Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie zieleni na terenie miasta Piły w 2011 roku.

rok: 2011

ZP.I.TZ.I.341/4/11/ZDiZ

 

PL-Piła: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

2011/S 83-136083

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. Andersa 10
Do wiadomości: Piotr Ziółkowski
64-920 Piła
POLSKA
Tel. +48 672123425
E-mail: sekretariat@zdiz.pila.pl
Faks +48 672123425

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zdiz.pila.pl

I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Inne Jednostka budżetowa Gminy Piła
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Utrzymanie zieleni na terenie miasta Piły w 2011 roku.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 27

Kod NUTS PL411

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy

II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją zadrzewień znajdujących się na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.Koszenie terenów zieleni gminnej. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie placów zabaw. Remont ławek. Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych. Przygotowanie kwietników, sadzenie oraz pielęgnacja nasadzeń jednorocznych oraz kanny na terenach zieleni miasta Piły.

II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77310000

II.1.6)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Nie

II.2)CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia

Wartość 1 476 157,71 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów

Nie

IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

ZP.I.TZ.I.341/4/11/ZDiZ

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotycz?ce tego samego zamówienia

Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

ZAMÓWIENIE NR 1CZĘŚĆ NR 1 - NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w granicach administracyjnych miasta Piły.

V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:

31.3.2011

V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

1

V.3)NAZWA I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o.
ul. Węglowa 9
64-920 Piła
POLSKA
E-mail: zzm@zzm.pila.pl
Tel. +48 672123456
Internet: http://www.zzm.pila.pl
Faks +48 672119191

V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość 1 469 484,92 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Wartość 1 172 950,76 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00

V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA

Tak wartość lub część zamówienia, która będzie zlecona stronom trzecim
Wartość bez VAT 35 000,00 PLN
Krótki opis wartości/części zamówienia, która będzie podzlecana Grabienie,odchwaszczanie,zamiatanie alejek.

ZAMÓWIENIE NR 2CZĘŚĆ NR 2 - NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.

V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:

6.4.2011

V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

2

V.3)NAZWA I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca
Baśniowa 1
64-930 Dobrzyca
POLSKA
E-mail: szkolka@hinca.pl
Tel. +48 672129344
Internet: http://www.hinca.pl/
Faks +48 672129344

V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość 109 805,03 EUR
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Najniższa oferta 81 798,77 oraz najwyższa oferta 85 560,18 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00

V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA

Nie

ZAMÓWIENIE NR 3CZĘŚĆ NR 3 - NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile.

V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:

6.4.2011

V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

2

V.3)NAZWA I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca
ul. Baśniowa 1
64-930 Dobrzyca
POLSKA
E-mail: szkolka@hinca.pl
Tel. +48 672129344
Internet: http://www.hinca.pl/
Faks +48 672129344

V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość 116 291,64 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Najniższa oferta 93 076,30 oraz najwyższa oferta 96 839,09 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00

V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA

Nie

ZAMÓWIENIE NR 4CZĘŚĆ NR 5 - NAZWA Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły.

V.1)DATA DECYZJI O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA:

7.4.2011

V.2)LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

3

V.3)NAZWA I ADRES WYKONAWCY, NA RZECZ KTÓREGO ZOSTAŁA WYDANA DECYZJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Hortus” Kubiak Jacek
Kłębowiec 83
78-600 Kłębowiec
POLSKA
E-mail: jacekkwiaty@wp.pl
Tel. +48 509196609

V.4)INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia
Wartość 207 997,26 PLN
Bez VAT
Całkowita końcowa wartość zamówienia
Najniższa oferta 128 361,88 oraz najwyższa oferta 162 915,72 EUR
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00

V.5)PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA

Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

Nie

VI.2)INFORMACJE DODATKOWE

VI.3)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.3.2)Składanie odwołań

VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

 


 

ZP.I.TZ.I.341/4/11/ZDiZ                                                 Piła, dnia 23.03.2011r.

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

Utrzymanie zieleni w 2011 roku na terenie miasta Piły

 

Zadanie I - Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w granicach administracyjnych

miasta Piły

 

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o. , ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

cena brutto – 1 172 950,76  zł.

 

                Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy była jedyną złożoną na wykonanie tego zadania, a w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium(cena- 100%) wskazanego w niniejszym postępowaniu . Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta niezwłocznie.

 

Zadanie II - Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St.

Staszica w Pile

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1, 64-930 Szydłowo

cena brutto – 81 798,77 zł.

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła  najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskała  max. ilość pkt. - 300,00. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 02.04.2011r.

 

Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożył następujący Wykonawca:

 

Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o. , ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

cena brutto – 85 560,18 zł., pkt. – 286,80

 

 

Zadanie III - Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1, 64-930 Szydłowo

cena brutto – 93 076,30  zł.

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła  najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskała  max. ilość pkt. - 300,00. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 02.04.2011r.

 

Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożył następujący Wykonawca:

 

Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o. , ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

cena brutto – 96 839,09 zł., pkt. – 288,33

 

Zadanie IV - Zbiór zanieczyszczeń na terenie miasta Piły

 

Zamawiający zgodnie z art.93 ust.1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w zakresie udzielenia zamówienia na realizacje zadania IV. Zamawiający uzasadnia unieważnienie faktem nieotrzymania ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

 

Zadanie V - Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni w

granicach administracyjnych miasta Piły

 

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „Hortus” Kubiak Jacek

78-600 Wałcz, Kłębowiec 83

cena brutto – 128 361,88  zł.

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy przedstawiła  najkorzystniejszy bilans ceny odnoszącej się do niniejszego przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – uzyskała  max. ilość pkt. - 300,00. Zamawiający informuje, iż umowa z wybranym Wykonawcą może być zawarta po dniu 02.04.2011r.

 

Zamawiający informuje, że ponadto ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.Zakład Zieleni Miejskiej sp. z o.o. , ul. Węglowa 9, 64-920 Piła

cena brutto – 162 915,72 zł., pkt.  – 236,37

 

2. Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca, ul. Baśniowa 1, 64-930 Szydłowo

cena brutto – 158 406,41 zł.,  pkt. – 243,09

 

 

Od wyżej wymienionych rozstrzygnięć Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 nr 113 poz. 759 - art. 179 i następne).

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 


 

Uwaga.

 

 

W związku ze zmianą siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile oraz w związku z potrzebą uzupełnienia Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia o kosztorysy o oraz zasady wykonania prac Zarząd informuje o zmianie terminów składania i otwarcia ofert przetargu p.n.” Utrzymanie zieleni na terenie miasta Piły w 2011 roku”. Właściwym terminem składania ofert jest dzień 16.03.2011 roku godz. 09:30. Właściwym terminem składania ofert jest dzień 16.03.2011 roku godz. 09:35.

 

Aktualną wersję SIWZ stanowi plik SIWZ-poprawiony  zamieszczony w dziele Przetargi Aktualne strony BIP ZDiZ w Pile. Uzupełnione kosztorysy oraz zasady wykonania prac stanowią pliki: Załącznik 5.1.8, Załącznik 5.1.9, Załącznik 9.1.5, Załącznik 9.1.6.

 

Za wszelkie powstałe niedogodności uprzejmie przepraszamy.

 

 

 


Zamawiający informuje o usunięciu załącznika 5.1.7. w zadaniu I. Załącznik ten będący jednym z kosztorysów ofertowych jest zbędny. Przy obliczaniu ceny, nie należy powyższego kosztorysu brać pod uwagę.


PL-Piła: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

2011/S 22-035740

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. 14 Lutego 20
Kontaktowy: ul. Andersa 10 64-920 Piła (do dnia 2 lutego - ul. 14 Lutego 20)
Do wiadomości: Paweł Semereczniak
64-920 Piła
POLSKA
Tel. +48 672123425
E-mail:
sekretariat@zdiz.pila.pl
Faks +48 672123425

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.zdiz.pila.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Inne Jednostka budżetowa gminy Piła
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
Budownictwo i obiekty komunalne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Utrzymanie zieleni na terenie miasta Piły w 2011 roku.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 27
Główne miejsce świadczenia usług Miasto Piła.

Kod NUTS PL411

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją zadrzewień znajdujących się na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.Koszenie terenów zieleni gminnej.Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie placów zabaw. Remont ławek. Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych. Przygotowanie kwietników, sadzenie oraz pielęgnacja nasadzeń jednorocznych oraz kanny na terenach zieleni miasta Piły.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77310000

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Nie

II.1.8)Podział na części

Tak
oferty należy składać w odniesieniu do tylko jednej części

II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

Nie

II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres

II.2.2)Opcje

II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Okres w miesiącach: 10 (od udzielenia zamówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w granicach administracyjnych miasta Piły

1)KRÓTKI OPIS

Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją zadrzewień znajdujących się na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz rosnących w pasach drogowych dróg powiatowych, wojewódzkich oraz krajowych znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły. Obejmują one prace wykonywane na drzewach mające na celu poprawę ich zdrowotności, zapewnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych oraz usunięcie kolizji drzew z urządzeniami technicznymi i budowlanymi. Usługi polegać będą na wykonywaniu zabiegów jednostkowych i interwencyjnych oraz kompleksowej pielęgnacji drzewostanów przyulicznych.
Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie miasta Piły.
Prace obejmują:
A) koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych oraz terenów poza ewidencją (na powierzchniach płaskich i na skarpach),
B) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach różanych,
C) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych,
D) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
E) gracowanie nawierzchni żwirowych,
F) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów,
G) darniowanie terenów płaskich,
H) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
I) Prace redukcyjne w koronach drzew,
J) Usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowej,
K) Wycinki drzew po uzyskaniu decyzji administracyjnej,
A) Opis przedmiotu zamówienia – place zabaw:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie placów zabaw na terenach gminnych miasta Piły.
Zakres przedmiotu obejmuje wykonanie następujących prac:
1. Nadzór nad placami zabaw – kontrole placów zabaw powinny odbywać się 1 raz w tygodniu w poniedziałki lub piątki (4 razy w miesiącu), w tym jedna z kontroli w miesiącu, powinna odbywać się przy udziale pracownika Zarządu Dróg i Zieleni w Pile.
Regularna, co tygodniowa kontrola przez oględziny, umożliwia ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków atmosferycznych.
Kontrola funkcjonalna, dokonywana 1 raz w miesiącu przy udziale pracownika ZD i Z, której celem jest sprawdzenie funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia.
2. Naprawa i konserwacja elementów zabawowych:
Po każdorazowej regularnej kontroli poprzez oględziny należy:
a) usunąć zanieczyszczenia nawierzchni (np. zmiecenie żwiru z flexi-stepu),
b) dokręcić obluzowane połączenia śrubowe,
c) nasmarować łożyska, jeśli tego wymagają,
d) zakonserwować powłoki lakiernicze w przypadku wystąpienia ubytków,
e) zamontować brakujące elementy urządzeń (m.in. siedziska huśtawek, elementy bujaków, siedziska przy piaskownicach),
Jeżeli w trakcie czynności konserwacyjnych, czy też naprawczych ujawnią się usterki powodujące zagrożenie bezpieczeństwa, będą one bezzwłocznie usunięte. Gdyby nie było to możliwe, uszkodzony sprzęt należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jego użytkowanie, np. unieruchamiając go lub demontując.
3. Wymiana piasku w 12 piaskownicach raz w roku, w okresie wiosennym (najpóźniej do 15.05.)
Zakres prac w tym zadaniu obejmuje:
a) usunięcie zanieczyszczonego piasku z piaskownicy (2m3 / sztukę),
b) wywiezienie piasku w miejsce przeznaczone do wywozu gruzu przy ul. Przemysłowej lub inne do tego celu wyznaczone,
c) uzupełnienie czystym piaskiem piaskownicy (2m3/sztukę)
B) Opis przedmiotu zamówienia – remont ławek:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie ławek parkowych na terenach zieleni miasta Piły.
1. Remont ławek parkowych – wymiana desek – Zamawiający przewiduje wymianę połamanych lub wyszczerbionych, mogących stanowić zagrożenie bezpieczeństwa dla ludzi i mienia, lub wstawienie brakujących elementów siedzisk,
2. Renowacja ławek parkowych – z koniecznością zabrania ich do warsztatu - zadanie to przewiduje, że ławki wymagające spawania elementów żeliwnych, wymagają demontażu i ponownego montażu na poprzednim miejscu.
3. Malowanie farbą ławek parkowych – malowanie jedynie tych ławek, które ze względów estetycznych wymagają odświeżenia, po wcześniejszej konsultacji z pracownikiem ZD i Z.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

77310000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile

1)KRÓTKI OPIS

1.Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją zadrzewień znajdujących się na terenie Parku Miejskiego im. Stanisława Staszica, stanowiącym własność Gminy Piła. Obejmują one prace wykonywane na drzewach mające na celu poprawę ich zdrowotności, zapewnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych. Usługi polegać będą na wykonywaniu zabiegów jednostkowych i interwencyjnych oraz kompleksowej pielęgnacji drzewostanu.
Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku Miejskiego im. ST. Staszica w Pile.
Prace obejmują:
A) koszenie terenów zieleni wraz z zebraniem skoszonej trawy,
B) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
C)gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej,
D) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,
E) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów,
F) darniowanie terenów płaskich,
G) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
H) Prace redukcyjne w koronach drzew,
I) Usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowej,
2. Remonty małej architektury
Uzupełnienie brakujących listew w ławkach parkowych i trejażu oraz ustawienie 4 ławek typu Classic na terenie Parku.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

77310000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 3 NAZWA Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile

1)KRÓTKI OPIS

1. Wykonanie kompleksowych usług związanych z bieżącą pielęgnacją zadrzewień znajdujących się na terenie Parku na Wyspie, stanowiącym własność Gminy Piła. Obejmują one prace wykonywane na drzewach mające na celu poprawę ich zdrowotności, zapewnienie bezpieczeństwa w miejscach publicznych. Usługi polegać będą na wykonywaniu zabiegów jednostkowych i interwencyjnych oraz kompleksowej pielęgnacji drzewostanu.
Wykonanie usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych oraz skupin krzewów i żywopłotów na terenie Parku na Wyspie w Pile.
Prace obejmują:
A) koszenie terenów zieleni,
B) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów oraz róż,
C)gracowanie nawierzchni ziemnej i zamiatanie dróg parkowych o nawierzchni asfaltowej,
D) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7cm,
E) wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów,
F) darniowanie terenów płaskich,
G) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
H) Prace redukcyjne w koronach drzew,
I) Usuwanie odrostów z pni drzew i szyi korzeniowej,
J) wycinka drzew na podstawie wydanych decyzji administracyjnych
K) transport śmieci, drewna i gałęzi wraz z utylizacją,
Zakres prac został szczegółowo opisany w załącznikach do SIWZ.
2. Remonty małej architektury
1. Nadzór na stanem technicznym, utrzymaniem i remontem małej architektury i placu zabaw na terenie Parku na Wyspie
2. Wymiana uszkodzonych listew w ławkach parkowych.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

77310000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 4 NAZWA Zbiór zanieczyszczeń na terenie miasta Piły

1)KRÓTKI OPIS

1. Zbiór wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń małogabarytowych (papierów, szkła, plastiku) i nieczystości organicznych (psich odchodów) z terenów zieleni gminnej, z pasów drogowych dróg gminnych i krajowych, w pasach drogowych dróg wojewódzkich i powiatowych oraz terenów poza ewidencją i lasów komunalnych w granicach administracyjnych miasta Piły. Zadanie obejmuje również odtransportowanie nieczystości z uwzględnieniem opłaty za wywóz nieczystości.
2. Zakres prac został szczegółowo opisany w załączniku do SIWZ

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

77310000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 5 NAZWA Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły.

1)KRÓTKI OPIS

Przygotowanie kwietników, sadzenie oraz pielęgnacja nasadzeń jednorocznych oraz kanny na terenach zieleni miasta Piły. Kwietniki, wazy oraz wieże kwiatowe.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

77310000

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje

Zadanie I – Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej w granicach administracyjnych miasta Piły.
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania I zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
Zadanie II - Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku Miejskim im. St. Staszica w Pile.
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania II zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Zadanie III - Utrzymanie i remont terenów zieleni gminnej - w Parku na Wyspie w Pile.
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania III zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
Zadanie IV - Zbiór zanieczyszczeń na terenie miasta Piły.
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania IV zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa i pół tysiąca złotych).
Zadanie V - Ukwiecenie oraz pielęgnacja kwiatów jednorocznych na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły.
Wykonawca składający ofertę na wykonanie zadania V zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

Budżet miasta Piła.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia

Nie

III.2)WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wg. SIWZ - część III.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wg. SIWZ - część III.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów Wg. SIWZ - część III.

III.2.3)Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wg. SIWZ - część III.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
Wg. SIWZ - część III.

III.2.4)Zamówienia zastrzeżone

Nie

III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

Nie

III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

Tak

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

ZP.I.TZ.I.341/4/11/ZDiZ

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Nie

IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

11.3.2011 - 09:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 11.3.2011 - 09:05

Miejsce

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile,, ul. Andersa 10, 64-920 Piła.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ

Nie

VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

Nie

VI.3)INFORMACJE DODATKOWE

VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul.Postępu 17 a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587702

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 10 dni od przesłania inf. o czynności zamawiającego gdy zostały przesłane w sposób określony w art. 27ust.2-15 dni- jeśli zostały przesłane w inny sposób

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
ul.Postępu 17 a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel. +48 224587702

VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

28.1.2011

 

   

wstecz