Piła: Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile
Numer ogłoszenia: 65387 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30607 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie terenów zieleni na CK w Pile. Zasadniczy zakres usług obejmuje: koszenie trawników znajdujących się na cmentarzach, wygrabianie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią, zamiatanie nawierzchni ziemnej, asfaltowej, prześwietlanie koron drzew, usuwanie odrostów drzew, krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, usuwanie drzew, zbiory zanieczyszczeń, transport odpadów powstałych podczas wykonywania ww. prac..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o., ul. Węglowa 9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72395,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
· Cena wybranej oferty: 55900,69
· Oferta z najniższą ceną: 55900,69 / Oferta z najwyższą ceną: 58908,35
· Waluta: PLN.
ZP.I.341-1/10/……../10 Piła, 10.03.2010r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.; ul. Węglowa 9; 64-920 Piła
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę tj. 59 813,74 zł brutto odnoszącą się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy – Prawo zamówień Publicznych (bezmianami) został odrzucony następujący Wykonawca:
1. Gospodarstwo Szkółkarskie mgr inż. Henryk Hinca; Dobrzyca; ul. Baśniowa 1; 64-930 Szydłowo
Oferta ww. Wykonawcy została odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiada treści ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.
1) KRS – nieaktualny – zapis cz. III pkt 2 ppkt 9 SIWZ
2) Kosztorysy ofertowe niezgodne z zapisami załączników nr 6a i 6b SIWZ tj.:
a) Kosztorys „Wszystkich świętych” - pozycja 4; 1*-4*
jest:
- transport liści do SWS GWDA obmiar=12m2
- robocizna: 1,61 r-g/m2
- odstawienie odpadów ulegających biodegradacji: 1 tona/m2
- ciągnik: 1,58m-g/m2
- przyczepa: 1,58m-g/m2
powinno być:
- transport liści do SWS GWDA obmiar=12 kursów
- robocizna: 1,61 r-g/kursów
- odstawienie odpadów ulegających biodegradacji: 1/kursów
- ciągnik: 1,58m-g/kursów
- przyczepa: 1,58m-g/kursów
b) Kosztorys „Cmentarz zabytkowy Salezjańska kst” – pozycja 9
jest:
- KNP 01 1353-02.01
powinno być:
- KNP 01 1354-02.01
c) Kosztorys „Usuwanie drzew na CK ul. Motylewska w Pile” – pozycja 6; 1*-4*
jest:
- transport drewna do podopiecznych MOPSu na terenie miasta Piły: obmiar=10godz.
- robocizna: 1,58r-g/godz
- ciągnik: 1,61m-g/godz
- przyczepa: 1,61m-g/godz
powinno być:
- transport drewna do podopiecznych MOPSu na terenie miasta Piły: obmiar=10kursów
- robocizna: 1,58r-g/kursów
- ciągnik: 1,61m-g/kursów
- przyczepa: 1,61m-g/kursów
Piła: Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile
Numer ogłoszenia: 30607 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zieleni na cmentarzach komunalnych w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie terenów zieleni na CK w Pile. Zasadniczy zakres usług obejmuje: koszenie trawników znajdujących się na cmentarzach, wygrabianie liści z powierzchni trawników oraz ze skupin krzewów wiosną i jesienią, zamiatanie nawierzchni ziemnej, asfaltowej, prześwietlanie koron drzew, usuwanie odrostów drzew, krzewów, odchwaszczanie żywopłotów, usuwanie drzew, zbiory zanieczyszczeń, transport odpadów powstałych podczas wykonywania ww. prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2000zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu - na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego oświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach i uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile; ul. 14 Lutego 20; 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie