ZP .I/.341/30/13/ZDiZ
Piła , dnia 17.07.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: ”Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile ”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
„POL – DRÓG PIŁA – Spółka z o. o
ul. Wawelska 106; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 128.433,53 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 18.07.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.„POL – DRÓG PIŁA – Spółka z o. o- ul. Wawelska 106; 64 – 920 Piła – 128.433,53 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Piła: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bieżące naprawy nawierzchni bitumicznych masą z wytwórni. 2.Wykonanie masy ścieralnej nawierzchni z mieszanek MMA. 3.Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - asfaltowych. 4. Profilowanie dróg gruntowych. 5. Naprawa nawierzchni gruntowych destruktem betonowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100. 000,00 zł odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartość, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
<!--[if !supportLists]-->· <!--[endif]-->III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
<!--[if !supportLists]-->o <!--[endif]-->Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu; Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określona we wzorze stanowiącym załącznik nr 1; Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5; Oświadczenie zgodne z treścią art.22 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Andersa 10; 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Andersa 10; 64 - 920 Piła - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie