Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile

rok: 2013

 

 

  

ZP .I/.341/16/13/ZDiZ

Piła , dnia  17.04.2013 r.

 

 

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania  pn:  ”budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym ul. Motylewska w Pile ”

 

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

 „KMC  ADMINISTRATOR” Nieruchomości i Inwestycje Spółka z o.o.

 Pl. Staszica 10; 64 – 920 Piła

Cena brutto –  1.599.156,65  

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego    Wykonawcy   uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt. Zawarcie umowy planowane jest po dniu  22.04.2013r.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli następujący Wykonawcy:

1.Zakład Budownictwa  Ogólnego „DOMBUD” – ul. Różana 10; 89 – 300 Wyrzysk – 1.900.072,56 zł – oferta odrzucona zgodnie z art.89

   ust.1 pkt.7 –  brak zgody na poprawienie omyłki rachunkowej,

2.”POSBAU” S.A. – Budownictwo Uprzemysłowione - ul. Żmigrodzka 41/49; 60-171 Poznań – 1.818.720,80 zł,

3.Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych „SPADOCHRONIARZ”-  ul. Kamienna 40 ; 64-920 Piła  – 1.673.057,61 zł,

4.”THERMBAU  POLSKA” Spółka z o.o. SK- ul. W. Młodych 78A; 64-920 Piła  – 1.645.201,59 zł- oferta

   odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści siwz – pominięta pozycja kosztorysowa,

5.Przedsiębiorstwo „WENO”- s.j. ul. Mostowa 2; 64-800 Chodzież – 1.480.303,54 zł  – oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2

   ustawy Pzp – treść oferty nie odpowiada treści siwz – zmiana ilości, pominięte pozycje kosztorysowe.

 

  Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach.

 

 


 Zamawiający informuje o uzupełnieniu ogłoszenia o dwa pliki w formacie dwg, z zakresu wyposażenia i architektury.

 


Zamawiający informuje o uzupełnieniu plików stanowiących opis przedmiotu zamówienia. Uzupełnione pliki zamieszczone są w folderze „Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym w Pile przy ul. Motylewskiej w Pile – uzupełnienie”.


 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 36433 - 2013 data 11.03.2013 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest: 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul.Gen.Wł. Andersa 10 64-920 Piła Sekretariat..

W ogłoszeniu powinno być: 28.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul.Gen.Wł. Andersa 10 64-920 Piła Sekretariat..

 


Zamawiający informuje o zamieszczeniu poprawnie działającego pliku p.n. „KAPLICA opis - arch konst.”


Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj".


Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile
Numer ogłoszenia: 36433 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Motylewskiej w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa domu przedpogrzebowego na Cmentarzu Komunalnym przy ulicy Motylewskiej w Pile- II etap stan wykończeniowy. Zakres prac obejmuje wykonanie: - dodatkowego pomieszczenia na agregat prądotwórczy - obróbek blacharskich - uzupełnienie na murkach attyki, - ścianek działowych z cegły pełnej, ścianek systemowych do wc, - obudowę słupów płytami karton - gips - izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych, - izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, - podłoży pod posadzki, - tynków, gładzi gipsowych, - montaż stolarki drzwiowej, - Elewacji - izolacja i ocieplenie ścian zewnętrznych + obłożenie z wykończeniem - instalacji c.o., wentylacji i kotłowni olejowej, - wewnętrznej instalacji wod - kan. - przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - wewnętrznej instalacji elektrycznej, - instalacji elektrycznej nagłośnienia, - instalacji alarmowej i przeciwwłamaniowej, - instalacji komputerowej i telefonicznej, - badania i pomiary elektryczne instalacji,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego waruku w tym zakresie

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 zadań - budynki użyteczności publicznej o kubaturze min.4.600m3 odpowiadające swoim rodzajem i wartości każdego minimum 2.000.000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    1.Kierownik budowy: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń, -aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim zarządzaniu robotami, 2.Kierownik robót sanitarnych ( instalacyjnych): - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży instalacyjnej, -aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami instalacyjnymi, 3.Kierownik robót elektrycznych: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży elektrycznej, -aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, -minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami branży elektrycznej

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentuje, że: - dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln złotych ( słownie: dwa miliony złotych), - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln zł ( słownie: dwa miliony złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·          

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Uwaga!* 1. Dowodami, o których mowa w części III pkt 4 ppkt 2, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1). 2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1. Wykonawca może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw lub usług oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Zgodnie z zapisami art. 24 ust.2 pkt 1-5 z postępowania wyklucza się również wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.5)), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postepowaniu, chyba ze wykażą, ze istniejące miedzy nimi powiazania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, wraz oferta, winien złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej. Przepisy ust. 3 i 4 stosuje się. *- powyższe uwagi odnoszą się do zmian ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązujących od dnia 20 lutego 2013r.1. 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2. 3.Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5. 5.Decyzja właściwego starosty w zakresie zbiórki i transportu odpadów lub zatwierdzająca program gospodarki odpadami - do ukazania przed podpisaniem umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul. gen.Wł. Andersa 10 64 -920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ul.Gen.Wł. Andersa 10 64-920 Piła Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   

wstecz