Piła , dnia 01.04.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ul. Karpackiej i przebudowę skrzyżowania typu rondo z ul. Wawelską”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
”POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A.
ul. Podmiejska 2 ; 78 – 500 Drawsko Pomorskie
Cena brutto – 1.649.894,16 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1. ”POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2 ; 78 – 500 Drawsko Pomorskie - cena – 1.649.894,16 zł; 100,00 pkt.
2. Konsorcjum Firm: „INFRAKOM RDM” Spółka z o.o. ul. W. Polskiego 10; 64 – 800 Chodzież – Lider konsorcjum)
„INFRAKOM” Spółka z o.o. ul. Nowowiejskiego 4; 64 – 000 Kościan ( partner konsorcjum) – cena –
1.876.350,24zł; 89,14 pkt.
3.Trakcja PRKiI S.A. ul. Złota 59; 00 – 120 Warszawa- cena 1.858.754,43 zł; 89,89 pkt.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42830 - 2015 data 26.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: 23.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.4.4).
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SWIZ.
Zmianie uległa także treść § 4 ust. 10 projektu umowy oraz treść § 5 ust. 1 pkt i ppkt 13 projektu umowy.
Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-zmieniony2.
Zamawiający informuje o otrzymaniu następujących pytań do przetargu:
Odpowiedzi Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż otrzymał pytanie do przetargu zamieszczone w pliku Pytania 3.
Odpowiedź Zamawiającego:
W projekcie budowlanym zastosowano geosiatkę na osi nr 1 w kilometracji określonej w przedmiarze robót - na całej szerokości jezdni. Poziom ułożenia geosiatki zgodnie z przekrojem normalnym i opisem warstw konstrukcyjnych.
Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytania do przetargu:
Odpowiedzi Zamawiającego:
Ad.1. Roboty związane z odkrywką istniejącego uzbrojenia należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i zachowaniem należytej ostrożności.
Ad.2. Technologia układania gazociągu przewiduje wykonanie podsypki i nadsypki na całej długości.
Ad.3. W opisie technicznym „zestawienie materiałów” poz. 3 wskazana została rura PE100 RC z płaszczem ochronnym z polipropylenu. Rury te należy ułożyć pod istniejącymi jezdniami metodą przewiertu. W miejscach ułożenia rur gazowych nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem na rzędnej układania rur.
Ad.4. Stanowisko w punkcie 3.
Ad.5. Funkcje rury osłonowej spełnia płaszcz ochronny z polipropylenu.
Ad.6. Przełączenie sieci DN 150 i DN 63 powinno nastąpić jako jedna operacja, należy wycenić sumarycznie/ 4 szt DN 150 i 1 szt DN 63/.
Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytania do przetargu:
Odpowiedzi Zamawiającego:
Ad.1. Roboty związane z odkrywką istniejącego uzbrojenia należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i zachowaniem należytej ostrożności.
Ad.2. Technologia układania gazociągu przewiduje wykonanie podsypki i nadsypki na całej długości.
Ad.3. W opisie technicznym „zestawienie materiałów” poz. 3 wskazana została rura PE100 RC z płaszczem ochronnym z polipropylenu. Rury te należy ułożyć pod istniejącymi jezdniami metodą przewiertu. W miejscach ułożenia rur gazowych nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem na rzędnej układania rur.
Ad.4. Stanowisko w punkcie 3.
Ad.5. Funkcje rury osłonowej spełnia płaszcz ochronny z polipropylenu.
Ad.6. Przełączenie sieci DN 150 i DN 63 powinno nastąpić jako jedna operacja, należy wycenić sumarycznie/ 4 szt DN 150 i 1 szt DN 63/.
Zamawiający informuje, iż skan decyzji na wycinkę drzew zawiera plik 002-004.jpg
Zamawiający informuje, iż otrzymał pytania do przetargu zamieszczone w plikach Pytania 1 i Pytania 2.
Odpowiedzi do pytań:
Ad.1. Pozwolenie na budowę zostało wydane DECYZJĄ NR 126- pismo nr AB.67401722.2014.III z dnia 2 marca 2015 r.
Ad. 2. Dokumentacja geotechniczny była wykonana w 2013 r. W roku 2014 w okresie jesiennym zostały wybudowane zbiorniki retencyjne, nastąpiła całkowita wymiana gruntu. W związku z wykonaniem zbiorników retencyjnych, nie ma potrzeby dołączania dokumentacji geotechnicznej.
Ad. 3. Decyzja na wycinkę drzew w załączeniu.
Ad. 4. Nie dopuszcza. Podbudowę pomocniczą należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie z wyłączeniem kruszywa wapiennego.
Ad. 5. Mieszanki mineralno-asfaltowe do wykonania nawierzchni należy stosować zgodnie z załączonymi SST – nie przewiduje się stosowania granulatu asfaltowego/bitumicznego.
Ad. 6 . Nawierzchnie z kostki kamiennej wykonać zgodnie z załączoną SST D-05.03.01 – w przedmiarze rozbito grubości kostki: 18 cm i 10 cm. Numeracja SST zgodna z numeracją OST GDDKiA.
Ad. 7. W przedmiarze robót poz. 17 jest podana lokalizacja ułożenia geosiatki. Na przekrojach normalnych pokazano ułożenie geosiatki – opis rysunku 2.1 do 2.5.
Ad. 8. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej fazowanej grub. 8 cm z posypką granitową.
Ad.9. Pomija się ten zapis.
Ad. 10, 11. Zgodnie z przedmiarem robót i kosztorysem ofertowym, tzn. bez uwzględnienia warstwy wzmacniającej – w załączeniu przekroje normalne bez warstwy wzmacniającej.
Jednocześnie Zamawiający informuje o załączeniu do ogłoszenia następujących dokumentów:
Zamawiający informuje, iż ziemią o której mowa w poz. 13 załącznika 5.8. dysponuje Zamawiający, a zakupu tej ziemi nie należy uwzględniać w wycenie robót, o których mowa w poz. 13.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 42830 - 2015 data 26.02.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: 19.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W związku z powyższym odpowiedniej zamianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ- zmieniony.
Zamawiający informuje o zmianie nazw plików stanowiących wzór kosztorysu ofertowego (załącznik 5.1-5.8.).
Uwaga!
Pliki dokumentacji przetargowej zostały zamieszczone w dziale SIWZ pod nazwą "2015_Karpacka"
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ul. Karpackiej i przebudowę skrzyżowania typu rondo z ul. Wawelską
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez budowę ul. Karpackiej i przebudowę skrzyżowania typu rondo z ul. Wawelską.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - budowę jezdni wraz z krawężnikami, - budowę chodników i ścieżki rowerowej, - budowę i przebudowę zjazdów, - budowę oświetlenia ulicznego, - budowę odwodnienia, - przebudowę sieci teletechnicznych: Orange,Asta-Net, Netii oraz sieci gazowej, - założenie zieleni, - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 71.32.20.00-1, 45.10.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 1 000 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym branży drogowej stanowiącym przedmiot niniejszego zadania, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone -załącznik nr 6. 2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 50 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym przebudowy lub budowy kanalizacji deszczowej, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6. 3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 50 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym budowy lub przebudowy sieci gazowej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6. 4. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowy lub przebudowy sieci teletechnicznej, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym branży energetycznej z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 6. 6. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 40 000,00 zł odpowiadające usługom zakładania zieleni, z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 7.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 90
2. Okres rękojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie