Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła

rok: 2015

Piła , dnia  21.12.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Obsługa i konserwacja sygnalizacji  świetlnych na drogach  powiatowych i gminnych w mieście Piła ”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

P.H.U. ”ELEKTRO - TECH” Józef Kmiecik

ul. Brzozowa 29; 64 – 920 Piła

Cena brutto –  74.968,50zł

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. P.H.U. ”ELEKTRO - TECH” Józef Kmiecik ;ul. Brzozowa 29; 64 – 920 Piła - cena  –  74.968,50zł ; 100,00 pkt

 

 

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w części V pkt 3. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-zmieniony.

 

 

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.




Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja sygnalizacji świetlnych na drogach powiatowych i gminnych w mieście Piła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd i konserwacja urządzeń sygnalizacyjnych oraz instalacji elektrycznych obejmuje: - objazd patrolowy punktów sygnalizacji - jeden raz dziennie (pomiędzy godz. 700 a 1000) - usuwanie awarii urządzeń sygnalizacyjnych - natychmiast - zgłaszanie awarii serwisowych - naprawy doraźne uszkodzonych elementów - nie dłużej niż w ciągu 48 godzin. - utrzymanie w stałej czystości odbłyśników i soczewek sygnalizatorów i sterowników - wymianę zużytych - przepalonych żarówek, zapłonników, bezpieczników topikowych, wkładów LED - natychmiast -wykonywanie innych czynności na zlecenie zamawiającego związanych z sygnalizacjami świetlnymi Lokalizacje sygnalizacji świetlnych objętych przedmiotem umowy: a) powiatowe 1- ul. Bydgoska - Roosevelta 2- ul. Ludowa - Roosevelta 3- ul. 1-go Maja przy ul. Śródmiejskiej - przejście dla pieszych 4- ul. Buczka przy szkole - przejście dla pieszych 5- ul. Okrzei - Buczka 6- ul. Wiosny Ludów przy Brzozowej - przejście dla pieszych b) gminne 1- ul. Bydgoska - za Składową - przejście dla pieszych 2- ul. Okólna - Walki Młodych - Zygmunta Starego 3- ul. Bydgoska - Kusocińskiego - Okólna 4- ul. Śniadeckich - Al. Wyzwolenia 5- ul. Kolbego - Popiełuszki 6- ul. Zygmunta Starego - 14 Lutego 7- Al. Wojska Polskiego - Mickiewicza 8- Al. Niepodległości - Koszalińska 9- ul. Koszalińska (uruchamiana okresowo dla aeroklubu) 10- Al. Powstańców Wielkopolskich - Głuchowska - 500 Lecia Piły 11- ul. Lelewela - Świerkowa - przejście dla pieszych 12- ul. Bydgoska - Lutycka - Lelewela 13- ul. Koszalińska, ul. Kołobrzeska - sygnalizacja wzbudzana 14- ul. Bydgoska na wysokości Komendy Policji - sygnalizacja wzbudzana 15- ul. Podchorążych (PWSZ) - sygnalizacja wzbudzana 16- ul. 500 Lecia Piły - Śniadeckich 17- ul. Dąbrowskiego - sygnalizacja na terenie miasteczka ruchu drogowego Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 50 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia SEP do 1kV.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  
    • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
      • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Czas naprawy doraźnie uszkodzonych elementów ( nie dłuższy niż 48 godzin - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ-zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-16 11:21:55)
rozmiar pliku: 188.1Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-12-10 08:53:52)
rozmiar pliku: 186.3Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz