Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

rok: 2017

 

Piła , dnia  06.03.2017 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn:                        „Koszenie terenów zieleni znajdujących się  w granicach administracyjnych miasta Piły”

Zadanie 1A i 1B: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych ( na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach

Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych ( na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach

Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich ( na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie 1A

Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o.                                                                                                                                          

Ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 254.240,93  zł

czas wykaszania - 5 dni ( min.500 000 m2)

 

Zadanie 1B

PHU MAR POL Marcin Misiak

Przybyłów 69 B; 62 – 600 Koło

Cena brutto – 203.494,68 zł

Czas wykaszania – 5 dni ( min. 500 000 m2)

 

Zadanie 2

GORDON GARDEN Architektura Krajobrazu

Garbatka 23; 64 – 610 Rogoźno

Cena brutto – 52.617,60 zł

Czas wykaszania – 2 dni (min.70 000 m2)

 

Zadanie 3

GORDON GARDEN Architektura Krajobrazu

Garbatka 23; 64 – 610 Rogoźno

Cena brutto – 31.244,51 zł

Czas wykaszania – 1 dzień (min.50 000 m2)

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego   Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

  1. 1.       GORDON GARDEN Architektura Krajobrazu Garbatka 23; 64 – 610 Rogoźno- zadanie 1A – cena-223.824,58 zł; czas wykaszania – 6 dni – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1pkt.2 – jej treść nie odpowiada treści siwz ; zadanie 2 – cena – 52.617,60zł; czas wykaszania 2 dni; 100,00 pkt; zadanie 3 – cena – 31.244,51 zł; czas wykaszania – 1 dzień; 100,00 pkt
  2. 2.       Zakład Zieleni Wacław Pokacki  Sikorowo 31; 88 – 101Inowrocław – zadanie 1A – 294.080,67 zł; czas wykaszania – 5 dni; 91,87 pkt ; zadanie 1B – 226.984,84 zł; czas wykaszania – 5 dni;93,79 pkt; zadanie 2 – 68.796,00 zł; czas wykaszania – 2 dni ;85,89 pkt; zadanie 3- 68.342,78 zł; czas wykaszania – 1 dzień;67,43 pkt

 

  1. 3.       PPHU POL KRAM Radosław Kramer ul. Rogozińska 27; 62 – 085 Skoki – zadanie 1A -321.355,95 zł; czas wykaszania – 5 dni – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt.7 – wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ; zadanie 1B -259.411,30 zł; czas wykaszania – 5 dni - oferta odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt.7 – wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o które mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3; zadanie 2 – 82.404,00 zł; czas wykaszania – 2 dni; 78,31 pkt; zadanie 3 – 33.181,60 zł; czas wykaszania – 1 dzień;96,50 pkt
  2. 4.       Zakład Usługowy KOMUNALNIK Jan Radtke ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła- zadanie 1A-304.163,56 zł; czas wykaszania – 5 dni; 90,15 pkt; zadanie 1B- 259.411,25 zł; czas wykaszania – 5 dni;87,07 pkt; zadanie 2- 77.112,00 zł; czas wykaszania – 2 dni; 80,94 pkt; zadanie 3 – 46.683,65 zł; czas wykaszania – 1 dzień; 80,16 pkt
  3. 5.       Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła  – zadanie 1A - 254.240,93 zł; czas wykaszania – 5 dni; 100,00 pkt; zadanie 1B- 220.499,56 zł; czas wykaszania – 5 dni;95,37 pkt; zadanie 2 – 65.016,00 zł; czas wykaszania 2 dni; 88,56 pkt; zadanie 3 – 36.579,15 zł; czas wykaszania – 1 dzień;91,25 pkt
  4. 6.       PHU MAR – POL Marcin Misiak Przybyłów 69B; 62 – 600 Koło- zadanie 1A – 304.163,55 zł; czas wykaszania – 5 dni – oferta odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt.6 – zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu ; zadanie 1B – 203.494,68 zł; czas wykaszania – 5 dni ;100,00 pkt; zadanie 2 – 59.421,60 zł; czas wykaszania – 2 dni; 93,13 pkt
  5. 7.       Usługi i Doradztwo Gospodarcze Wiesław Łoś ul. Rodakowskiego 105; 64 – 920 Piła – zadanie 1B- 288.595,01 zł; czas wykaszania – 5 dni; 82,31 pkt; zadanie 3 – 36.059,36 zł; czas wykaszania – 1 dzień- 91,99 pkt                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                                                                                                                                                                                                                                     

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 

 

 


 

Zestawienie ofertKoszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

 

  

 

Zadanie 1A

 

 

 

Lp

Wykonawca

        Adres

    Cena

Czas wykonania prac pielęgnacyjnych

1.

Zakład Zieleni Wacław Pokacki

Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław

294 080,67 zł

5 dni

2.

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.

ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

254 240,93 zł

5 dni

3.

PPHU Pol-Kram Radosław Kramer

ul. Rogozińska 27, 62-085 Skoki

321 355,95 zł

5 dni

4.

PHU Mar-Pol Marcin Misak

Przybyłów 69b, 62-600 Koło

304 163,55 zł

5 dni

5.

Gordon Garden Architektura Krajobrazu

Garbatka 23, 64-610 Rogoźno

223 824,58 zł

6 dni

6.

Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke

ul. Składowa 8, 64-920 Piła

304 163,56 zł

5 dni

 

 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania: 375 906,36 zł

 

 

 

 Zadanie 1B

 

Lp

Wykonawca

        Adres

    Cena

Czas wykonania prac pielęgnacyjnych

1.

Zakład Zieleni Wacław Pokacki

Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław

226 984,84 zł

5 dni

2.

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.

ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

220 499,56 zł

5 dni

3.

PPHU Pol-Kram Radosław Kramer

ul. Rogozińska 27, 62-085 Skoki

259 411,30 zł

5 dni

4.

PHU Mar-Pol Marcin Misak

Przybyłów 69b, 62-600 Koło

203 494,68 zł

5 dni

5.

Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke

ul. Składowa 8, 64-920 Piła

259 411,25 zł

5 dni

6.

Usługi i Doradztwo Gospodarcze Wiesław Łoś

ul. Rodakowskiego 105, 64-920 Piła

288 595,01 zł

5 dni

 

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania: 324 264,11 zł

 

 

 

 Zadanie 2

 

Lp

Wykonawca

        Adres

    Cena

Czas wykonania prac pielęgnacyjnych

1.

Zakład Zieleni Wacław Pokacki

Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław

68 796,00 zł

2 dni

2.

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.

ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

65 016,00 zł

2 dni

3.

PPHU Pol-Kram Radosław Kramer

ul. Rogozińska 27, 62-085 Skoki

82 404,00 zł

2 dni

4.

PHU Mar-Pol Marcin Misak

Przybyłów 69b, 62-600 Koło

59 421,60 zł

2 dni

5.

Gordon Garden Architektura Krajobrazu

Garbatka 23, 64-610 Rogoźno

52 617,60 zł

2 dni

6.

Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke

ul. Składowa 8, 64-920 Piła

77 112,00 zł

2 dni

 

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania: 95 860,80 zł

 

 

 

 

 

Zadanie 3

 

 

 

Lp

Wykonawca

        Adres

    Cena

Czas wykonania prac pielęgnacyjnych

1.

Zakład Zieleni Wacław Pokacki

Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław

68 342,78 zł

1 dzień

2.

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.

ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

36 579,15 zł

1 dzień

3.

PPHU Pol-Kram Radosław Kramer

ul. Rogozińska 27, 62-085 Skoki

33 181,60 zł

1 dzień

4.

Gordon Garden Architektura Krajobrazu

Garbatka 23, 64-610 Rogoźno

31 244,51 zł

1 dzień

5.

Zakład Usługowy „Komunalnik” Jan Radtke

ul. Składowa 8, 64-920 Piła

46 683,65 zł

1 dzień

6.

Usługi i Doradztwo Gospodarcze Wiesław Łoś

ul. Rodakowskiego 105, 64-920 Piła

36 059,36 zł

1 dzień

 

 Kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania: 56 222,80 zł

 

 

 

 

 

 

 


 

Uwaga!

 

Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ poprzez zmianę opisu kryterium wyboru oferty oraz zmianę terminu składania ofert. Zmienioną treść zawiera plik siwz-zmieniony.

 

 


 

Piła:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 26598
Data: 16/02/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, Krajowy numer identyfikacyjny 57076656800000, ul. ul. gen. Władysława Andersa  10, 64920   Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 212 34 25, e-mail zampubl@zdiz.pila.pl, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 27/02/2017, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 28/02/2017, godzina: 09:00

 

 

 

 

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.




Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.

 


 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57076656800000, ul. ul. gen. Władysława Andersa  10, 64920   Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 212 34 25, e-mail zampubl@zdiz.pila.pl, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.zdiz.pila.pl/list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.zdiz.pila.pl/list.php?sid=39ea967036b39c6b530eb9a61abeb09b


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Prace obejmują: Zadanie nr 1A i 1B: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach. Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach. Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących zadanie. Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, iż zatrudnia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące zadanie. W terminie 10 dni od rozpoczęcia wykonywania zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wglądu dokumenty potwierdzające zatrudnianie wskazanej przez siebie ilości osób na umowę o pracę. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca złoży kserokopię powyższych dokumentów, z których wcześniej usunięte zostaną dane osobowe. Zamawiający wymaga prowadzenia prac 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym. Zakres został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 77314100-5

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zadanie 1A i 1B Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o wartości minimum 200 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania, w tym w pasach drogowych dróg publicznych wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oświadczenie – załącznik nr 5 Zadanie 2 i 3 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o wartości minimum 50 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania, w tym w pasach drogowych dróg publicznych wraz z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Oświadczenie – załącznik nr 5 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie 1 tygodnia wykonać: Zadanie nr 1A i 1B: wykosić min.500 000m2 Zadanie nr 2: wykosić min.70 000m2 Zadanie nr 3: wykosić min. 50 000m2 Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaką firma jednocześnie deklaruje się użyć przy pracach pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 6 Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób jaką firma deklaruje się jednocześnie wysłać do prac pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 7
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 2. Wykaz narzędzi – załącznik nr 6 3. Wykaz osób – załącznik nr 7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4.1.-4.4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

   


Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 4    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Czas

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

   

Dokumenty do pobrania:
siwz-zmieniony
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2017-02-23 11:02:38)
rozmiar pliku: 489.2Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2017-02-16 12:26:36)
rozmiar pliku: 525.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz