Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Dom przedpogrzebowy na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej - IV etap

rok: 2014

Piła , dnia 20.11.2014 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                         o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania              pn: „Dom przedpogrzebowy na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap - rozbiórka kaplicy, budowa kolumbarium, zagospodarowanie terenu ” Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie I

 

Zakład Ogólnobudowlany „MARK” Mariusz Kądziołka

ul. Słowackiego 23

64-830 Margonin

Cena brutto – 37 164,63 zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli ponadto następujący Wykonawcy:

 

KMC Administrator Nieruchomości i Inwestycje Sp. z o.o., Plac Staszica 1, 64-920 Piła , Cena brutto – 46 929,51 zł – oferta odrzucona ze względu na dołączenie kosztorysu ofertowego o treści niezgodnej ze wzorem (zamieszczenie pozycji nieujętych we wzorze).

 

Zamawiający informuje, iż umowa może być zawarta po dniu 25.11.2014r.

                 

 

Zadanie II i III 

 

Zamawiający unieważnił przetarg w zakresie realizacji zadania II i III ze względu na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia (art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

           

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych zamówieniach.

 

 

 


 

Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

Pytanie 1

W przedmiarze rozbiórki  nie ujęto osobną pozycją zadaszenia wejścia kaplicy przy rozbiórce oraz wymiarów słupa (krzyża) przed wejściem, czy doliczyć to w osobnej pozycji czy dołączyć w kosztorysie, prosimy o podanie wymiarów zadaszenia gdyż nie jest ono uwzględnione na rzucie kaplicy.

Odpowiedź 1

Tak należy uwzględnić pozycją zadaszenia wejścia kaplicy przy rozbiórce oraz wymiarów słupa (krzyża) przed wejściem,

Pytanie 2

Przedmiar nie obejmuje rozbiórki urządzeń chłodniczych oraz ich wywozu i utylizacji, czy wykazać ich rozbiórkę w osobnej kalkulacji wraz z utylizacją.

Odpowiedź 2 : Tak  urządzenia  chłodnicze należy wywieść i utylizować

Pytanie 3

W pozycji 30 kosztorysu dotyczącej drewna na ławki jest błędnie policzona ilość nakładu drewna potrzebnego na wykonanie ławek – nakład obejmuje jedną deskę na 1 ławkę a zaprojektowanej jest 6 desek na jedną ławkę i nie uwzględnia deski podwalinowej – czy zmieniać nakłady kosztorysu czy uwzględnić to w kalkulacjach.

  1. Czy dopuszczają państwo stosowanie materiałów zamiennych. tj. np. kamienia, bądź ławek gotowych betonowych a nie wylewanych.
  2. Prosimy o dokładne określenie marmuru którym mają być obłożone kolumbaria tj. kolor oraz rodzaj śrub ozdobnych ( kolor, rodzaj materiału itp.)

 

Odpowiedź 3

W przedmiarze poz 29 i 30 występują ławki parkowe  podstawa betonowa oraz Ławki  : obudowa drewniana siedzeniowa ,malowana farbą  z impregnatem w kolorze brązowym belki drewniane  4*8 cm * 6 szt , belka podwalinowa 8*4 cm montowana na łączniki  stalowe typu  BMF w ilości  2,2 m *8 Inwestor dopuszcza ławki systemowe  o podobnych rozwiązaniach.

Obłożenie  kolumbaria wg  przedmiaru robót

Płyty okładzinowe z granitu. typu Pepperino 2 cm  Light   LUB RÓWNOWARZNE   na zaprawie klejowej o grubości warstwy 3 mm

Sucha zaprawa do spoin.StoColl FM -szara w tym płyty 46*61 cm i 4 śruby ozdobne  ( 592 szt )


 

Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:

W przedmiarze pkt. "Sadzenie krzewów iglastych żywotnik zachodni na terenie płaskim, w gruncie kat.III, bez zaprawiania ziemią dołów o średnicy i głębokości : 0,5 m + wysypanie nawierzchu korą gr 5 cm" - proszę o sprecyzowanie wysokości roślin.

 

Odpowiedź:

Wys. – 60 cm. Rośliny w doniczkach co najmniej C 1,5.

 


 

Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:

 

 

 

Prosimy o przykładowe zdjęcie marmury gdyż producenci/dostawcy informują nas iż takiego marmuru z nazwy nie ma. Prosimy podać producenta dostawcę który podał ten materiał jako przykładowy, bądź dokładną jego charakterystykę.

 

 

 

Odpowiedź:

 

Zamawiający informuje, iż opis materiału zawiera „Załącznik 5.2., 5.3.”

 

 

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 362546 - 2014 data 31.10.2014 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).

W ogłoszeniu jest: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Rozbiórki: - rozebranie elementów urządzeń chłodniczych (usytuowane na zewnątrz budynku), - demontaż instalacji wraz z osprzętem, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej z ościeżnicami, - demontaż pokrycia dachowego wraz z pozostałymi warstwami oraz żelbetowej konstrukcji dachowej, - wyburzenie ścian posadzek, - posprzątanie terenu, - utylizacja (papa, wełna mineralna, styropian). Zadanie II 2. Kolumbaria: - roboty ziemne, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie ścian żelbetowych, - obłożenie ścian płytami z marmuru. Zadanie III 3. Zagospodarowanie terenu: - roboty rozbiórkowe kostki polbruku, - roboty ziemne, - ławy pod krawężniki, - obrzeża betonowe, - podbudowa z kruszywa naturalnego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej promieniowanej wys. 8/11 na podsypce cementowo-piaskowej, - nasadzenia - żywotnik zachodni...

W ogłoszeniu powinno być: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Rozbiórki: - rozebranie elementów urządzeń chłodniczych (usytuowane na zewnątrz budynku), - demontaż instalacji wraz z osprzętem, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej z ościeżnicami, - demontaż pokrycia dachowego wraz z pozostałymi warstwami oraz żelbetowej konstrukcji dachowej, - wyburzenie ścian posadzek, - posprzątanie terenu, - utylizacja (papa, wełna mineralna, styropian). Zadanie II 2. Kolumbaria: - roboty ziemne, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie ścian żelbetowych, - obłożenie ścian płytami z granitu. Zadanie III 3. Zagospodarowanie terenu: - roboty rozbiórkowe kostki polbruku, - roboty ziemne, - ławy pod krawężniki, - obrzeża betonowe, - podbudowa z kruszywa naturalnego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej promieniowanej wys. 8/11 na podsypce cementowo-piaskowej, - nasadzenia - żywotnik zachodni.

 

W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik siwz-zmieniony.

 


Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o pliki: „Załącznik 5.1.” i „Załącznik 5.2., 5.3”. Wykonawca składający ofertę na realizacje zadania II lub zadania III winien dołączyć do oferty wypełniony kosztorys ofertowy przy wykorzystaniu treści pliku „Załącznik 5.2., 5.3” w odpowiednim zakresie odpowiadającym  zakresowi robót przypisanych do zadania.

 


 

Uwaga!



Zamawiający informuje, iż pliki dokumentacji projektowej wraz z przedmiarami robót oraz plik SIWZ znajdują się w dziale SIWZ w folderze "Kolumbarium".




Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Dom przedpogrzebowy na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap - rozbiórka kaplicy, budowa kolumbarium, zagospodarowanie terenu

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dom przedpogrzebowy na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - IV etap - rozbiórka kaplicy, budowa kolumbarium, zagospodarowanie terenu.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Rozbiórki: - rozebranie elementów urządzeń chłodniczych (usytuowane na zewnątrz budynku), - demontaż instalacji wraz z osprzętem, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej z ościeżnicami, - demontaż pokrycia dachowego wraz z pozostałymi warstwami oraz żelbetowej konstrukcji dachowej, - wyburzenie ścian posadzek, - posprzątanie terenu, - utylizacja (papa, wełna mineralna, styropian). Zadanie II 2. Kolumbaria: - roboty ziemne, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie ścian żelbetowych, - obłożenie ścian płytami z marmuru. Zadanie III 3. Zagospodarowanie terenu: - roboty rozbiórkowe kostki polbruku, - roboty ziemne, - ławy pod krawężniki, - obrzeża betonowe, - podbudowa z kruszywa naturalnego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej promieniowanej wys. 8/11 na podsypce cementowo-piaskowej, - nasadzenia - żywotnik zachodni..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.23.31.40-2, 45.31.61.10-6.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie II - 6 000,00 zł Zadanie III - 2 000,00 zł.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 20 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania będące robotami kamieniarskimi minimum 200 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie III Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadania o wartości każdego minimum 100 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1. lub 5.2. lub 5.3. 4. 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I Rozbiórki.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie elementów urządzeń chłodniczych (usytuowane na zewnątrz budynku), - demontaż instalacji wraz z osprzętem, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej z ościeżnicami, - demontaż pokrycia dachowego wraz z pozostałymi warstwami oraz żelbetowej konstrukcji dachowej, - wyburzenie ścian posadzek, - posprzątanie terenu, - utylizacja (papa, wełna mineralna, styropian)..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II Kolumbaria:.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty ziemne, - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych, - wykonanie izolacji, - wykonanie ścian żelbetowych, - obłożenie ścian płytami z marmuru..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.10-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty rozbiórkowe kostki polbruku, - roboty ziemne, - ławy pod krawężniki, - obrzeża betonowe, - podbudowa z kruszywa naturalnego, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - nawierzchnia z kostki granitowej szarej regularnie ciętej promieniowanej wys. 8/11 na podsypce cementowo-piaskowej, - nasadzenia - żywotnik zachodni..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00-6, 45.23.31.40-2, 45.31.61.10-9.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

   

wstecz