Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Piła: Udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły

rok: 2010

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 59171-2010 z dnia 2010-03-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Piła
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług: Udostępnienie i opróżnianie oraz mycie pojemników na śmieci zgodnie z wykazem i harmonogramem. Typ pojemnika: Kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny. Kosze muszą być montowane na...
Termin składania ofert: 2010-03-25

 

Piła: udostepnienie i opróznianie koszy w parkach,skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły
Numer ogłoszenia: 98715 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59171 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni i Cmentarzy Komunalnych w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123425, faks 067 2123425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udostepnienie i opróznianie koszy w parkach,skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: udostepnienie i opróznianie koszy w parkach,skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły - powyżej 14 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

·       Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

·       ALTVATER PIŁA Spółka z o.o., ul. Łączna 4a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 301350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·       Cena wybranej oferty: 308318,36

·       Oferta z najniższą ceną: 308318,36 / Oferta z najwyższą ceną: 308318,36

·       Waluta: PLN.



 

 


 

ZP.TZI.341-8/10/……../10/ZDiZ                                                       Piła, 07.04.2010r.

 

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

ALTVATER PIŁA Sp. z o.o.; 64-920 Piła; ul. Łączna 4a

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskał max ilość pkt. 300,00.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że ofertę złożył 1 Wykonawca:

1.      ALTVATER PIŁA Sp. z o.o.; 64-920 Piła; ul. Łączna 4a

Cena brutto – 308 318,36zł; termin realizacji: od 01.05.2010r. do 01.10.2012r.; warunki płatności – 21 dni; pkt - 300,00

 

 

 


Numer ogłoszenia: 62693 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 59171 - 2010 data 18.03.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123425, fax. 067 2123425.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

·         W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła - Sekretariat..

·         W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła - Sekretariat..

·         Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).

·         W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: 6 000 zł (słownie: sześćtysięcy zł 00/100).

·         W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: 6 000 zł (słownie: sześćtysięcy zł 00/100) Termin wniesienia wadium: do 02.04.2010r.do godz. 12:00 (Pozostale inf. dotyczące wadium znajdują się w SIWZ).

 


- ODPOWIEDŹ -

 

ZP.TZI.341-8/10/ZDiZ                                                                     Piła, 22.03.2010r.

 

W odpowiedzi na Państwa pismo, które wpłynęło w dniu 22.03.2010r. na temat przetargu nieograniczonego tj.: „udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły” informujemy, że prośba o przesunięcie terminu składania ofert została rozpatrzona pozytywnie.

 

Nowy termin składania ofert na ww. zamówienie wyznaczono na 02.04.2010r. do godziny 12:00 w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile; ul. 14 Lutego 20; 64-920 Piła.

 

Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 12:05 w ZDiZ w Pile przy ul. 14 Lutego 20.

 

Jednocześnie informujemy, że uległ również zmianie termin wniesienia wadium na 02.04.2010r. do godz. 12:00. Pozostałe informacje na temat wadium zawarte w SIWZ zostały zachowane.

 

- PYTANIE -

 

W związku z ogłoszonym dnia 18 marca 2010r. przetargiem na „Udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły”, zwracam się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert, wyznaczonego na dzień 25 marca 2010r.

Ustalony przez Państwo tygodniowy termin na przygotowanie oferty, uniemożliwia nam zebranie pełnej dokumentacji, jaka należy przedłożyć dla spełnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 


Piła: Udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły
Numer ogłoszenia: 59171 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123425, faks 067 2123425.

·   Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnienie i opróżnianie koszy w parkach, skwerach oraz placach zabaw w granicach administracyjnych miasta Piły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług: Udostępnienie i opróżnianie oraz mycie pojemników na śmieci zgodnie z wykazem i harmonogramem. Typ pojemnika: Kosz tworzywowy DINOVA lub równoważny. Kosze muszą być montowane na specjalnych słupkach do zabetonowania w ziemi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 6 000 zł (słownie: sześćtysięcy zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

·   Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·   III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), - Zezwolenie na transport i zbieranie odpadów ( Dz.U.07.39.251 art.28 z póź.zmianami - ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r.)

·   III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Wykaz usług, - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

·   III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

·   III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).

·   III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o - Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - Opłacona Polisa, - Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·   III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·   III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami części VII pkt. 4 SIWZ, 2) Oferta na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) 3) Parafowany projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) 4) Kosztorys ofertowy (załącznik nr 6 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile; ul 14 Lutego 20; 64-920 Piła - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

wstecz