Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych, Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z kostki betonowej na dorgach gminnych i powiatowych w Pile, Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i p

rok: 2014


 

Piła , dnia 27.02.2014 r.

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn: ”Zadanie IV – bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile ”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 „Globex” Janusz Gotlib  ul. Motylewska 48; 64 – 920 Piła

 Cena brutto – 35.793,00 zł

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość  300pkt.

 

Zawarcie umowy planowane jest po dniu 04.03.2014r.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

  1. „Globex” Janusz Gotlib  ul. Motylewska 48; 64 – 920 Piła - cena brutto – 35.793,00 zł

  2. Miejskie Wodociągi i Kanalizacjsa Spółka z o.o. ul. Chopina 2; 64 – 920 Piła –cena brutto - 38.929,50 zł

  3. „Harbud” Adam Charmaciński  ul. Śniadeckich 132A/21; 64 – 920 Piła m- cena brutto – 40.590,00 zł- oferta odrzucona – wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału

    w w/w/postepowaniu.

 

 

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 

 


 

Piła , dnia 27.02.2014 r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn: ”zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 Miejskie Wodociągi i Kanalizacja – Spółka z o.o.

 ul. Chopina 2; 64 – 920 Piła 

 Cena brutto – 109.224,00 zł

 

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość  300pkt.

 

Zawarcie umowy planowane jest po dniu 04.03.2014r.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.Miejskie Wodociągi i Kanalizacja – Spółka z o.o.  ul. Chopina 2; 64 – 920 Piła - cena brutto – 109.224,00 zł

2.”Harbud” Adam  Charmaciński – ul. Śniadeckich 132A/21; 64 – 920 Piła – cena brutto – 117.465,00 zł – oferta odrzucona – wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w w/w postepowaniu.

 

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 

 


 

Piła , dnia  27.02.2014 r.

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie  pn: ” zadanie II – bieżące naprawy nawierzchni z kostki betonowej brukowej na drogach gminnych i powiatowych w Pile”

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 Roboty drogowe „AL. – BUD”   ul. Spokojna 11 ; 64 – 930 Dobrzyca

 Cena brutto – 294.154,50 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość  300pkt.

Zawarcie umowy planowane jest po dniu 04.03.2014r.

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1.P.U.B. „Chaber – Bud”- Anna Chaberska  ul. Kossaka 110 pok. 203; 64 – 920 Piła - cena brutto – 340.242,60 zł

2.”Pol – Dróg „ Gdańsk Spółka z o.o. - Oddział Człuchów Barkowo 84; 77 – 300 Człuchów – cena brutto – 423.513,60 zł

3.”Roboty drogowe – „Al. – Bud” ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca – cena brutto – 294.154,50 zł

4. „Słoneczny Ogród „– Leszek Jendrysiak ul. Radosna 6; 64 920 Piła – cena brutto – 338.877,30 zł

5. „Harbud” – Adam  Charmaciński ul. Śniadeckich 132A/21; 64 – 920 Piła – cena brutto – 379.184,40 zł – oferta odrzucona – wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w w/w postepowaniu.

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 

 


 

 ZP.I-1/Dr.VIII/341/3/14                                                                                         Piła, dnia 21.02.2014 r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                         o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania    pn: „Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile” Zamawiający zgodnie                 z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

POL-DRÓG Gdańsk Sp. z o.o.

ul. Sandomierska 35

80-051 Gdańsk

Oddział Człuchów

Barkowo 84

77-300 Człuchów

Cena brutto: 800 631,35 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego Wykonawcy była jedyną złożoną zatem  uzyskała największą liczbę punktów tj. 300 pkt. Zawarcie umowy możliwe jest niezwłocznie.

 

 

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach

 


 

Zamawiający informuje o uzupełnieniu pliku SIWZ.  

 



Uwaga!


Plik treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.





Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


 

 

Piła: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z kostki betonowej brukowej na drogach gminnych i powiatowych w Pile Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Zadanie II - Bieżące naprawy nawierzchni z kostki betonowej brukowej na drogach gminnych i powiatowych w Pile Zadanie III - Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Zadanie IV - Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni gr.4cm. 2. Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm gr. 3. Naprawa nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm. 4. Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm. 5. Naprawa przepustu Ø 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem. Zadanie II 1. Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6-8cm lub płyt betonowych, materiał z rozbiórki. 2. Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6-8cm. z wywiezieniem gruzu. 3. Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. 4. Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 4cm. 5. Wykonanie przykanalika Ø 150 - 200. 6. Profilowanie i utwardzenie nawierzchni gruntowych. Zadanie III 1. Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. 2. Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. 3. Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. 4. Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. 5. Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm. Zadanie IV 1. Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy czyszczonymi wpustami. 2. Czyszczenie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. 3. Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1 lub 5.2. lub 5.3. lub 5.4.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10,64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni gr.4cm. 2. Naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm gr. 3. Naprawa nawierzchni masą z recyklera gr. 4cm. 4. Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. do 8cm. 5. Naprawa przepustu Ø 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące naprawy nawierzchni z kostki betonowej brukowej na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 320 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie studzienek kanalizacji deszczowej z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. 2. Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. 3. Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą. 4. Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnianie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. 5. Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bieżące utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy czyszczonymi wpustami. 2. Czyszczenie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. 3. Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cieciu, skręcaniu śrubami itp. (dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

4) Kryteria oceny ofert:  najniższa cena.

 

 

 

 

   

Dokumenty do pobrania:
SIWZ
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-02-06 08:39:09)
rozmiar pliku: 262.9Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz