Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie nawierzchni z kostki i płyt granitowych

rok: 2012

ZP.I.TZ.341/11/22/ZDiZ

Piła , dnia  04.06.2012 r.

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania p.n. „ Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica   nawierzchnia z kostki i płyt granitowych Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:

”GRANIT – Dariusz Pylak

 Al. W .Polskiego 47; 58 – 150 Strzegom

Cena brutto - 478.784,97 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy jako jedyna prawidłowo przedstawiła wykaz robót i referencje zgodne z opisem w Siwz , a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 10.06.2012r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 została odrzucona oferta Wykonawcy:

„KGB” - Spółka z o.o.

Nowe Balice 48

79 – 039 Biesiekierz

Cena brutto –  457.965,09 zł

Wykonawca w przedstawionym kosztorysie ofertowym zawarł niewłaściwy opis w pozycji – materiał – poz. 15 .

W/w pozycja przedmiaru robót przewidywała wykonanie wypełnienia spoin miałem granitowym szarym, natomiast Wykonawca przedstawił kalkulację do wypełnienia spoin zaprawą cementową.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. „BaHeCo ” – Spółka z o.o. ul. Sikorskiego 92, skr .poczt. 120; 64 – 980 Trzcianka – 488.442,34 zł;

2.P.U.B.”CHABER – BUD” – A. Chaberska ul. K. Wielkiego 35/2; 64 – 920 Piła -525.572,05 zł;

3.ASTA – BUD”- Spółka z o.o. ul. Warsztatowa 21; 64 – 920 Piła-  496.934,81 zł

 

 

 

 

                

           

            Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147556 - 2012 data 09.05.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: 24.05.2012 godzina 09:00.

·         W ogłoszeniu powinno być: 29.05.2012 godzina 09:00.


 

Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu

 

 

1. Proszę o podanie ilości ławek i barierek przewidzianych do demontażu.

 

2. Proszę o wyjaśnienie pkt. Przedmiaru robót dotyczącego robót demontażowych. Podane KNR nie odpowiadają robota demontażowym, proszę o podanie poprawnego KNR i wyjaśnienie czy demontaż  (rozebranie) nawierzchni ma być mechaniczne czy ręczne?

 

3. Proszę o wyjaśnienie kto wykona podbudowy pod nawierzchnie z kostki granitowej i z płyt granitowych lub czy taka podbudowa już istnieje, ponieważ załączony kosztorys w dziale podbudowy i roboty ziemne, nie zawiera pozycji związanych z wykonaniem podbudowy.

 

Odpowiedzi:

 

Ad. 1
 
W kosztorysie przewidziana jest kalkulacja indywidualna. Konieczne jest ręczny demontaż 4 barierek i 14 ławek. Proszę w cenę wkalkulować ponowny montaż barierek i ławek po wykonaniu nowej nawierzchni, w miejscach wskazanych przez zleceniodawcę.
 
Ad. 2
Wykonanie prac demontażowych musi być wykonane ręcznie (pozycje 3 i 4 z przedmiaru).  Zdemontowaną galanterię betonową (spakowaną na palety) należy przetransportować i złożyć zgodnie z dyspozycją zleceniodawcy (patrz. pkt. 7 i 8 z przedmiaru).

 

Ad.3

Nawierzchnia ma być wykonana na istniejącej podbudowie, jaką stanowi nawierzchnia asfaltowa.

W niektórych miejscach konieczne będzie sfrezowania asfaltu celem uzyskania równej płaszczyzny. Kostka i płyty układane na podsypce cementowo-piaskowej klasy B 2,5-B-5

W miejscach gdzie okaże się to konieczne, ze względu na niweletę terenu konieczne może się okazać wykonanie podbudowy (beton klasy B 7,5).

 

 

 

W związku z późnym wyjaśnieniem istotnych dla prawidłowego wykonania zamówienia kwestii, Zamawiający zmienia termin otwarcia ofert na dzień 29 maja 2012r. godz. 09:00. Nowy termin otwarcia ofert zawiera plik siwz-zmieniony.

 


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu.

 

 

Pytanie nr 1

 

Zapoznając się z przedmiarem do przetargu jak i przeglądając projekt koncepcyjny nawierzchni zauważyliśmy rozbieżność - braki odnosnie : krawezników najazdowych 15x22x100 kolor szary ilość 34mb,

Obrzeża granitowe 9/11 cm szary 604mb które nie zostały uwzględnione w przedmiarze

 

Pytanie nr 2

 

Zapytanie odnosnie kostki UMBRIANO  - czy Zamawiający ma na mysli poz. nr 15? i jak rozmiar zyczy sobie Zamawiający?

 

 

Odpowiedzi


Odp.1:
Obrzeża granitowe 9/11 cm szare, to poz. 13 z kosztorysu ślepego - Rolka z kostki granitowej szarej frakcji 9-11cm

Odp.2:
Rysunek zamieszczony na stronie BIP nie stanowi opisu materiału. Rysunek ten ma wyłącznie ukazać sposób ułożenia elementów nawierzchni. Wymagany materiał przedstawiony został w kosztorysie ślepym.


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu.

 

 

Pytanie nr 1 :

W ogłoszeniu jest podany termin złożenia oferty na dzień 24.05.2012 godzina 9 00 a w SIWZ 25.05.2012 godzina 900 .Jaką datę należy przyjąć do złożenia oferty?.

 

Pytanie nr 2:

W kosztorysie ślepym pozycja nr 13 – „Rolka z kostki granitowej szarej frakcja 9-11 cm. – 604 m.

Co oznacza określenie „rolka” ?. czy kostka granitowa to kostka szara surowo łupana frakcji 9-11 cm?.

 

Pytanie nr 3 :

Pozycja nr 15 – „Chodniki z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin miałem granitowym szarym – 660 m2

Czy do wyceny należy przyjąć kostkę granitową szarą surowo łupaną frakcji 9-11 cm?.

 

Pytanie nr 4 :

Pozycja nr 16 – „Chodniki z płyt kamiennych o gr. 10 cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin miałem granitowym szarym – 718 m2

Jaki format (długość , szerokość, grubość), kolor oraz fakturę płyt granitowych należy przyjąć do wyceny?.

 

Odpowiedzi

 

Odp.1:

Właściwą datą jest data 24.05.2012r.

 

Odp. 2:
Rolka - czyli obrzeże granitowe z kostki granitowej szarej, surowo łupanej, frakcji 9/11 cm montowane na krawędzi nawierzchni.
 
Odp. 3:
Tak do wyceny należy przyjąć kostkę granitową szarą surowo łupaną frakcji 9/11 cm.

 
Odp. 4:
Format płyt: 50 cm x 125 cm, grubość 10 cm,
kolor - szary,
faktura - płomieniowanie,

 


Zamawiający informuje o zmianie treści siwz w zakresie określenia terminu składania i otwarcia ofert. Zmienioną treść zawiera plik siwz2.


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami dostępna jest w zakładce „Pobierz SIWZ”.


Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie nawierzchni z kostki  i płyt granitowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie nawierzchni z kostki i płyt granitowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż obrzeży oraz nawierzchni z kostki brukowej. 2. Frezowanie nawierzchni asfaltowej. 3. Wykonanie nawierzchni z kostki szarej. 4. Wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 i 6 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

·         Informacja na temat wadium: brak.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartości minimum 400 000,00 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz