Piła , dnia 19.03.2014 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadanie pn: ”Przebudowa ul. Podchorążych – budowa ciągu pieszo – rowerowego i zatoki autobusowej, przebudowa jezdni i chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoska do połączenia z rondem na ul. Kossaka”
Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
SKANSKA S.A.
ul. Gen. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa
Cena brutto – 1.794.534,03 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300pkt.
Zawarcie umowy planowane jest po dniu 24.03.2014r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.„POL - DRÓG ” Gdańsk Spółka z o.o. – Oddział Człuchów, Borkowo 84; 77 – 300 Człuchów - cena brutto – 1.919.853,26 zł
2.”EUROVIA POLSKA” S.A. – Oddział Lubusko – Wielkopolski ul. Fabryczna 19-20;66 – 400 Gorzów Wlkp. – cena brutto
– 2.204.232,64 zł
3.”ASTA - BUD” Spółka z o.o. ul. Warsztatowa 21; 64 – 920 Piła- cena brutto – 1.809.739,29 zł
4. „SKANSKA” S.A. ul. Gen. Zajączka 9; 01 – 518 Warszawa - cena brutto – 1.794.534,03 zł
Uwaga.
Zamawiający informuje, iż w poz. 63 kosztorysu ofertowego, zamiast wartości 0,000 jest wartość 11,297 m3.
Informacja Zamawiającego:
W poz. 78 kosztorysu ofertowego należy pominąć krotność 1,25.
Zamawiający informuje o otrzymaniu pytań do przetargu. Zadane pytania zawierają pliki: „Pytania – 1”, „Pytania – 2”, „Pytania – 3”.
Odpowiedź do zestawu pytań „Pytania – 1”.
Nie dopuszcza się do produkcji mieszanki SMA lepiszcza modyfikowanego granulatem gumowo-polimerowym.
Odpowiedź do zestawu pytań „Pytania – 2”.
Poz. 73 – j.w.
Poz. 77 – dopuszcza się zamiennie beton asfaltowy AC8S 50/70 KR 1-2 wg WT2
Poz. 78 – wg. opisu w kosztorysie ofertowym
Poz. 80 – gruntocement wytwarzany w węźle stacjonarnym
Poz. 81 – wg. opisu w kosztorysie ofertowym
Poz. 84 – gruntocement wytwarzany w węźle stacjonarnym
Poz. 88 – j.w.
Poz. 91 – AC 16 W 35/50 (KR 2)
Poz. 95 – AC 16 W 35/50KR 3-4
Poz. 96 – AC 11s 35/50 KR 3-4
Poz. 102 – AC 16 W 35/50 KR 3-4
Poz. 105 – AC 16 W 35/50 KR 3-4
Poz. 106 – SMA 11 45/80-55 ( na asf. modyfikowanym)
Poz. 132 – AC 16 W – 35/50
Odpowiedź do zestawu pytań „Pytania – 3”.
Zamawiający informuje o otrzymaniu pytań do przetargu. Zadane pytania zawierają pliki: „Pytania – 1”, „Pytania – 2”, „Pytania – 3”.
Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o pliki dokumentacji projektowej.
Uwaga!
Plik treści SIWZ stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Przebudowa ul. Podchorążych - budowa ciągu pieszo-rowerowego i zatoki autobusowej, przebudowa jezdni i chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoską do połączenia z rondem na ulicy Kossaka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Podchorążych - budowa ciągu pieszo-rowerowego i zatoki autobusowej, przebudowa jezdni i chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Bydgoską do połączenia z rondem na ulicy Kossaka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - krawężnika i obrzeża, - chodnika i ścieżka rowerowa, - roboty nawierzchniowe na jezdni, - roboty uzupełniające, - oznakowanie poziome i pionowe, - inwentaryzacja powykonawcza. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 1 500 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z projektem umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dokumenty do pobrania: | |
![]() | Pytania - 3 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-11 12:27:07) rozmiar pliku: 1.4Mb |
![]() | Pytania - 2 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-11 12:26:47) rozmiar pliku: 302.8Kb |
![]() | Pytania - 1 (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-11 12:26:30) rozmiar pliku: 1.5Mb |
![]() | 5.7. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:28:25) rozmiar pliku: 613.1Kb |
![]() | 5.6. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:28:11) rozmiar pliku: 782.4Kb |
![]() | 5.5. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:27:57) rozmiar pliku: 740.1Kb |
![]() | 5.4. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:27:42) rozmiar pliku: 903.8Kb |
![]() | 5.3. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:27:27) rozmiar pliku: 814.6Kb |
![]() | 5.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:27:11) rozmiar pliku: 495.3Kb |
![]() | 5.1. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:26:57) rozmiar pliku: 361.7Kb |
![]() | 4.7. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:04:30) rozmiar pliku: 26.4Kb |
![]() | 4.6. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:04:09) rozmiar pliku: 63.2Kb |
![]() | 4.5. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:03:16) rozmiar pliku: 63.2Kb |
![]() | 4.4. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:03:04) rozmiar pliku: 2.1Mb |
![]() | 4.3. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:02:47) rozmiar pliku: 63.5Kb |
![]() | 4.2. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:02:36) rozmiar pliku: 213.7Kb |
![]() | 4.1. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:02:25) rozmiar pliku: 461.8Kb |
![]() | 3.32. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:01:51) rozmiar pliku: 28Kb |
![]() | 3.31. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:01:19) rozmiar pliku: 34.3Kb |
![]() | 3.30. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:01:02) rozmiar pliku: 34.3Kb |
![]() | 3.29. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 14:00:39) rozmiar pliku: 61Kb |
![]() | 3.28. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:59:56) rozmiar pliku: 62.1Kb |
![]() | 3.27. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:59:42) rozmiar pliku: 29Kb |
![]() | 3.26. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:59:27) rozmiar pliku: 35.1Kb |
![]() | 3.25. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:58:54) rozmiar pliku: 29Kb |
![]() | 3.24. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:58:27) rozmiar pliku: 6.3Mb |
![]() | 3.23. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:57:28) rozmiar pliku: 32.1Kb |
![]() | 3.22. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:57:03) rozmiar pliku: 34.4Kb |
![]() | 3.21. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:56:20) rozmiar pliku: 34.5Kb |
![]() | 3.20. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:55:49) rozmiar pliku: 85.5Kb |
![]() | 3.19. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:55:27) rozmiar pliku: 80.1Kb |
![]() | 3.18. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:54:58) rozmiar pliku: 75.9Kb |
![]() | 3.17. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:54:44) rozmiar pliku: 1.2Mb |
![]() | 3.16. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:54:13) rozmiar pliku: 38.1Kb |
![]() | 3.15. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:53:35) rozmiar pliku: 33Kb |
![]() | 3.14. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:53:22) rozmiar pliku: 37.3Kb |
![]() | 3.13. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:51:59) rozmiar pliku: 36.4Kb |
![]() | 3.12. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:48:05) rozmiar pliku: 36.4Kb |
![]() | 3.11. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:47:52) rozmiar pliku: 33.7Kb |
![]() | 3.10. (wprowadził: Piotr Ziółkowski 2014-03-03 13:47:41) rozmiar pliku: 31.6Kb |
« poprzednia 1 2 3 następna » |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |