SIWZ - zmieniony (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-02-13 12:20:48) rozmiar pliku: 341.9Kb |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-02-06 13:51:06) rozmiar pliku: 334.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |