Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa parking na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej-Zamenhofa

rok: 2015

 

Piła , dnia  19.06.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Budowa parkingu na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej – Zamenhofa”

 

Zadanie I – branża drogowa

Zadanie II – branża elektryczna

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie I – Firma Budowlana „JAMAL „ – Jan Pieprz

Ul. Strzelecka 5 ; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 179.925,24 zł

 

Zadanie II – „TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk  

ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła

Cena brutto -  46.322,82 zł;

 

 

 

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. Firma Budowlana  „JAMAL” ul. Strzelecka 5; 64 – 920 Piła  - zadanie I – 179..925,24 zł – 100,00 pkt

2.Zakład Ogólnobudowlany „MARK”  Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin – zadanie I - cena  -  201.215,44 zł 89,95 pkt; zadanie II – cena – 60.993,34 zł – 77,15 pkt

3.”ASTA – BUD” Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła- zadanie I – cena – 209.176,99 zł; 86,72 pkt; zadanie II – cena -  55.900,00 zł -  oferta odrzucona na podst. art.89 ust.1pkt.2 ustawy Pzp – jej treść nie odpowiada treści siwz – brak wyceny poz.14 - 16 w k.o.

4.”BUD – TRANS” s.c. Grzegorz Piluszczyk & Zbigniew Pająk ul. Łączna 51; 64 – 920 Piła – zadanie I – cena – 194.443,50 zł -92,91 pkt

5.Zakład Ogólnobudowlany – Zbigniew Plak ul. Rzemieślnicza 5; 77 – 400 Złotów- zadanie I – cena – 229.668,7 zł; 79,42 pkt

6.„TEAM – BUD” – Wojciech Maciaszczyk ul. Słowackiego 13A/27 ; 64 – 920 Piła –zadanie I -  cena  – 186.344,73 zł – 96,73 pkt; zadanie II – cena – 46.322,82 zł; 100,00 pkt

 

 

 

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 

 

 

 

 


 

W związku z problemem pobrania plików kosztorysów, Zamawiający ponownie zamieścił pliki kosztorysów. Zamieszczone pliki: Załącznik nr 5.1. (drogowy), Załącznik nr 5.2. (oświetlenie).

 


 

Zamawiający wyjaśnienia poz. 6.7 Kosztorysu ofertowego:

W pozycji 6.7 przy każdym nasadzonym drzewie należy uwzględnić po 2 paliki sosnowe, toczone
o średnicy min. 7 cm. Po wbiciu w ziemię o wysokości 1,6 m. Drzewa zamocowane 2 wiązaniami – taśmą ogrodniczą ( parcianą ).

Drzewa:  Rubinia akacjowa odmiana UMBRACULIFERA

 

 


 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o pliki dokumentacji branży elektrycznej.

 

 

 


 

Uwaga!



Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Zamenhofa".

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


 

Budowa parkingu na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej - Zamenhofa

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej - Zamenhofa.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Branża drogowa: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe, - karczowanie krzaków i poszycia, - ścinanie drzew z karczowaniem, - wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi, - koryta, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - warstwy podsypki, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - oznakowanie poziome i pionowe, - plantowanie gruntu i rozścieleni ziemi, - wykonanie trawników dywanowych siewem, - sadzenie drzew, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, Zadanie II Branża elektryczna: - montaż złączy kablowych, - układanie ręczne kabli wielożyłowych, - układanie rur osłonowych z PCW, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, - układanie bednarki w rowach kablowych, - łączenie przewodów uziemniających przez spawanie w wykopie, - montaż złączy kontrolnych, - mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, - wyłączenie linii nn, - wytyczenie i inwentaryzacja. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.31.61.00-9.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 200 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości każdego minimum 40 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1.1. lub 1.2. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. 4.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 95

2. Okres gwarancji - 5

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z zapisami projektu umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa parkingu na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej - Zamenhofa - branża drogowa.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Branża drogowa: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe, - karczowanie krzaków i poszycia, - ścinanie drzew z karczowaniem, - wywożenie dłużyc, karpiny, gałęzi, - koryta, - roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - warstwy podsypki, - podbudowy, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - oznakowanie poziome i pionowe, - plantowanie gruntu i rozścieleni ziemi, - wykonanie trawników dywanowych siewem, - sadzenie drzew, - inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna,.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 95

2. Okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa parkingu na 40 miejsc postojowych w rejonie ul. Cichej - Zamenhofa - branża elektryczna.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Branża elektryczna: - montaż złączy kablowych, - układanie ręczne kabli wielożyłowych, - układanie rur osłonowych z PCW, - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, - montaż przewodów do opraw oświetleniowych wciąganych w słupy, - układanie bednarki w rowach kablowych, - łączenie przewodów uziemniających przez spawanie w wykopie, - montaż złączy kontrolnych, - mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, - wyłączenie linii nn, - wytyczenie i inwentaryzacja..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.08.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

 

1. Cena - 95

2. Okres gwarancji - 5

   

wstecz