Piła , dnia 25.06.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: „Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” - Jan Radtke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 133.837,92 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. Zakład Usługowy „KOMUNALNIK”- Jan Radtke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła- 133.837,92 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Uwaga!
Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły 2014 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie terenów zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły 2014 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych (poch. papierowego, szklanego, plastikowego) i nieczystości organicznych (psich odchodów) z terenów zieleni gminnej, z pasów drogowych dróg gminnych i krajowych, w pasach drogowych dróg powiatowych i wojewódzkich oraz terenów poza ewidencją i lasów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Piły. Zadanie obejmuje również odtransportowanie nieczystości z uwzględnieniem opłaty za wywóz nieczystości. Zbiór zanieczyszczeń nie ulegających biodegradacji na terenie miasta Piły: Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych (poch. papierowego, szklanego, plastikowego), transport odpadów z uwzględnieniem opłaty za ich wywóz i składowanie. Tereny zieleni gminnej, w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych: - tereny wskazane w załączniku nr 1 - tereny zieleni gminnej poza pasami drogowymi oraz w pasach drogowych dróg gminnych i dróg krajowych - ( sprzątanie przez 6 dni w tygodniu w ściśle określone dni tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota - do godz. 14.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 159 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 159 dni - tereny wskazane w załączniku nr 2 - tereny zieleni gminnej (sprzątanie 1 raz w tygodniu w każdą niedzielę do godz. 10.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 26 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 26 dni - tereny wskazane w załączniku nr 3 - zieleni gminnej poza pasami drogowymi i w pasach drogowych dróg gminnych (sprzątanie 1 raz w tygodniu w każdy piątek do godz. 14.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 26 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 26 dni Łącznie: 159 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł + 26 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł + 26 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł Zieleń w pasach drogowych dróg powiatowych - tereny wskazane w załączniku nr 1 - tereny zieleni w pasach dróg powiatowych (sprzątanie przez 6 dni w tygodniu w ściśle określone dni tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota - do godz. 14.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 159 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 159 dni - tereny wskazane w załączniku nr 4 - tereny zieleni w pasach dróg powiatowych (sprzątanie 2 razy w tygodniu w każdą środę i sobotę- do godz. 14.00) : od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 53 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 53 dni Łącznie: 159 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł + 53 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł Zieleń w pasach drogowych dróg wojewódzkich - tereny wskazane w załączniku nr 5 - tereny zieleni w pasach dróg wojewódzkich (sprzątanie 2 razy w tygodniu w każdy poniedziałek i czwartek do godz. 14.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 53 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 53 dni Łącznie: 53 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień w zł Oczyszczanie terenów zieleni z psich odchodów: - tereny wskazane w załączniku nr 6 -zieleńce wraz z pomnikami pamięci narodowej oraz inne tereny zieleni gminnej przewidziane do zbioru psich odchodów (sprzątanie 1 raz w miesiącu w każdy drugi wtorek miesiąca do godz. 18.00 - wymagane są 2 odkurzacze do zbierania odchodów): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. - 6 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 6 dni Łącznie: 6 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień Lasy Komunalne: - tereny wskazane w załączniku nr 7 - lasy komunalne (sprzątanie 1 raz w miesiącu w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca do godz. 18.00): od 01.07.2014r. do 31.12.2014r. -6 dni stawka ryczałtowa za 1 dzień x 6 dni Łącznie: 6 dni x stawka ryczałtowa za 1 dzień Opis zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować 2 odkurzaczami do zbierania psich odchodów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 5. Wykaz usług - załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | siwz (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-06-17 13:24:40) rozmiar pliku: 182.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |