ZP.I.Dr.I.341/35/12/ZDiZ
Piła , dnia 07.09.2012r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania p.n. „Zadanie I - Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Motylewo - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów Zadanie II - Remont zieleńca przy ul. Roosevelta w Pile” Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Usługi i Doradztwo Gospodarcze
Wiesław Łoś
ul. Rodakowskiego 105
64-920 Piła
Zadanie I
Cena brutto – 8 363,67 zł
Zadanie II
Cena brutto - 6 322,15 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najniższą cenę, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 24.11.2012r.
Jednocześnie Zamawiający informuje że oferty złożyli następujący Wykonawcy:
1. Gospodarstwo Szkółkarskie
Henryk Hinca
Dobrzyca, ul. Baśniowa 1
64-930 Szydłowo
Zadanie I
Cena brutto – 11 431,40 zł
Zadanie II
Cena brutto – 8 233,33 zł
2. Arseregio Karol Obiegły
ul. Bolesława Prusa 9
63-500 Ostrzeszów
Zadanie I
Cena brutto – 14 582,00 zł
Zadanie II
Cena brutto – 11 598,04
Oferta odrzucona ze względu na błędy w krotności złożony kosztorysów.
3. Exlusive Garden – Tomasz Puchalski
ul. Wałbrzyska 11/85
02-739 Warszawa
Zadanie I
Cena brutto – 13 818,60 zł
Zadanie II
Cena brutto – 10 670,40 zł
4. M. B. Ogrody Beata Szczepańska
62-260 Łubowo 59
Zadanie I
Cena brutto – 11 906,54 zł
5. Royal Marlena Rozalewicz
ul. Chodzieska 23
64-700 Czarnków
Zadanie I
Cena brutto – 12 993,59 zł
Zadanie II
Cena brutto – 11 738,19 zł
Oferta odrzucona ze względu na zmianę opisu przedmiotu zamówienia zawartą we wzorze kosztorysu.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 234747 - 2012 data 07.11.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
W ogłoszeniu powinno być: 16.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła..
Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:
1. Jakie minimalne wielkości powinny mieć dostarczane rośliny w obu zadaniach (wys. lub wielkość pojemnika) ?
2. W zadaniu II istnieje rozbieżność w ilościach, do sadzenia drzew i krzewów jest przewidziane 20 szt., natomiast wymieniono jedynie klon pospolity "Royal Red" w ilości 10 szt., jaki gat. należy dosadzić o brakującej ilości 10 szt. ?
Odpowiedzi Zamawiającego:
Minimalne wielkości:
Byliny – pojemnik P10
Robinia pseudoacc., klon Royal Red wys. szczepienia 2,2 m
Krzewy (może być z gołym korzeniem) krzewy wys. ok 0,5 m co najmniej 3 pędy
1. W materiałach kosztorysowych pojawiają się rozbieżności np. w opisie wskazane jest 640 szt. a następnie w nakładach podano 672 sz. – dot.
2. W opisie pojawiają się inf. o sadzeniu wg obmiaru 20 szt. drzew i krzewów – bez podania gatunku, natomiast w nakładach jest 10 szt klonu pos. „red royal”.
3. Szereg podobnych informacji pojawia się w kolejnych pozycjach, zatem proszę o podanie konkretnych ilości materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu Zadania I i Zadania II, w celu uniknięcia błędów interpretacyjnych.
Różnica polega na tym, że ilość roślin mnoży się przez współczynnik 1,05 na tzw. wypady - sadzi się tą ilość z obmiaru (640) 2. do posadzenia jest 10 szt. klonu Royal Red.
W związku w powyższym Zamawiający informuje o zmianie załącznika stanowiącego kosztorys prac na osiedlu Motylewo, a także zmianie terminu otwarcia ofert (zmianie treści SIWZ w tym zakresie). Właściwym terminem otwarcia ofert jest dzień 16.11.2012 godzina 09:00.Zmienioną treść załączników stanowią pliki „Motylewo-poprawiony”, „SIWZ –zmieniony”.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Zadanie I - Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Motylewo - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów Zadanie II - Remont zieleńca przy ul. Roosevelta w Pile
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Motylewo - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów Zadanie II - Remont zieleńca przy ul. Roosevelta w Pile.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - Zagospodarowanie terenu zieleni na Osiedlu Motylewo - wykonanie nasadzeń drzew i krzewów Sadzenie drzew, krzewów i bylin. Zadanie II - Remont zieleńca przy ul. Roosevelta w Pile Sadzenie drzew i krzewów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 zadanie związane z usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzonej dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że usługa wskazana została wykonane lub jest wykonywana należycie. Wartość wykonanego zadania lub suma wartości wykonanych zadań winna wynosić minimum 15 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy zgodny z załącznikiem nr 5.1. i 5.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisami wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie