Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie technologiczne dla pomieszczeń chłodni, sali sekcyjnej oraz pomieszczeń pomocniczych

rok: 2014

Piła , dnia 26.08.2014 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn:  „budowa domu przedpogrzebowego  na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile – III etap – wyposażenie technologiczne dla pomieszczeń chłodni, sali  sekcyjnej oraz pomieszczeń pomocniczych”

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Przedsiębiorstwo Projektowo – Wykonawcze „REZON”  - Andrzej Durski

Ul. Grunwaldzka 32 ; 85 – 236 Bydgoszcz

Cena brutto –   259.837,50  zł

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego  Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

  1. 1.        „HYDECO POLSKA” – Spółka z o.o. ul. Partyzantów 34; 05 – 092 Łomianki – 353.317,50 zł;
  2. 2.        Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa „CEZAL LUBLIN” – Spółka z o.o. ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38; 20 – 140 Lublin  – 299.877,25
  3. 3.        Zakład  Produkcyjno – Handlowy” GASTROMASZ” ul. Leszczyńskiego 127; 85 – 137 Bydgoszcz –  215.004,00 zł;

– Wykonawca odstąpił / wycofał się  od przetargu

  1. 4.        Przedsiębiorstwo Projektowo – Wykonawcze „REZON”- A. Durski  – ul. Grunwaldzka 32; 85 – 236 Bydgoszcz – 259.837,50 zł;
  2. KMC Administrator Nieruchomości i Inwestycje – Spółka z o.o. Pl. Staszica 1 ; 64 – 920 Piła- 260.698,50 zł;

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .


 

Zamawiający , iż otrzymał następujące pytanie do przetargu:

  1. Czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu i aparatury medycznej lub mebli o wartości min. 50.000,00 zł każda?

 

Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuści takiego Wykonawcy. 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.


 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


 

Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie technologiczne dla pomieszczeń chłodni, sali sekcyjnej oraz pomieszczeń pomocniczych

Numer ogłoszenia: 253378 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile - III etap - wyposażenie technologiczne dla pomieszczeń chłodni, sali sekcyjnej oraz pomieszczeń pomocniczych.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje dostawę : - komory chłodniczej na 3 ciała na tacy - 1 szt , - komory chłodniczej na 6 ciał ( w trumnach) - 1 szt , - komory mroźniczej na 3 ciała na tacach - - 1 szt - dostęp do każdego ciała poprzez osobne drzwi , - Komory chłodniczej na 3 ciała na tacy - 1 szt - regałów do załadunku czołowego ciał na tacach i trumnach ( 4 poziomy o łącznej pojemności 20 ciał ) - 3 na tace; 2 na trumny, - stołu roboczego z półką i misą zlewową o wym. 1600 x600 x850 - 1 szt, - szafek wiszących labolatoryjnych zamykanych na klucz o wym.800 x 300 x600 - 2 szt, - szafki sekcyjnej narzędziowej o wym. 600x600x2000 częściowo przeszkolonej - zamykanej na klucz - 1 szt,, - stołu przejezdnego narzędziowego z 2 misami na odpady - 1 szt -blatu roboczego z szafką podblatową dwudrzwiową o wym. 1200x600x850 - 1 szt - wózka podnośnikowo - transportowego z akumulatorem i ładowarką prostownikową - 2 szt - myjki ręcznej do fartuchów i butów , nad myjką wieszaki na fartuchy- 3 szt. obok stojak na buty o wym. 1200x400x1850- 1 kpl. - umywalka bezdotykowa na fotokomórkę 70x50 - 1 szt, - narzędzia sekcyjne w walizce ( zestaw podstawowy) - 1 szt UWAGA! Dostarczone wyposażenie w całości wykonane z materiałów ze stali kwasoodpornej posiadające niezbędne atesty, deklaracje zgodności. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5, 33.19.20.00-2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

 

Informacja na temat wadium: brak

 

III.2) ZALICZKI

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy wyposażenia technologicznego dla pomieszczeń chłodni oraz Sali sekcyjnej o wartości min. 50 000,00 zł każda.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

Dokumenty do pobrania:
kosztorys ofertowy
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-07-29 14:03:18)
rozmiar pliku: 52.4Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-07-29 14:02:58)
rozmiar pliku: 164.7Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz