Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa boiska do piłki noznej ul. Kasztelańska/Al. Wyzwolenia w Pile

rok: 2013

 

ZP.I/341/05/13/ZDiZ

 

 

                                                             Ogłoszenie o unieważnieniu przetargu

 

Zamawiający powtórzył czynności  rozstrzygnięcia  przetargu i stwierdził co następuje:

 

błąd, który popełnił Wykonawca  w  złożonym kosztorysie ofertowym w zakresie opisu sztucznej trawy niezgodnym z opisem zawartym w SIWZ,  winien skutkować odrzuceniem oferty firmy POLCOURT S.A. z siedzibą ul. Gen. Zajączka 11 lok.C7 01 -510 Warszawa na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 –ustawy Pzp. 

W związku z powyższym  na podstawie art.93 ust.1 pkt. 7ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2010 nr 113 poz.759 ze zm.) zawiadamiam o unieważnieniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania  pn. „budowa boiska do piłki nożnej ul. Kasztelańska/Al. Wyzwolenia w Pile ”.

 

Uzasadnienie: Postępowanie  obarczone jest  niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie  zamówienia  publicznego.

Jednocześnie  zawiadamiam  o wszczęciu kolejnego postepowania , które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia.

 


ZP .341/05/13/ZDiZ

Piła , dnia  25.02.2013 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: ”budowa boiska do piłki nożnej ul. Kasztelańska/Al. Wyzwolenia  w Pile”.

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

”POLCOURT” S.A

ul. Gen. Zajączka 11 lok.C7; 01 – 510 Warszawa

Cena brutto – 575.282,93 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu  27.02.2013r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż na podstawie:

1.Art.24.ust.2 pkt.4. wykluczono ofertę THERMBAU  POLSKA Spółka z o.o. Sp.k ul. W. Młodych 78a 64 – 920 Piła – 698.032,92 zł -  nie wykazano spełnienia warunku udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne (wadium).

Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

2. art.89 ust.1.pkt.2  odrzucono ofertę:

Zakład Robót Ogrodniczych „SPIRAEA” Renata Przybylska ul. Wilkońskiego 18;64-100 Leszno -500.261,91 zł – treść oferty nie odpowiada treści siwz – (zła technologia trawy).

 

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.


 

Zamawiający otrzymał następujące pytanie do przetargu:

W związku z informacją, że trawa winna być zgodna z opisem zawartym w SIWZ, prosimy o podanie minimalnej wysokości trawy.

 

Odp.

Wykonana trawa winna mieć wysokość 50 mm.


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

1.        W związku z rozbieżnością pomiędzy SIWZ a Opisem technicznym do projektu zagospodarowania terenu boiska do piłki nożnej i Kosztorysem ofertowym na roboty budowlane/Przedmiarem robót na roboty budowlane, prosimy o jednoznaczne określenie parametrów trawy syntetycznej.

2.        Czy Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia, jeśli Oferent wykaże się realizacją  co najmniej 5-ciu robót budowlanych o wartości min. 1.000.000.00 zł., z których każda zawierała w swoim zakresie budowę boiska do piłki nożnej z trawy synetycznej.

 

Ad1.

Wiążący opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

AD.2

Zamawiający uzna za spełniony warunek , po spełnieniu wymogów , o których mowa w pytaniu.

 


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 12445 - 2013 data 23.01.2013 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).

W ogłoszeniu jest: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 5 zadań - boisk odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 1. 000.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone..

W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 5 zadań - boisk odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 1. 000.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

W związku z powyższą zamianą odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik siwz boisko-zmienone2.

 

 


Zamawiający informuje o zmianie treści plików siwz, w zakresie określenia terminu otwarcia ofert. Właściwą treść zawierają pliki „siwz boisko-zmienone”.


Zamawiający otrzymał następujące pytania do przetargu:

 

1.        Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w piłkochwytach słupów nośnych z profilu aluminiowego (wyciskanego) 80 x 80 x 3 mm oraz bezwęzłowej siatki polipropylenowej. Wzdłuż osi jednego boku każdy słup posiada specjalnie wyprofilowany rowek, który umożliwia mocowanie do każdego z nich bezwęzłowej siatki polipropylenowej za pomocą haczyków polipropylenowych. Lakierowany proszkowo na kolor zielony.

 

System piłkochwytów posiada Certyfikat Zgodności wydany przez COBRABiD-BBC Biuro Badań                i Certyfikacji Sp. z o.o.

 

Odp. 1.

 

W odpowiedzi na zadanie pytanie Zamawiający informuje, iż nie wyraża zgody na proponowaną zmianę.

 

 

2.        Zwracamy się z prośbą o ujednolicenie zapisów w dokumentacji przetargowej. W opisie technicznym Zamawiający wymaga by trawa syntetyczna posiadała włókna polipropylenowe natomiast w SIWZ – polietylenowe. Zwracamy uwagę, że obecnie odchodzi się od stosowania włókien polipropylenowych, które są znacznie droższe niż polietylenowe. Zaznaczamy jednocześnie, że trawa syntetyczna o włóknach polietylenowych posiada takie same parametry techniczne.

 

Odp.2.

 

W odpowiedzi Zamawiający wyjaśnia, iż trawa winna być wykonana zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

 


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".


Budowa boiska do piłki noznej ul. Kasztelańska/Al. Wyzwolenia w Pile
Numer ogłoszenia: 12445 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do piłki noznej ul. Kasztelańska/Al. Wyzwolenia w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa boiska sportowego - boisko do piłki noznej (30x60m) wraz z elementami małej architektury.Zakres prac obejmuje: - ukształtowanie terenu; - boisko do piłki nożnej na podbudowie z kruszywa kamiennego na podsypce piaskowej nawierzchnia - sztuczna trawa wypełniona piaskiem kwarcowym i granulatem(SBR)o następujących parametrach: liczba włókien - min.120.000 szt/m2 waga całkowita - min.2.400g/m2 Dtex min. 12 000 typ włókna polietylenowe, monofil, wzmocniony technologia - tkanie, kolor: nawierzchnia w kolorze zielonym kolor linii: białe -ogrodzenie terenu boiska- siatka stalowana powlekana na słupkach stalowych o wys.4,0m; -piłkochwyty - siatka stalowa powlekana na słupkach stalowych o wys. 6,0m; -wykonanie dojście - chodnik z kostki betonowej gr. 8cm - polbruk; -likwidacja kolizji z istniejącym kablem telefonicznym; -linia kablowa zasilająca- złącze kablowo - pomiarowe; -linia kablowa - YKY 5x10m2wraz z uziemieniem; -montaż słupów oświetleniowych - 6 szt; -montaż opraw oświetleniowych - 16 szt; -wykonanie pomiarów elektrycznych; -dostawa , montaż bramek w tulejach o wym.5,0x2,0m + siatki do bramek - 2 kpl; -dostawa i montaż kosza uliczno - parkowego - 1 kpl; -dostawa i montaż ławek betonowych bez oparcia - drewniane o wym.180x45cm - 6 kpl..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 24.000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 5 zadań - boisk odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 1. 000.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że: - dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1,0 miliona złotych (słownie: jeden milion złotych), - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000 zł (słownie: jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu, -oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy Pzp, -dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: autoryzacja producenta nawierzchni wystawiony na wykonawcę z okresleniem miejsca wykonywania prac oraz potwierdzeniem okresu gwarancji, kartę techniczną nawierzchni z trawy syntetycznej poświadczona przez producenta, atest higieniczny PZH, badania laboratoryjne nawierzchni potwierdzające technologię sztucznej trawy oraz spełnienie wymogów FIFA Quality Concept for Football Turf systemu nawierzchni wykonane przez autoryzowane laboratorium ( np.Labosport,ISA Sport,Sportslabs,Ercat), deklaracje zgodnosci z norma PN EN 15330:1:2008

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizpila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen. Wł.Andresa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile ul. gen.Wl. Andersa 10; 64 - 920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

   

wstecz