Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2014 r.

rok: 2014

 

ZP.I-1/341/1/14

Piła , dnia 28.01.2014 r.

 

 

  Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu                o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania   pn„Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2014r.Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

 

Zakład Zieleni Miejskiej Sp. z o.o.

ul. Węglowa 9

64-920 Piła

Cena brutto  – 274 201,20 zł

 

 

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta  niniejszego Wykonawcy  uzyskała największą liczbę punktów w wyniku oceny przeprowadzonej przez Zamawiającego na  podstawie  kryterium  wskazanym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i uzyskała tym samym max. ilość 300 pkt.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w w/w przetargu ofertę złożyli ponadto następujący Wykonawcy:

 

1.        „Zulit” PPHU Roman Jopek,Witrogoszcz-Osada 17A,89-310 Łobżenica cena brutto – 298 242,00 zł

 

Zawarcie umowy możliwe jest niezwłocznie.

 

Dziękujemy i zapraszamy do składania ofert w kolejnych przetargach

 

 

 

4.

 

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika Załącznik nr 5.3. do SIWZ poprzez zmianę pozycji 16. Zmienioną treść zawiera plik Załącznik nr 5.3. do SIWZ – zmieniony.


 

3.

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18746 - 2014 data 16.01.2014 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81.


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III. 3.1).


W ogłoszeniu jest: Wykonawca przed realizacją zamówienia winien posiadać umowę na odstawianie odpadów zbieranych w ramach realizacji zamówienia..


W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

 

W związku z powyższym odpowiedniej zmianie uległa treść SIWZ. Zmienioną treść zawiera plik SIWZ-poprawiony.

 

 

 

2.

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika Załącznik nr 5.2. do SIWZ poprzez zmianę pozycji 16. Zmienioną treść zawiera plik Załącznik nr 5.2. do SIWZ – zmieniony.

 

1.

Zamawiający informuje o zmianie treści załącznika Załącznik nr 5.1. do SIWZ poprzez dodanie pozycji 45. Zmienioną treść zawiera plik Załącznik nr 5.1. do SIWZ – zmieniony.


 

 

 

 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. W celu uniknięcia pomyłek w składanych ofertach prosimy o śledzenie na bieżąco zmian treści ogłoszenia.


Uwaga!

Zamawiający informuje, iż załączniki do ogłoszenia dostępne są w zakładce „Pobierz SIWZ", z pominięciem czynności logowania i po naciśnięciu przycisku "kliknąć tutaj". 

 

 

Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2014 r.

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane z pielęgnacją i wycinką drzew w granicach administracyjnych miasta Piły w 2014 r..

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace związane między innymi z usunięciem drzew oraz transportem całości drewna w miejsce wskazane przez zamawiającego, redukcją koron drzew, usuwaniem gałęzi suchych, nadłamanych oraz wiszących, usuwaniem odrostów wokół szyi korzeniowej drzew oraz na pniu drzewa, frezowaniem pniaków po drzewach, pielęgnacją drzew. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak.

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca przed realizacją zamówienia winien posiadać umowę na odstawianie odpadów zbieranych w ramach realizacji zamówienia.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania - alternatywnie w pasach drogowych, parkach, obiektach zabytkowych, cmentarzach - o łącznej wartości minimum 100 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca: - dysponuje min. 1 podnośnikiem koszowym, - posiada min. 1 koparko - ładowarkę, - dysponuje min. 2 pojazdami o ładowności min. 4 ton, - posiada bazę magazynowo sprzętową w granicach administracyjnych miasta Piły lub maksymalnie w odległości do 10km od nich.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca: - zatrudnia minimum 2 pilarzy w tym jednego posiadającego ukończony kurs z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew ukończony w okresie ostatnich 5 lat, - zatrudnia min. 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem drogowym, - dysponowanie osobą o wykształceniu minimum średnim o kierunku ogrodniczym lub leśnym, która będzie prowadziła nadzór nad wykonywaniem prac, z ramienia wykonawcy.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 3. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 4. Kosztorysami ofertowymi sporządzonymi zgodnie z załącznikiem nr 5.1.,5.2.,5.3.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zgodnie z projektem umowy.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  nie

   

wstecz