ZPI. Tz.I/341/26/11 ZDiZ
Piła 01.06.2011r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w wyniku otrzymanych ofert Zarząd Dróg i Zieleni w Pile dokonał wyboru jako najkorzystniejszej ofertę złożoną przez Wykonawcę:
BaHECo Sp. z o.o.
ul. Sikorskiego 92
64-980 Trzcianka
cena brutto – 49 248,43zł.
Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych zamówieniach.
ZPI. Tz.I/341/26/11 ZDiZ Piła, dnia 16-05-2011r.
Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym w formie zapytania ofertowego o wartości poniżej 14.000 euro
1. Zamawiający
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. ul. gen. Władysława Andersa 10
64-920 Piła
tel. /fax 067/212-34-25
2. Przedmiot zamówienia
„Rewaloryzacja Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie alejki gruntowej stabilizowanej obrzeżem betonowym”.
CPV:45.11.27.10-5
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie z opisem technicznym i załącznikiem graficznym.
3. Oferty częściowe
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Oferty wariantowe
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..
5. Termin wykonania zamówienia
Do 31.08.2011r.
6. Załączniki
Wykonawcy składający ofertę zobowiązani są załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 1 i w pełni wypełniony załącznik nr 2 oraz parafowany załącznik nr 3.
7. Osoby do kontaktu ze strony zamawiającego
Informacji nt. wykonania zamówienia udziela p. Paweł Smereczniak w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 14.
Informacji nt. kwestii formalno-prawnych udziela p. Piotr Ziółkowski w Zarządzie Dróg i Zieleni w Pile - nr tel. 67/212-34-25 wew. 17.
8. Sposób obliczania ceny.
Wykonawca określa cenę wykonania przedmiotu zamówienia poprzez pełne wypełnienie załącznika nr 2.
9. Sposób przygotowania oferty
Oferty należy przygotować w sposób następujący :
a) Złożyć w opakowaniu opisanym adresem składającego ofertę, adresem zamawiającego oraz hasłem : „„Rewaloryzacja Parku Miejskiego im. St. Staszica w Pile - wykonanie alejki gruntowej stabilizowanej obrzeżem betonowym””
b) Dokumenty oferty powinny być złożone wewnątrz opakowania,
c) Kopie dokumentów powinny być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”,
10. Miejsce składania ofert
Sekretariat obecnej siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Pile – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
11. Termin składania ofert
24 maja 2011r., godz. 09:00.
12. Termin otwarcia ofert
24 maja 2011r., godz. 09:05
13. Miejsce otwarcia ofert
Siedziba Zamawiającego – ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
14. Termin płatności
21 dni od dnia dostarczenia faktury zamawiającemu
15. Załączniki
1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1
2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2.
3. Projekt umowy – załącznik nr 3.
4. Opis techniczny – załącznik nr 4.
5. Załącznik graficzny – załącznik nr 5.