Piła 09.05.2012r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania p.n. „Dostawy środków czystości do sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz środków higieny osobistej dla pracowników działu cmentarzy komunalnych oraz sprzątaczek zatrudnionych w ZDiZ w Pile w 2012 roku” Zamawiający dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez:
SGP Poszwa i Wspólnicy s.j.
Al. Powst. Wlkp. 164
64-920 Piła
Cena brutto – 8 810,98 zł
Zamawiający informuje, iż ponadto złożono następującą ofertę.
P.P.H. „PROHANKOP”
Barbara Rychli
ul. Witosa 12
64-980 Trzcianka
Cena brutto – 9 158,89 zł
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych zamówieniach.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ”.
Piła, dnia 25.04.2012r.
Ogłoszenie
o zamówieniu, do którego nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych
1. Zamawiający
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25
2. Przedmiot zamówienia
Dostawy środków czystości do sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych oraz środków higieny osobistej dla pracowników działu cmentarzy komunalnych oraz sprzątaczek zatrudnionych w ZDiZ w Pile w 2012 roku
CPV:39.83.12.00-8, 39.83.00.00-9
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego.
3. Termin wykonania zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2012r.
4. Załączniki
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są złożyć ofertę na wypełnionym załączniku nr 1 wraz z wypełnionym załącznikiem nr 3.
5. Miejsce składania ofert
Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła
6. Zmiana, wycofanie oferty
1. Przed upływem terminu otwarcia ofert wykonawca ma prawo wycofania oferty.
2. Wycofania oferty dokonuje się poprzez pisemny wniosek, złożony w Sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
3. Na żądanie zamawiającego osoba składającą wniosek przedstawia dokument upoważniający do występowania w postępowaniu w imieniu wykonawcy (np. dokument pełnomocnictwa, wypis z KRS, umowa konsorcjum).
4. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę.
5. Wprowadzenie zmian winno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla złożenia oferty, z zastrzeżeniem, że koperty będą zawierały dodatkowe oznaczenie „ZMIANA OFERTY”.
7. Termin składania ofert
08.05.2012r. – godz.10:00
8. Termin otwarcia ofert:
08.05.2012r. – godz.10:05
10. Załączniki
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Projekt umowy – załącznik nr 2
3. Wykaz środków czystości – załącznik nr 3