Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje... - etap III

rok: 2014



Uwaga!

Załącznik do niniejszego ogłoszenia załączone są w dziale "SIWZ", w katalogu "Chodniki".







Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 

 

 

Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap III

Numer ogłoszenia: 235188 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa estetyki i funkcjonalności przestrzeni publicznej poprzez modernizacje infrastruktury komunikacyjnej oraz likwidację barier architektonicznych w mieście Pile - etap III.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wywóz ziemi, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnie z kostki brukowej, - ława pod krawężniki, - krawężniki betonowe, - mapa powykonawcza, - projekt org. ruchu, - usunięci kolizji. Zadanie II - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wywóz ziemi, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnie z kostki brukowej, - ława pod krawężniki, - krawężniki betonowe, - obrzeża betonowe, - rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników, - mapa powykonawcza, - projekt org. ruchu, - słupki drogowe. Zadanie III - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej lib betonowej, - wykonanie koryta z wywiezieniem ziemi, - chodnik z kostki betonowej brukowej szarej i czerwonej na podsypce cementowo piaskowej, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa odsączająca z piasku, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienki telekom., - plantowanie i obsianie trawą, - wycinka krzewów z karczowaniem, - projekt tymczasowej organizacji ruchu. Zadanie IV - rozbiórka ogrodzenia z siatki, elementów i nawierzchni betonowych i bitumicznych, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, z płyt ażurowych, - ustawienie elementów betonowych (krawężniki, obrzeża), - wykonanie trawników, - wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego, - mapa powykonawcza, - projekt organizacji ruchu..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1.-1.3, 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem odpowiednio nr 5.1.-5.4.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulicę Rubinową i Szafirową.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wywóz ziemi, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnie z kostki brukowej, - ława pod krawężniki, - krawężniki betonowe, - mapa powykonawcza, - projekt org. ruchu, - usunięci kolizji..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-jezdnego łączącego ulice: Ptasią i Kruczą.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wywóz ziemi, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnie z kostki brukowej, - ława pod krawężniki, - krawężniki betonowe, - obrzeża betonowe, - rozścielenie ziemi urodzajnej, - wykonanie trawników, - mapa powykonawcza, - projekt org. ruchu, - słupki drogowe..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa chodnika przy ul. Różana Droga, odcinek od Al. Niepodległości do ul. Żeleńskiego - etap II (od ul. Wiosennej do ul. Żeleńskiego).

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - roboty rozbiórkowe nawierzchni asfaltowej lib betonowej, - wykonanie koryta z wywiezieniem ziemi, - chodnik z kostki betonowej brukowej szarej i czerwonej na podsypce cementowo piaskowej, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - warstwa odsączająca z piasku, - wymiana elementów betonowych: obrzeże, krawężniki, - regulacja studzienki telekom., - plantowanie i obsianie trawą, - wycinka krzewów z karczowaniem, - projekt tymczasowej organizacji ruchu..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa parkingu przy Szkole Podstawowej nr 7.

 

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - rozbiórka ogrodzenia z siatki, elementów i nawierzchni betonowych i bitumicznych, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, z płyt ażurowych, - ustawienie elementów betonowych (krawężniki, obrzeża), - wykonanie trawników, - wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego, - mapa powykonawcza, - projekt organizacji ruchu..

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2014.

 

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

   

wstecz