Piła 04.07.2012r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania p.n. „Prace związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w lasach komunalnych miasta Piły w 2012r.” Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez:
Usługi i Doradztwo Gospodarcze
Wiesław Łoś
ul. Rodakowskiego 105
64-920 Piła
Cena brutto – 17 884,80 zł
Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następującą ofertę.
Zakład Usług Leśnych
Dariusz Kowalski
Płytnica 6
77-416 Tarnówka
Cena brutto – 39 826,08 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych zamówieniach.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Piła, dnia 15.06.2012r.
Ogłoszenie
o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25
2. Przedmiot zamówienia
„Prace związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w lasach komunalnych miasta Piły w 2012.”
1. Ścinka drzew na terenie lasów komunalnych miasta Piły.
2. Wykonanie prac związanych z zabiegami hodowli lasu.
3. Pielęgnowanie drzew.
4. Transport pozyskanego drewna
CPV:77200000-2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego (załącznik nr 3).
3. Termin wykonania zamówienia
Do dnia 30.11.2012r. .
4. Załączniki
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są złożyć ofertę na wypełnionym załączniku nr 1 wraz z wypełnionym załącznikiem nr 3.
Uwaga!
W cenach jednostkowych kosztorysu ofertowego należy uwzględnić koszty transportu.
5. Miejsce składania ofert
Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
6. Zmiana, wycofanie oferty
1. Przed upływem terminu otwarcia ofert wykonawca ma prawo wycofania oferty.
2. Wycofania oferty dokonuje się poprzez pisemny wniosek, złożony w Sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
3. Na żądanie zamawiającego osoba składającą wniosek przedstawia dokument upoważniający do występowania w postępowaniu w imieniu wykonawcy (np. dokument pełnomocnictwa, wypis z KRS, umowa konsorcjum).
4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę.
5. Wprowadzenie zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY”.
7. Termin składania ofert
26.06.2012r. – godz.09:00
8. Załączniki
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Projekt umowy – załącznik nr 2
3. Wzór kosztorysu ofertowego – załącznik nr 3.