Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile

rok: 2013

ZP .TZ/.341/07/13/ZDiZ

Piła , dnia  11.02.2013 r.

 

 

 

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: ”utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w parku miejskim

im. St. Staszica  w Pile”.

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zakład Zieleni Miejskiej - Spółka z o.o.

ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 166.045,09 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu  12.02.2013r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje iż na podstawie art.89 odrzucono nw. Oferty:

1.        Zakład Usługowy „KOMUNALNIK” Jan Radke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła – 229.031,50 zł – błąd w obliczeniu stawki podatku VAT.

2.        Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca Dobrzyca ul. Baśniowa 1;64 – 930 Szydłowo- 198.596,30 zł – niezgodna ze siwz – brak w ofercie pozycji kosztorysowej nr 37,38.

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje , iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący  Wykonawcy:

 

1.Słoneczny Ogród Artur Jendrysiak ul. Dąbrowskiego 8; 64 – 920 Piła – 196.849,80 zł

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 38980 - 2013 data 29.01.2013 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4).

W ogłoszeniu jest: Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operatorem podnośnika, co najmniej 1 pracownikiem z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dysponować będzie 1 pracownikiem, który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew..

W ogłoszeniu powinno być:

Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operatorem podnośnika, co najmniej 1 pracownikiem z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dysponować będzie 1 pracownikiem, który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew.

 Prace o charakterze technicznym winna prowadzić osoba, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków.

Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże stosowne dokumenty potwierdzające warunek, o którym mowa w akapicie drugim.

 

W związku z powyższą zamianą odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik siwz- zmieniony.

 


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".


Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją terenów zieleni znajdujących się na terenie Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica, stanowiącym własność Gminy Piła. Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku Miejskiego im. ST. Staszica w Pile. Prace obejmują: A) koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy, B) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów, C)gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej, D) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm, E) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów, F) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją, G) Prace redukcyjne w koronach drzew, H) Usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowe I) Uzupełnienie brakujących listew w ławkach parkowych i trejażu, mycie ławek na terenie Parku. Zakres prac został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ. zamówienia zawiera także formularz kosztorysu ofertowego (załącznik nr 5).

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.21.15.00-7.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o wartości łącznej minimum 250 000,00 zł odpowiadające swoim pracom przewidzianym w niniejszym przetargu.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca posiada sprzęt specjalistyczny warunkujący wykonanie zadania w ilości. Dysponuje co najmniej 1 podnośnikiem koszowym, samochodem o ładowności min. 0.9t oraz innymi środkami transportu, 2 kosiarki bijakowe ciągnikowe, 2 kosiarki samojezdne z możliwością zbierania trawy, 2 kosiarki spalinowe pchane, 2 kosy spalinowe, 2 szt nożyc spalinowych żywopłotów.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje co najmniej 2 pilarzami, 3 kosiarzami, 3 pracownikami wykwalifikowanymi, 2 kierowcami, 1 operatorem podnośnika, co najmniej 1 pracownikiem z wykształceniem ogrodniczym. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dysponować będzie 1 pracownikiem, który odbył szkolenie lub kurs w zakresie pielęgnacji drzew.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca przed podpisaniem umowy okaże dokument świadczący o zawarciu umowy ubezpieczenia cywilnego z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie winno obejmować okres nie krótszy niż okres realizacji zadania p.n. Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile w wysokości co najmniej 100 000,00 zł i co najmniej 20 000,00 zł za jedno zdarzenie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile,ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

wstecz