Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Poprawa estetytki i funkjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwiadację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI

rok: 2014

 

Piła, dnia 21.10.2014r.

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                             o udzielenie zamówienia publicznego –  na: „Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI - Zadanie I - Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2 - budowa oświetlenia”  Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

 

 

El-Serwis Sp.J. Czarnecki, Łukasik, ul. Żwirowa 9, 64-920 Piła, cena brutto: 64 470,45 zł

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

  1. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „SAB” Dariusz Drabik, ul. Strzelecka 27, 64-920 Piła, cena brutto: 63 131,16zł – ofertę odrzucono ze względu na brak zgodności opisu pozycji kosztorysu ofertowego ze wzorem kosztorysu
  2. Techbud JK Spółka z o.o., ul. Agatowa 7, 64-920 Piła, cena brutto: 88 126,13 zł

 

 

 

Zamawiający informuje, iż umowa na realizację zamówienia może zostać zawarta po dniu 25.10.2014r.

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert na realizację kolejnych zamówień.

 

 

 


 

 

Piła, dnia 21.10.2014r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                             o udzielenie zamówienia publicznego –  na: „Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI - Zadanie II - Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2. - roboty drogowe ” Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Techbud Jan Kozera, ul. Bogusławskiego 42, 64-920 Piła, cena brutto: 85 753,45 zł

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

  1. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „SAB” Dariusz Drabik, ul. Strzelecka 27, 64-920 Piła, cena brutto: 106 153,92 zł
  2. Team-Bud Wojciech Maciaszczyk, ul. Śniadeckich 13a/2, 64-920 Piła, cena brutto: 94 781,64 zł

 

Zamawiający informuje, iż umowa na realizację zamówienia może zostać zawarta po dniu 31.10.2014r.

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert na realizację kolejnych zamówień.

 


 

Piła 21.10.2014r.

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                             o udzielenie zamówienia publicznego –  na: „Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI” Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

 

 

Zadanie III - Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Rubinową i Szafirową - budowa oświetlenia

 

El-Serwis Sp.J. Czarnecki, Łukasik, ul. Żwirowa 9, 64-920 Piła, cena brutto: 19 729,20 zł

 

Zadanie IV -  Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Ptasią i Kruczą - budowa oświetlenia.

 

El-Serwis Sp.J. Czarnecki, Łukasik, ul. Żwirowa 9, 64-920 Piła, cena brutto: 18 495,64 zł

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

Zadanie III - Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Rubinową i Szafirową - budowa oświetlenia

 

  1. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „SAB” Dariusz Drabik, ul. Strzelecka 27, 64-920 Piła, cena brutto: 27 060,00zł
  2. Techbud JK Spółka z o.o., ul. Agatowa 7, 64-920 Piła, cena brutto: 26 259,74 zł

 

 Zadanie IV -  Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Ptasią i Kruczą - budowa oświetlenia.

 

  1. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „SAB” Dariusz Drabik, ul. Strzelecka 27, 64-920 Piła, cena brutto: 24 909,41zł
  2. Techbud JK Spółka z o.o., ul. Agatowa 7, 64-920 Piła, cena brutto: 25 345,36 zł

 

 

 

Zamawiający informuje, iż umowa na realizację zamówienia może zostać zawarta niezwłocznie.

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert na realizację kolejnych zamówień.

 

 

 


 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o pliki zawierające projekt budowlany budowy oświetlenia wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2. Pliki projektu znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Poprawa  estetyki i funkcjonalności… - etap VI".

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika 5.2. oraz załącznika „PZT SOWIAA” . Zmienioną treść zawierają pliki „Załącznik nr 5.2. – zmieniony” oraz „PZT SOWIAA – zmieniony”.

 

 


 

Uwaga!

 

Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Poprawa  estetyki i funkcjonalności… - etap VI".

 


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


 

Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap VI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2 - budowa oświetlenia 2. Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2. - roboty drogowe 3. Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Rubinową i Szafirową - budowa oświetlenia 4.Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Ptasią i Kruczą - budowa oświetlenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.31.61.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 20 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3. lub 5.4. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2 - budowa oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne. 3. Ułożenie linii kablowej oświetleniowej. 4. Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych. 5. Montaż opraw oświetleniowych. 6. Montaż uziemnienia. 7. Montaż szafy oświetleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uporządkowanie przestrzeni wokół budynku świetlicy osiedlowej przy ul. Sowiej 2 - roboty drogowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne. 3. Ułożenie krawężników. 4. Wykonanie parkingów z kostki polbrukowej. 5. Wykonanie zjazdu z kostki polbrukowej. 6. Wykonanie chodnika z kostki polbrukowej. 7. Wykonanie trawników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Rubinową i Szafirową - budowa oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne. 3. Ułożenie linii kablowej oświetleniowej. 4. Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych. 5. Montaż opraw oświetleniowych. 6. Montaż uziemnienia. 7. Montaż szafy oświetleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Ptasią i Kruczą - budowa oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne. 3. Ułożenie linii kablowej oświetleniowej. 4. Montaż i ustawienie słupów oświetleniowych. 5. Montaż opraw oświetleniowych. 6. Montaż uziemnienia. 7. Montaż szafy oświetleniowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

   

wstecz