ZP .I/.341/32/13/ZDiZ
Piła , dnia 26.07.2013 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn: ”ul. Kamienna ( na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej ”
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
„MG PROJEKT Marek Gluba
ul. Grunwaldzka 2; 64 – 920 Piła
Cena brutto – 36.777,00 zł
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta niniejszego Wykonawcy uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu 01.08.2013r.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:
1.„Projektowanie i Nadzór Budowlany – Jerzy Kupień - ul. Tęczowa 5-7/6; 78 – 600 Wałcz – 46.740,00 zł
2.MG PROJEKT – Marek Gluba – ul. Grunwaldzka 2; 64 – 920 Piła – 36.777,00 zł
3.Firma Projektowa – Jakub Nawrocki – ul. Mazurska 42/6; 70 – 424 Szczecin – 59.372,10 zł
4.SD PROJEKT s.c. – ul. Szymborska 10/8 ; 60 – 254 Poznań – 71.709,00 zł
5.Biuro Usług Projektowych „RIW” s.c. – Zawada ul. Wiosenna 20; 64 – 930 Szydłowo- 39.999,60 zł
6.NAP – PROJEKT- s.c. – ul. Objezierze 27/5; 64 – 600 Oborniki – 56.334,00 zł
7.JK PROJEKT Renata Rystal – Chudy – ul. Błażeja 6G/21; 61 – 608 Poznań – 47.355,00 zł
Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania projektu kanalizacji deszczowej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 281530 - 2013 data 18.07.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
W ogłoszeniu jest: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pod nazwą Ulica Kamienna (na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) w zakresie: - przebudowa jezdni wraz z chodnikami, - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa oświetlenia parkowego wzdłuż istniejącego i doprojektowanego ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa infrastruktury drogowej..
W ogłoszeniu powinno być: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pod nazwą Ulica Kamienna (na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) w zakresie: - przebudowa jezdni wraz z chodnikami, - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego, - budowa oświetlenia parkowego wzdłuż istniejącego i doprojektowanego ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa infrastruktury drogowej..
W związku z powyższą zmianą odpowiedniej zmianie uległa treść siwz. Zmienioną treść siwz zawiera plika „siwz-poprawiony2”.
Zamawiający informuje, iż otrzymał następujące pytanie do przetargu.
Prosimy o podanie łącznej długości odcinka ulicy na którym należy zaprojektować oświetlenie.
Ad.
Oświetlenie należy zaprojektować na całej długości odcinka.
Ponadto Zamawiający wyjaśnia, iż przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowy oświetlenia parkowego, a nie jej przebudowy.
Zamawiający informuje, iż otrzymał dwa poniższe zestawy pytań do przetargu.
1. Czy Zamawiający posiada warunki przebudowy skrzyżowania ul. Kamiennej z ul. Wojska Polskiego (droga woj. Nr 179) wydane przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich?. Jeżeli tak to prosimy o ich zamieszczenie.
2. Czy w dokumentacji projektowej należy uwzględnić rozbudowę skrzyżowania ul. Kamiennej z ul Wojska Polskiego (droga wojewódzka nr 179) o dodatkowe pasy ruchu w ciągu ul. Wojska Polskiego?
Ad. 1,2
Zamawiający informuje, iż nie posiada warunków przebudowy skrzyżowania ul. Kamiennej z ul. Wojska Polskiego. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zaprojektowania przebudowy tego skrzyżowania.
1. Proszę o zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Piły o którym mowa w ust. II. pkt. 2 załącznika do wzoru umowy lub podanie numeru Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego w którym w/w Plan został ogłoszony.
2. W ust. III – opis przedmiotu zmówienie w załączniku do wzoru umowy Zamawiający wymienia: „przebudowa infrastruktury drogowej”. Mając na uwadze art. 29 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. 2004 Nr 19 poz. 177) który brzmi: „Przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.”, prosimy o wyszczególnienie infrastruktury drogowej przewidzianej do przebudowy.
3. Czy odwodnienie całego odcinka planowane jest do rowów?
4. Jeżeli dla części odcinka ma być zaprojektowana kanalizacja deszczowa to prosimy o podanie jego długości.
5. Prosimy o wskazanie odbiornika wód z kanalizacji deszczowej.
6. Czy inwestycja znajduje się w obszarze NATURA 2000?
7. Prosimy o podanie łącznej długości odcinka ulicy na którym należy zaprojektować odwodnienie.
Ad.1
Dla działki 6/1; 6/2, 149, 14 (obr.01) – uchwała Nr X/112/03 Rady Miejskiej w Pile z dnia 24 czerwca 2003r. (ogłoszenie w Dz. Urz. Woj. Wlkp. Nr 151, poz. 2847 z dnia 22 czerwca 2003r.)
Ad.2
Należy uwzględnić zaprojektowanie peronów przystanków komunikacji miejskiej.
Ad.3.
Tak. Odwodnienie całego odcinka planowane jest do rowów.
Ad.4.
Nie dotyczy.
Ad.5
Nie dotyczy.
Ad.6
Inwestycja nie dotyczy obszaru Natura 2000.
Ad. 7
Odwodnienie należy zaprojektować na całej długości odcinka.
Zamawiający informuje o zmianie treści SIWZ w zakresie określenia terminu złożenia i otwarcia ofert. Zmienioną treść zawiera plik „siwz-poprawiony”.
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".
Ulica Kamienna (na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
Numer ogłoszenia: 281530 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ulica Kamienna (na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania pod nazwą Ulica Kamienna (na odcinku od Al. Wojska Polskiego do ul. Agatowej) w zakresie: - przebudowa jezdni wraz z chodnikami, - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - przebudowa istniejącego ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa oświetlenia parkowego wzdłuż istniejącego i doprojektowanego ciągu pieszo-rowerowego, - przebudowa infrastruktury drogowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zadania o wartości minimum 50 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca winien dysponować projektantem branży drogowej, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 projekty drogowe o wartości każdego minimum 50 000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami projekty umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie