Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Przebudowa chodników położonych na terenach gminnych wzdłuż ul. Królowej Jadwigi

rok: 2016

 

Piła , dnia  26.02.2016 r

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej  oferty

 

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn: „Przebudowa chodników położonych na terenach gminnych wzdłuż ul. Królowej Jadwigi”

 

 

 

Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

 

                                                                                                                                                                        

Roboty Drogowe AL. - BUD

 

Ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca

 

Cena brutto – 51.264,28 zł

 

Okres gwarancji – 5 lat

 

 

 

 

 

 

 

Przedmiotową  decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferty  niniejszych   Wykonawców   uzyskały największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryteriów  wskazanych  w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu  ofertę złożyli następujący Wykonawcy

 

 

 

1.TOMBRUK – Tomasz Parszewski ul. Opoczyńska 4; 26 – 425 Odrzywół – cena 63.951,29 zł; okres gwarancji – 5 lat – 79,15 pkt

 

2. GARTENBRUK s.c. Tomasz Grzegorek& Krzysztof Grzegorek Lubiewo 6; 66 – 530 Drezdenko- cena- 72.388,83zł;okres gwarancji – 5 lat- 70,27 pkt

 

3. POL – DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. ul. Podmiejska 2; 78 – 500 Drawsko Pomorskie – cena -  65.281,78 zł; okres gwarancji – 5 lat – 77,60 pkt

 

4. Firma Budowlana JAMAL - Jan Pieprz ul. Strzelecka 5; 64 – 920 Piła- cena -  60.216,00 zł; okres gwarancji – 5 lat-83,87 pkt 

 

5. DPP s.c. Al. Powst. Wlkp.14/4; 64 – 920 Piła- cena 56.562,83 zł; okres gwarancji – 5 lat – oferta odrzucona – nie uzupełnienie dokumentów w wyznaczonym terminie

 

6. Zakład Ogólnobudowlany MARK – Mariusz Kądziołka ul. Słowackiego 23; 64 – 830 Margonin- cena 95/.019,17; okres gwarancji – 4 lata – oferta odrzucona – niezgodna ze siwz

 

7. Zakład Ogólnobudowlany  Janusz Szczap ul. Szarych Szeregów 21; 64 – 920 Piła – cena – 107.039,00 zł; okres gwarancji – 2 lata – oferta odrzucona – niezgodna ze siwz

 

8. Zakład Ogólnobudowlany – Zbigniew Plak ul. Rzemieślnicza 5; 77 – 400 Złotów- cena 61.023,66 zł; okres gwarancji – 5 lat – 82,80 pkt

 

9. Roboty  Drogowo Budowlane Jacek Karpiński ul. Norwida 9; 77 – 400 Złotów- cena 51.760,07 zł; okres gwarancji – 5 lat – 97,09 pkt

 

10. Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych SAB  - Dariusz Drabik ul. Strzelecka 27;64 – 920 Piła – cena  72.541,24zł;okres gwarancji – 3 lata – 72,13 pkt  

 

11. Z.U.P.H. BU – DRO – MEL – Tomasz Pęski  Pobórka Mała 1a; 89 – 340 Białośliwie- cena – 53.962,97 zl; okres gwarancji – 5 lat – 93,24pkt

 

12. ASTA – BUD Spółka z o.o. ul. Podgórna 12; 64 – 920 Piła- cena – 62.172,33 zł; okres gwarancji – 5 lat – 81,33 pkt 

 

13. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOSIA- Dominika Stobińska ul. Towarowa 4 – 6/56; 64 – 920 Piła – cena -  69.009,78 zł; okres gwarancji – 5 lat – 73,57 pkt

 

14. Roboty Drogowe AL. – BUD ul. Spokojna 11; 64 – 930 Dobrzyca – cena – 51.264,28 zl; okres gwarancji – 5 lat – 98,00 pkt

 

15. TEAM – BUD – Wojciech Maciaszczyk ul. Śniadeckich 13A/27; 64 – 920 Piła – cena – 54.031,67 zł; okres gwarancji – 5 lat – 93,13 pkt                                                                                                

 

 

  

 

 Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert

 

 

 

 


 

Uwaga!


Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.






Uwaga!


Plik treści SIWZ (wraz z załącznikiami) stanowi załącznik niniejszego ogłoszenia, załączony u dołu ogłoszenia

 

 


 

Przebudowa chodników położonych na terenach gminnych wzdłuż ul. Królowej Jadwigi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników położonych na terenach gminnych wzdłuż ul. Królowej Jadwigi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont chodników wzdłuż ul. Królowej Jadwigi. Zakres prac obejmuje: - pomiary, obsługa geodezyjna, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - nawierzchnie, - obrzeża, - krawężniki, - regulacja urządzeń podziemnych Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: brak.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zadanie o wartości każdego minimum 50 000,00 zł brutto odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, potwierdzone dokumentami np. protokół odbioru robót lub referencje na dowód, że roboty wskazane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  •  
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik odpowiednio nr 1. 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 5. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

Dokumenty do pobrania:
Przekroje
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:35:31)
rozmiar pliku: 36.6Kb
Plan 2
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:35:13)
rozmiar pliku: 8.8Mb
Plan 1
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:34:35)
rozmiar pliku: 3.1Mb
Opis techniczny
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:34:03)
rozmiar pliku: 27.4Kb
Załącznik nr 5
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:33:43)
rozmiar pliku: 30.2Kb
siwz
(wprowadził: Piotr Ziółkowski 2016-01-27 11:20:27)
rozmiar pliku: 210.5Kb
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz