ZP.TZ.I.341/15/10 ZDiZ
Rewaloryzacja Parku Miejskiego - wykonanie ogrodzenia Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile (od strony ul Matejki i Chopina)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144194 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Gminy Piła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Parku Miejskiego - wykonanie ogrodzenia Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile (od strony ul Matejki i Chopina).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewaloryzacja Parku Miejskiego - wykonanie ogrodzenia Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile (od strony ul. Matejki i ul. Chopina). Zakres prac obejmuje: Ogrodzenie Parku im St. Staszica w Pile - odcinki ul. Chopina, Matejki. Cokół szer.25 cm i wys. ok.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420687,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Wszyscy Wykonawcy
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na : rewaloryzację Parku Miejskiego – wykonanie ogrodzenia parku Miejskiego im.St. Staszica w Pile ( od strony ul. Matejki
i ul. Chopina).
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
„HAND”– Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
ul. T. Kościuszki 109/6; 67 – 717 Poznań
z ceną brutto 346.158,98
termin realizacji 31.10.2010r.
Warunki płatności 21 dni
Zamawiający informuje , iż umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po dniu
28 czerwca 2010r.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego,
a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskała max. ilość pkt. - 300,00
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24 ust.2 pkt..2 ustawy Pzp zostali wykluczeni następujący Wykonawcy:
1.Migomax-J.Kwiatkowski Suszki 46;59 – 700 Bolesławiec
Wykonawca został wykluczony z postępowania w związku z niewpłaceniem w terminie wadium zgodnie
z zapisem cz.6 pkt.6.3. ppkt.1 siwz.
Ponadto Zamawiający informuje, że na podstawie art.89 ust.1 ustawy Pzp zostały odrzucone oferty następujących Wykonawców:
1.J-TOR - J.Pietruszka ul. Agrestowa 35;87 – 100 Toruń
Przedmiotowa oferta została odrzucona w związku z dołączeniem do oferty kosztorysu uproszczonego
co jest niezgodne z zapisem cz.3 pkt.3.2.1.ppkt.9 siwz.
2.F.P.H.U.”KAMIL”-K.Gawliński Cięcina ul. Mickiewicza 43; 34 – 350 Węgierska Górka
Przedmiotowa oferta została odrzucona w związku z wprowadzeniem zmian w kosztorysie ofertowym
tj poz.2,7,8 co jest niezgodne z zapisem cz.3.pkt.3.2.1 ppkt.9 siwz.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:
1. Migomax-J.Kwiatkowski Suszki 46;59 – 700 Bolesławiec
cena brutto – 345.257,47; termin realizacji 31.10.2010r;warunki płatności – 21 dni;pkt..- 0.
2.J-TOR - J.Pietruszka ul. Agrestowa 35;87 – 100 Toruń
cena brutto – 463.443,84; termin realizacji 31.10.2010r;warunki płatności – 30 dni;pkt..- 0.
3.F.P.H.U.”KAMIL”-K.Gawliński Cięcina ul. Mickiewicza 43; 34 – 350 Węgierska Górka
cena brutto – 360.150,04; termin realizacji 31.10.2010r;warunki płatności – 21 dni;pkt..- 0.
4.U.Z.M.-J.Kądziołka ul. Słowackiego 23;64 – 830 Margonin
cena brutto – 568.289,12; termin realizacji 31.10.2010r;warunki płatności – 21 dni;pkt..- 182,73
Piła: Rewaloryzacja Parku Miejskiego - wykonanie ogrodzenia Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile (od strony ul Matejki i Chopina)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy Piła..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja Parku Miejskiego - wykonanie ogrodzenia Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile (od strony ul Matejki i Chopina).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogrodzenie Parku im St. Staszica w Pile - odcinki ul. Chopina, Matejki. Cokół szer.25 cm i wys. ok.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Kosztorys ślepy (załącznik nr 5 do SIWZ) 4)Kserokopia dowodu wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. b) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. c) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. d) Inne przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 3.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdiz.pila.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. 14 Lutego 20; 64 - 920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie