Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Utrzymanie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły

rok: 2015

 

Piła , dnia  12.02.2015 r

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Utrzymanie  terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły ”

 

Zadanie nr I – Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach miasta Piły,

Zadanie nr II – Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – tereny gminne i drogi krajowe,

Zadanie III – Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi powiatowe,

Zadanie IV – Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych  miasta Piły – drogi wojewódzkie

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

Zadanie nr I – Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o.

ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła

Cena brutto –  224.670,78 zł

 

Zadanie nr II – Zakład Usługowy KOMUNALNIK – Jan Radtke

ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 402.796,80 zł

 

Zadanie III - Zakład Usługowy KOMUNALNIK – Jan Radtke

ul. Składowa 8; 64 – 920 Piła

Cena brutto – 71.928,00 zł

 

Zadanie IV – P.H.U. MAR – POL – Marcin Misiak

Przybyłów  69; 62 – 600 Koło

Cena brutto – 57.888,00 zł

 

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców  uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

 

1. Zakład Zieleni Miejskiej Spółka z o.o. ul. Węglowa 9; 64 – 920 Piła – zadanie nr I – cena – 224.670,78 zł;100,00  pkt.; zadanie nr II cena – 453.945,60 zł; 87,30 pkt; zadanie III – cena – 82.944,00 zł;86,13 pkt; zadanie IV – cena – 65.772,00;88,61 pkt.

2.Zakład Zieleni – Wacław Pokacki  Sikorowo 31; 88 – 101 Inowrocław zadanie nr II -  cena  –  425.088,00 zł; 95,02 pkt; zadanie III – cena – 75.600,00 zł;95,39 pkt; zadanie IV – cena – 59.184,00 zł; 97,92 pkt.

3.Zakład Usługowy KOMUNALNIK – Jan Radtke ul. Składowa 8;64 – 920 Piła- zadanie II – cena  402.796,80 zł;100,00 pkt; zadanie III 71.928,00 zł;100,00 pkt; zadanie IV – cena  63.180,00 zł; 92,04pkt.

4. P.H.U. MAR – POL – Marcin Misiak Przybyłów 69; 62 – 600 Koło – zadanie III cena – 99.792,00 zł ; 73,47 pkt; zadanie IV – cena 57.888,00 zł; 100,00 pkt.

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert .

 

 


 

Zamawiający informuje o zmianie treści ogłoszenia na poniższą treść:

 

Polska-Piła: Usługi w zakresie trawników

 

2015/S 009-011017

 

 Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, Osoba do kontaktów: Piotr Ziółkowski, Piła64-920 , POLSKA. Tel.: +48 672111637. E-mail: zampubl@zdiz.pila.pl

 

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 31.12.2014, 2014/S 251-446107)

 

Przedmiot zamówienia:

 

CPV:77314100, 77300000, 77312000

 

Usługi w zakresie trawników

 

Usługi ogrodnicze

 

Usługi usuwania chwastów

 

Zamiast: 

 

 

 

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

 

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

 

Prace obejmują:

 

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach

 

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,

 

3) darniowanie terenów płaskich,

 

4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,

 

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm,

 

6) podlewanie nasadzeń trwałych,

 

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

 

Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się

 

w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

Zadanie nr 1: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

 

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach

 

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,

 

3) darniowanie terenów płaskich,

 

4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,

 

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm,

 

6) podlewanie nasadzeń trwałych,

 

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

 

 

Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

Zadanie nr 1: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

 

 

Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Szacunkowa wartość bez VAT: 879 625 PLN.

 

Informacje o częściach zamówienia:

 

Część nr: 1

 

1)Krótki opis

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 2

 

1)Krótki opis

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 3

1)Krótki opis

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 4

 

1)Krótki opis

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 5

 

1)Krótki opis

 

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 6

 

1)Krótki opis

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3)Wielkość lub zakres

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.

 

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

 

Zadanie I - 4 000 PLN, zadanie II - 1 000 PLN, Zadanie III - 600 PLN, Zadanie IV - 12 000 PLN, Zadanie V - 2 500 PLN, Zadanie VI - 2 000 PLN.

 

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

 

Zadanie I

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 100 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Zadanie II

 

 

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 30 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Zadanie III

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 20 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Zadanie IV

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 400 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Zadanie V

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 90 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Zadanie VI

 

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 70 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Powinno być: 

 

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

 

Zadanie I

 

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach;

 

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów;

 

3) darniowanie terenów płaskich;

 

4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją;

 

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm;

 

6) podlewanie nasadzeń trwałych;

 

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

 

Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

Zadanie nr II: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr III: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr IV: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:

 

Zadanie I

 

Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach;

 

2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów;

 

3) darniowanie terenów płaskich;

 

4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją;

 

5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm;

 

6) podlewanie nasadzeń trwałych;

 

7) opryski nawierzchni utwardzonych.

 

Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Prace obejmują:

 

Zadanie nr II: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr III: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Zadanie nr IV: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.

 

Szacunkowa wartość bez VAT: 879 625 PLN.

 

Informacje o częściach zamówienia:

 

Część nr: 1

 

1) Krótki opis

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

 

3) Wielkość lub zakres

 

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 2

 

1) Krótki opis

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3) Wielkość lub zakres

 

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 3

 

1) Krótki opis

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3) Wielkość lub zakres

 

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 4

1) Krótki opis

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

77314100, 77300000, 77312000

 

3) Wielkość lub zakres

 

4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.

 

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

  

Zadanie I – 5 000 PLN

Zadanie II – 12 000 PLN

Zadanie III – 2 500 PLN

Zadanie IV – 2 000 PLN.

 

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

 

Zadanie I

 

Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o łącznej wartości 150 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.

 

Zadanie II

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – tereny gminne i drogi krajowe

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o łącznej wartości 400 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia ( z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.

 

Zadanie III

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi powiatowe

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o łącznej wartości 90 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.

 

Zadanie IV

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi wojewódzkie.

 

Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o łącznej wartości 70 000 PLN brutto, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania lub wykonywania i odbiorców, potwierdzone dokumentami np. protokołami odbioru robót, referencjami). Wykonane prace winny obejmować również prace prowadzone w pasie drogowym.

 

Zadanie I

 

Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.

 

a) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie 1 tygodnia wykonać:

 

— tereny gminne: przyciąć 2 500 mb żywopłotów, wypielić 2 000 m² powierzchni,

 

— drogi powiatowe: przyciąć 500 mb żywopłotów, wypielić 800 m² powierzchni,

 

— drogi wojewódzkie: przyciąć 350 mb żywopłotów, wypielić 700 m² powierzchni.

 

Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2.

 

b) Zamawiający wymaga prowadzenia prac 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym.

 

c) Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaką firma jednocześnie deklaruje się użyć przy pracach pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 7.

 

d) Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób jaką firma deklaruje się jednocześnie wysłać do prac pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 8.

 

Zadanie II

 

 

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – tereny gminne i drogi krajowe.

 

a) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie 2 tygodni wykosić powierzchnię minimum 1 500 000 m² trawników – oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2.

 

b) Zamawiający wymaga prowadzenia prac 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym.

 

c) Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaką firma jednocześnie deklaruje się użyć przy koszeniu. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 7.

 

d) Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób jaką firma deklaruje się jednocześnie wysłać do prac pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 8.

 

Zadanie III

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi powiatowe

 

a) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie 2 tygodni wykosić powierzchnię minimum 129 000 m² trawników – oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2.

 

b) Zamawiający wymaga prowadzenia prac 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym.

 

c) Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaką firma jednocześnie deklaruje się użyć przy koszeniu. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 7.

 

d) Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób jaką firma deklaruje się jednocześnie wysłać do prac pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 8.

 

Zadanie IV

 

Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły – drogi wojewódzkie.

 

a) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie, iż posiada potencjał techniczny i ludzki, aby w okresie 2 tygodni wykosić powierzchnię minimum 74 000 m² trawników – oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2.

 

b) Zamawiający wymaga prowadzenia prac 7 dni w tygodniu w systemie dwuzmianowym.

 

c) Wykonawca przedstawi w ofercie zestawienie posiadanego sprzętu jaką firma jednocześnie deklaruje się użyć przy koszeniu. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 7.

 

d) Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób jaką firma deklaruje się jednocześnie wysłać do prac pielęgnacyjnych. Zestawianie to stanowić będzie załącznik do zawartej z wykonawcą umowy – załącznik nr 8.

 

1. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

 

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2.

 

2. Wykaz dokumentów świadczących o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

 

 

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

3. Inne dokumenty

 

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu

2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4.

3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem 5.1., 5.2., 5.3., lub 5.4. lub 5.5. lub 5.6.

 

4. Wykaz narzędzi – załącznik nr 7.

 

5. Wykaz osób – załącznik nr 8.

 

Inne dodatkowe informacje

 

Informacje do poprawienia lub dodania w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 

Więcej informacji w odpowiedniej dokumentacji przetargowej.

 

 

 


 

Uwaga!



Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.

 


 

Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia.


 

Polska-Piła: Usługi w zakresie trawników

2014/S 251-446107

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
ul. gen. Władysława Andersa 10
Osoba do kontaktów: Piotr Ziółkowski
64-920 Piła
POLSKA
Tel.: +48 672111637
E-mail: zampubl@zdiz.pila.pl

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://zdiz.pila.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Środowisko
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Pielęgnacja terenów zieleni gminnej oraz w pasach drogowych dróg gminnych, krajowych, powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły, Koszenie terenów zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27: Inne usługi

Kod NUTS PL411
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) darniowanie terenów płaskich,
4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm,
6) podlewanie nasadzeń trwałych,
7) opryski nawierzchni utwardzonych.
Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się
w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
Zadanie nr 1: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Wykonanie kompleksowych usług związanych z pielęgnacją powierzchni trawnikowych, rabat bylinowych, rabat różanych oraz skupin krzewów i żywopłoty na gruntach stanowiących własność Gminy Piła oraz w pasach drogowych dróg krajowych, dróg powiatowych i wojewódzkich znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
1) prace pielęgnacyjne prowadzone na rabatach bylinowych, różankach
2) prace pielęgnacyjne w skupinach krzewów i żywopłotów,
3) darniowanie terenów płaskich,
4) wygrabianie liści z trawników i skupin wiosną i jesienią wraz z transportem i utylizacją,
5) karczowanie drzewek o średnicy pnia do 7 cm,
6) podlewanie nasadzeń trwałych,
7) opryski nawierzchni utwardzonych.
Wykonanie koszenia powierzchni trawnikowych na terenach zieleni znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Piły.
Prace obejmują:
Zadanie nr 1: koszenie terenów zieleni gminnej, terenów w pasach drogowych dróg gminnych i krajowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
Zadanie nr 2: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
Zadanie nr 3: koszenie terenów zieleni w pasach drogowych dróg wojewódzkich (na powierzchniach płaskich i na skarpach) ze zbiorem na wybranych terenach.
Szacunkowa wartość bez VAT: 879 625 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 10 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

77314100, 77300000, 77312000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zadanie I - 4 000 PLN, zadanie II - 1 000 PLN, Zadanie III - 600 PLN, Zadanie IV - 12 000 PLN, Zadanie V - 2 500 PLN, Zadanie VI - 2 000 PLN.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zadanie I
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 100 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zadanie II
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 30 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zadanie III
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 20 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zadanie IV
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 400 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zadanie V
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 90 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zadanie VI
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 70 000 PLN odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.2.2015 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 10.2.2015 - 9:05

Miejscowość:

Piła

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izb Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587840
VI.4.2)
Składanie odwołań
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izb Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
Tel.: +48 224587840
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29.12.2014

   

Dokumenty do pobrania:
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2015-01-08 13:11:12)
rozmiar pliku: 438.8Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz