Piła: REWALORYZACJA PARKU MIEJSKIEGO IM. ST. STASZICA W PILE- OŚWIETLENIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298128 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy Piła...
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWALORYZACJA PARKU MIEJSKIEGO IM. ST. STASZICA W PILE- OŚWIETLENIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż słupów oświetleniowych, - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu S-40W/B firmy ROSA lub równoważnych - szt.27 - montaż przewodów do opraw oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie typu OS-1 firmy ROSA lub równoważnych, - montaż szafy sterowniczej. Pozostały oraz szczegółowy opis zamówienia zawiera przedmiar robót i opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje o udostępnieniu do wglądu map przedstawiających przedmiot zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176479,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
ZP.I.Tz.I/341/37/10 ZDiZ Piła, dnia 13.10.2010r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :
Rewaloryzacja Parku Miejskiego im. Stanislawa Staszica w Pile - oświetlenie
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
PNP sp. z o.o.
ul. Rzemieślnicza 7; 62 – 002 Suchy Las
z ceną brutto 88.935,93 zł.
Zamawiający informuje , iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po dniu 20 października 2010r.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskała max. ilość pkt. - 300,00
Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożył następująca Wykonawca:
EL-SERWIS sp.j. Czarnecki, Łukasik, ul. Żwirowa 9, 64-920 Piła
cena brutto – 92.221,11 pkt 289,32
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp odrzucono następującą ofertę:
Zakład Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Elektrycznych inż. Jerzy Mingałło, ul. Lipowa 9, 66-400 Gorzów Wlkp.
cena brutto: 107. 991, 82 , pkt.-0
Oferta zawiera błędy w sposobie obliczenia ceny (błędy w krotności wpływające na cenę).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp odrzucono następującą ofertę:
Usługowy Zakład Instalatorstwa Elektrycznego Krzysztof Ostrowski, ul. Jeziorna 59, 77-400 Złotów
cena brutto – 90 280,00 , pkt.- 0
Treść oferty nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta nie zawiera wymaganego kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa gminy Piła..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWALORYZACJA PARKU MIEJSKIEGO IM. ST. STASZICA W PILE- OŚWIETLENIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - demontaż słupów oświetleniowych, - kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych typu S-40W/B firmy ROSA lub równoważnych - szt.27 - montaż przewodów do opraw oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie typu OS-1 firmy ROSA lub równoważnych, - montaż szafy sterowniczej. Pozostały oraz szczegółowy opis zamówienia zawiera przedmiar robót i opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje o udostępnieniu do wglądu map przedstawiających przedmiot zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 4. Parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 5. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 5 6. Kserokopia dokumentu wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki zimowe uniemożliwiające prowadzenie prac ziemnych i instalacyjnych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; b) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 4) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w ust. 2 termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o której mowa w ust. 2 pkt 1b termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż do dnia 15 maja 2011. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany także w następujących przypadkach: 1) Zmiana danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 2) Zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia; 3) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia; 4) Zmiana postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. 5) Zmiana postanowień umowy wynikająca z urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 6. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych kosztorysem w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy.8. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami prawa, wykonania przedmiotu umowy.9. Wszelkie roboty zamienne, a także roboty zaniechane mogą być wykonane lub zaniechane na podstawie protokołów konieczności potwierdzonych przez inspektora nadzoru, kierownika budowy i zatwierdzonych przez zamawiającego.10. W przypadku, o którym mowa w pkt.9 rozliczenie robót ujętych w przedmiarach robót, robót zamiennych oraz robót zaniechanych będzie odbywać się z uwzględnieniem protokołu konieczności. Wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmienione przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile Adres: ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła Tel./fax.: 067 212- 34-25..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile Adres: ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła Tel./fax.: 067 212- 34-25..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie