Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie terenów zieleni gminnej i zieleni w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły

rok: 2013

 

Piła , dnia 13.08.2013 r.

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia

Publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn:  ”Utrzymanie  terenów zieleni gminnej  i dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Piły ”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust.1 ustawy – prawo zamówień publicznych dokonał wyboruj  najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę

 

 Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o.

 ul  Węglowa 9 ; 64 – 920 Piła

 Cena brutto – 250.568,81 zł

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. Ilość 300 pkt.. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 13.08.2013r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

1.Zakład Zieleni Miejskiej – Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła - Cena brutto – 250.568,81 zł

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 


Utrzymanie terenów zieleni gminnej i zieleni w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni gminnej i zieleni w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłotów na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: 1) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych powiatowych i wojewódzkich oraz terenów poza ewidencją (na powierzchniach płaskich i na skarpach), 2) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych, 3) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, 4) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, 5) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów, 6) darniowanie terenów płaskich, 7) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją, 8) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadania o łącznej wartości minimum 1.000.000,00 zł z tego jedno zadanie o wartości minimum 300.000,00 zł na terenach zurbanizowanych ( terenach miejskich), odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: sprzętem specjalistycznym warunkującym wykonanie zadania w ilości: - co najmniej 2 samochodami o ładowności min. 0,9t oraz 2 innymi środkami transportu, a także 2 kosiarkami bijakowymi ciągnikowymi, 2 kosiarkami samojezdnymi z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarkami spalinowymi pchanymi, 2 kosami spalinowymi, 2 szt. nożyc spalinowych do żywopłotów.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje: osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: co najmniej 1 pracownikiem z wyższym wykształceniem ogrodniczym posiadającym minimum 5 letnia praktykę w wykonywaniu zawodu ( który będzie prowadził nadzór nad wykonywaniem prac), 1 pilarzem, 10 kosiarzami, 5 pracownikami wykwalifikowanymi , 2 kierowcami, 2 pracownikami z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp UWAGA!* 1. Dowodami, o których mowa w części III pkt. 4 ppkt.2 są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1).2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt.1. Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust.1pkt. 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. nr 226, poz.1817).Zgodnie z zapisami art. 24 ust.2 pkt.1 - 5 z postępowania wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( dz. U. nr 50, poz.331, z późn. zm.) złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postepowaniu, chyba że wykażą ,że istniejące miedzy nimi powiazania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, wraz z ofertą winien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5. albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się* - powyższe uwagi odnoszą się do zmian ustawy Pzp, obowiązujących od dnia 20 lutego 2013r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64 - 920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 07:25, miejsce: Sekretariat zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

wstecz