Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. Stanisła Staszica

rok: 2014



 

ZP.I-1/341/3/14                                                                                                     Piła, dnia 17.02.2014 r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                         o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania    pn: „Utrzymanie terenów zieleni gminnej – w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Gospodarstwo Szkółkarskie

Henryk Hinca

Dobrzyca ul. Baśniowa 1

64-930 Szydłowo

Cena brutto: 177 335,46 zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy możliwe jest niezwłocznie.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli ponadto następujący Wykonawcy:

 

  1. Zakład Zieleni Miejskiej, ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, cena brutto – 182 101,99 zł
  2. Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła – 178 005,60 zł

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 26992 - 2014 data 23.01.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..

 

UWAGA!

 

Plik treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 

 


 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.



SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU



II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..

W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.



W związku z powyższą zmianą, zmianie ulega treść SIWZ w zakresie określenia terminu składania i otwarcia ofert. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-poprawiony2.





UWAGA!



Plik zmienionej treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.


 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie określenia terminu składania i otwarcia ofert.







Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 

 

 


 

Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".





Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi





Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.



II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się na terenie Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica, stanowiącym własność Gminy Piła. Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku Miejskiego im. ST. Staszica w Pile. Prace obejmują: - koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy, - prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, -gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej, - karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów, - wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją, - prace redukcyjne w koronach drzew, - usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowe - remonty małej architektury -uzupełnienie brakujących listew w ławkach parkowych i trejażu, mycie ławek na terenie Parku. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..



II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.



II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.



II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.



III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.



III.3.2) Wiedza i doświadczenie



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania - o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.



III.3.3) Potencjał techniczny



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

2. Wykonawca posiada sprzęt specjalistyczny warunkujący wykonanie zadania w ilości dysponuje co najmniej 1 podnośnikiem koszowym, samochodem o ładowności min. 0,9t. oraz innymi środkami transportu, 2 kosiarki bijakowe ciągnikowe, 2 kosiarki samojezdne z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarki spalinowe pchane, 2 kosy spalinowe, 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.



III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operator podnośnika, co najmniej 1 pracownik z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca dysponuje 1 pracownikiem, który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew.



III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa



Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;



III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;



III.6) INNE DOKUMENTY



Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)



1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.3) ZMIANA UMOWY



przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:



Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian



Zgodnie z projektem umowy.



IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.



IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.



IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .



IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ - poprawiony2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-02-03 14:11:43)
rozmiar pliku: 245Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz