Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Park Miejski im. St. Staszica w Pile - wykonanie doświetlenia

rok: 2012

ZP.I.341/37/12/ZDiZ

Piła , dnia  25.09.2012 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  p.n. Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile – wykonanie świetlenia”. Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Zadanie I – oświetlenie terenu –

„EL – SERWIS” sj. – Czarnecki & Łukasik

ul. Żwirowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 55.879,82 zł

 

Zadanie II – Iluminacja zieleni i elementów małej architektury

Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego – K. Ostrowski

ul. Jeziorna 59; 77 – 400 Złotów

Cena brutto – 263.421,34 zł

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych  Wykonawców  uzyskał największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskały tym samym max. ilość 300 pkt.

 

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.”ADA-LIGHT” – Spółka z o.o. Budy Kozickie 56; 09-500 Gostynin – zadanie I  – 81.135,83 zł

2.PNP- Spółka z o.o. ul. Rzemieślnicza 7;62-002 Suchy Las – zadanie I – 86.575,87 zł

3.P.P.H.U.”RAGAMA” ul. Chabrowa 128;64 – 610 Rogoźno – zadanie I – 61.447,17 zł; zadanie II – 316.875,97 zł

4.PKP Energetyka S.A. – zakład Kujawski ul. Z. Augusta 7; 85 – 082 Bydgoszcz – zadanie I – 57.991,66 zł

5.Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego K.  Ostrowski ul. Jeziorna 59;77 – 400 Złotów – zadanie I – 73.768,64 zł

 

 

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 

 

 


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

1.        Czy okres gwarancji podany we wzorze umowy będzie obejmował źródła światła? (producenci nie udzielają gwarancji na źródła światła)

2.        Jak postępować w przypadku składania oferty na dwa zadania? Czy w 1 kopercie należy umieścić obie oferty (2 osobne formularze ofertowe) z dwoma kosztorysami i pozostałymi dokumentami? Czy na każde zadanie należy złożyć osobną ofertę?

Odpowiedzi:

Ad. 1. Zamawiający informuje, iż udzielona przez wykonawcę gwarancja będzie obejmowała źródła światła.

Ad. 2. Zamawiający informuje, iż dopuszcza obie formy złożenia oferty.

 

Zamawiający zarazem informuje, iż zamieszczony w SIWZ wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik do umowy na realizację zadania I oraz załącznik do umowy na realizację zadania II.


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”, z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami znajduje się w folderze „Park Miejski im. St. Staszica w Pile - wykonanie doświetlenia”.


 

Park Miejski im. St. Staszica w Pile - wykonanie doświetlenia

Numer ogłoszenia: 191381 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park Miejski im. St. Staszica w Pile - wykonanie doświetlenia.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Zakres prac obejmuje: - ułożenie linii kablowej; - montaż 21 latarni oświetleniowych wraz z oprawami; - demontaż szafy rozdzielczej i montaż nowej szafy rozdzielczej; - wykonanie uziemnienia; - iluminacja - zasilanie opraw iluminacyjnych z istniejących lub projektowanych latarni oświetleniowych - montaż złączy słupowych; - badanie i pomiar linii kablowej. Zadanie II Zakres prac obejmuje: - zasilanie opraw iluminacyjnych z istniejących lub projektowanych latarni oświetleniowych - montaż złączy słupowych..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 100 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania), potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 300 000,00 zł robotom budowlanym polegającym na wykonaniu instalacji elektrycznych (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania), potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub.1.2. 4. Kosztorysy ofertowe.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

zgodnie z projektem umowy

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 PIła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: montaż 21 latarni oświetleniowych.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - ułożenie linii kablowej; - montaż 21 latarni oświetleniowych wraz z oprawami; - demontaż szafy rozdzielczej i montaż nowej szafy rozdzielczej; - wykonanie uziemnienia; - iluminacja - zasilanie opraw iluminacyjnych z istniejących lub projektowanych latarni oświetleniowych - montaż złączy słupowych; - badanie i pomiar linii kablowej..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

 

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zasilanie opraw iluminacyjnych.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zasilanie opraw iluminacyjnych z istniejących lub projektowanych latarni oświetleniowych - montaż złączy słupowych..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.

 

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

   

wstecz