Piła, dnia 29.09.2015 r
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: „Oczyszczanie ze śniegu i lodu nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły. Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.” Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Oczyszczanie ze śniegu i lodu nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły
Roboty Drogowe
Al-Bud
ul. Spokojna 11
64-930 Dobrzyca
Cena brutto – 75 914,28 zł
Liczba osób - 12
Ilość punktów – 100
Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły
Konsorcjum:
Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak,
ul. Radosna 6
64-920 Piła
Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak
ul. Dąbrowskiego 8
64-920 Piła
Cena brutto – 139 486,09 zł
Liczba osób - 12
Ilość punktów – 100
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty niniejszych Wykonawców uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż ponadto w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
Oczyszczanie ze śniegu i lodu nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły
1. Konsorcjum: Słoneczny Ogród Leszek Jendrysiak, ul. Radosna 6, 64-920 Piła, Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła, Cena brutto –85 265,35 zł, Liczba osób – 12, Ilość punktów – 90
2. Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke, ul. Składowa 8, 64-920 Piła, Cena brutto –99 308,16 zł, Liczba osób – 3, Ilość punktów – 73,25
Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły
1. Roboty Drogowe Al-Bud, ul. Spokojna 11, 64-930 Dobrzyca, Cena brutto – 257 795,98 zł
Liczba osób – 12, Ilość punktów – 5
2. Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke, ul. Składowa 8, 64-920 Piła, Cena brutto –142 313,54 zł, Liczba osób – 3, Ilość punktów – 94,25
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .
Zamawiający informuje o poprawie treści załącznika nr 5.1-5.2. Zmienioną treść zawiera plik „Załącznik nr 5.1.-5.2. – pdf”.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż pliki załączników oraz plik SIWZ znajdują się poniżej ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Piła: 1. Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły 2. Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły
Piła: 1. Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły 2. Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły 2. Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły: - oczyszczanie ze śniegu przystanków komunikacji miejskiej z posypywaniem piaskiem, - usuwanie oblodzenia przystanków (ręczne skuwanie lodu), - wywóz nadmiaru śniegu i lodu, - uszorstnianie nawierzchni chodników przy przystankach podczas gołoledzi, - odpiaszczanie nawierzchni chodników po zakończeniu akcji zimowej. Zadanie II - Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły: - mechaniczne oczyszczanie ze śniegu ciągów pieszych i chodników z posypywaniem piaskiem, - mechaniczne uszorstnianie nawierzchni chodników i ciągów pieszych podczas gołoledzi, - ręczne oczyszczanie i usuwanie oblodzenia na kładkach i schodach z posypywaniem piaskiem, - wywóz nadmiaru śniegu i lodu, - ręczne uszorstnianie kładek i schodów podczas gołoledzi, - odpiaszczanie całości utrzymywanej powierzchni po zakończeniu akcji zimowej. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 50 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. liczba osób, które miałyby być zatrudnione przy wykonywaniu zadania w pełnym wymiarze pracy na podstawie umowy o pracę - 5
IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej miasta Piły: - oczyszczanie ze śniegu przystanków komunikacji miejskiej z posypywaniem piaskiem, - usuwanie oblodzenia przystanków (ręczne skuwanie lodu), - wywóz nadmiaru śniegu i lodu, - uszorstnianie nawierzchni chodników przy przystankach podczas gołoledzi, - odpiaszczanie nawierzchni chodników po zakończeniu akcji zimowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.10.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie akcji zimowej na ciągach pieszych, kładkach i schodach w obrębie miasta Piły: - mechaniczne oczyszczanie ze śniegu ciągów pieszych i chodników z posypywaniem piaskiem, - mechaniczne uszorstnianie nawierzchni chodników i ciągów pieszych podczas gołoledzi, - ręczne oczyszczanie i usuwanie oblodzenia na kładkach i schodach z posypywaniem piaskiem, - wywóz nadmiaru śniegu i lodu, - ręczne uszorstnianie kładek i schodów podczas gołoledzi, - odpiaszczanie całości utrzymywanej powierzchni po zakończeniu akcji zimowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | Załącznik nr 5.1.-5.2. - poprawiony (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-09-18 10:52:09) rozmiar pliku: 26.8Kb |
![]() | SIWZ.pdf (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-09-18 10:49:43) rozmiar pliku: 317.8Kb |
![]() | Załącznik nr 5.1.-5.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-09-15 15:07:02) rozmiar pliku: 21.6Kb |
![]() | SIWZ (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-09-15 15:06:43) rozmiar pliku: 175.3Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |