ZP.I.Dr.II/.341/12/13/ZDiZ
Piła , dnia 09.04.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym
informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na
wykonanie zadania pn: „Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły”.
Zamawiający
zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako
najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
Altvater
Piła Spółka z o.o.
ul. Łączna
4a; 64 -920 Piła
Cena
brutto – 238 645,12 zł
Przedmiotową
decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego
Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny
przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium
wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i
uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po
dniu 09.04.2013r.
Jednocześnie
Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
Złożono
1 ofertę.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 48105 - 2013 data 29.03.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III. 3.1).
W ogłoszeniu jest: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie..
W ogłoszeniu powinno być: Przed podpisaniem umowy Wykonawca okaże aktualną i obowiązującą przez cały okres realizacji zamówienia umowę na składowanie odpadów komunalnych na wysypisku lub zgodę właściciela (zarządcy) wysypiska śmieci na przyjęcie odpadów komunalnych z terenu miasta Piły.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustawienie na terenie miasta Piły 466 jednakowych koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy o pojemności 50 litrów - w miejscach obecnej ich lokalizacji. Systematyczne nie dopuszczające do przepełnienia kosza opróżnianie 466 koszy ulicznych stanowiących własność Wykonawcy wraz z wywozem zebranych odpadów komunalnych. 2.Opróżnianie koszy należy wykonywać wg następującego harmonogramu: a) dwa razy w tygodniu wtorek i piątek - załącznik nr 1; b) trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek - załącznik nr 2; c) sześć razy w tygodniu - załącznik nr 3; 3.Usługa musi być wykonywana w godzinach nie utrudniających ruchu ulicznego z zachowaniem przepisów sanitarnych i ochrony środowiska Opróżnianie w soboty w centrum miasta powinno odbywać się od godz. 14.00 do godz. 18.00. 4.Utrzymywanie estetycznego wyglądu koszy, które obejmuje usuwanie zabrudzeń koszy oraz mycie całych koszy według potrzeb. Terminy wykonania prac w zakresie mycia koszy winny być uzgodnione z Zamawiającym. 5.Utrzymywanie we właściwym stanie technicznym koszy Wykonawcy, w tym niezwłoczne wykonywanie drobnych napraw np. - zamontowanie wyrwanego kosza z podłożem lub bez podłoża, - wyprostowanie przechylonego kosza, - naprawa zawiasów np. od urwanej pokrywy, - uzupełnienie kołków mocujących, - ułożenie kostki betonowej lub granitowej w przypadku wyrwania kosza z podłożem, 6.Usuwanie nieczystości wokół koszy w promieniu 2m od kosza. Wykonawca będzie usuwał w promieniu 2m od kosza nieczystości w postaci niedopałków papierosów, papierów i resztek żywności oraz inne, które nie zostały wrzucone przez przechodniów do kosza lub wypadły z kosza. 7.Wymiana zniszczonych koszy stanowiących własność Wykonawcy na nowe kosze tego samego typu. 8.Przestawianie koszy ulicznych będących własnością Wykonawcy w przypadku zaistnienia takiej konieczności wniosek mieszkańców, prace remontowe lub budowlane itp. 9.Informowanie w formie pisemnej Zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach i zniszczeniach koszy lub innych nieprawidłowościach występujących w trakcie realizacji zamówienia. 10.Usługi dostawy, montażu i demontażu koszy będą wykonywane w uzgodnieniu z Zamawiającym i w terminie określonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie 11.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości w godzinach opróżniania od godz. 6.00 do godz. 14.00 Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2m od kosza w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 12.W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego faktu przewrócenia kosza i zalegania wokół niego nieczystości poza godzinami opróżniania od godz.14.00 do godz. 6.00 dnia następnego Wykonawca ma obowiązek ustawić kosz i usunąć nieczystości w promieniu 2m od kosza w ciągu: - 6 godzin od zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku - 12 godzin od zgłoszenia w soboty, niedziele i święta. 13.W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających wykonanie usługi zgodnie z zapisami umowy Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego podając jednocześnie nowy termin wykonania usługi. 14.Kolor koszy winien być uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 Dz.U. 2013 nr 0 poz. 21 ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas realizacji zadania odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie o wartości minimum 200 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem wywozowi nieczystości komunalnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować sprzętem w celu realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 4.Oświadczenie o należeniu do grupy kapitałowej - załącznik nr 3 5.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie