Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Bieżące utrzymanie oznakowanie pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły

rok: 2014

 

Piła , dnia 30.12.2014 r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego  ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły”

 

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

 

 

 P.P.H.U.„AGAR” – Arkadiusz Gawron

 

Ul. Przemysłowa 9; 64 – 920 Piła

 

                                                                                                 

 

Cena brutto –  225.729,60  zł

 

 

 

 

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

 

 

1. P.P.H.U. „AGAR” – Arkadiusz Gawron  -  ul. Przemysłowa 9; 64 – 920 Piła –  225.729,60 zł

 

 

 

                   

          

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły

Numer ogłoszenia: 415852 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -montaż znaków odblaskowych I generacji wraz ze słupkiem Ø60 (średnie typu A,B,C,D); -montaż znaków odblaskowych II generacji wraz ze słupkiem Ø60 (średnie typu A,B,C,D); -demontaż słupka lub znaku; -wymiana znaku (wraz z kosztem znaku -znaki średnie A,B,C,D I generacji); -wymiana znaku (wraz z kosztem znaku -znaki średnie A,B,C,D II generacji); -wymiana słupka (wraz z kosztem słupka); -poprawa oznakowania - prostowanie słupków bez wykopania; -poprawa oznakowania - prostowanie słupków z wykopaniem i wkopaniem słupka; -poprawa oznakowania - prostowanie znaków; -wykonanie i montaż słupków U-12c Ø100; -wykonanie i montaż bariery sztywnej z pochwytem z rur stalowych Ø60 i Ø50 -rozstaw słupków 2,0mb; -wykonanie i montaż bariery łańcuchowej U-12b z rur Ø60 - rozstaw słupków 1,5mb; -uzupełnienie łańcuchów w istniejących barierach łańcuchowych; -remont bariery sztywnej z pochwytem z rur stalowych Ø60 i Ø50 - rozstaw słupków 2,0mb; -montaż barier (ekranów ochronnych) zabezpieczających przed opryskiwaniem przechodniów przez pojazdy samochodowe; -montaż lustra drogowego okrągłego U-18a Ø600 wraz ze słupkiem; -wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. do 1m2 wraz ze słupkiem; -wykonanie i montaż odblaskowych tablic informacyjnych o pow. od 1m2 do 3m2 wraz ze słupkiem; -montaż słupka z tabliczką informacyjną (nazwa ulicy) wraz z kosztem materiału; -montaż tabliczek informacyjnych (nazwa ulicy) na istniejącym słupku; -montaż słupka U-5a (żółty pylon) z kosztem materiału; Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty, certyfikaty, przepisy branżowe itp.). Czas podjęcia działania: - przy znakach zakazu B-1, B-2, B-20, ostrzegawczym A-7 - czas reagowania - zgodnie z ofertą; - przy pozostałych znakach pionowych - czas reagowania - zgodnie z ofertą ; - przy pozostałych urządzeniach - czas reagowania wg. uzgodnienia z ZDiZ w Pile.

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 150 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90

2 - Czas podjęcia działania przy znakach zakazu B-1, B-2, B-20, ostrzegawczym A-7 (liczony w godzinach) - 5

3 - Czas podjęcia działania przy pozostałych znakach pionowych (liczony w godzinach) - 5

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

   

Dokumenty do pobrania:
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-12-19 14:38:54)
rozmiar pliku: 202.7Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz