Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

Przetargi zakończone: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły

rok: 2010

 

Piła: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły


Numer ogłoszenia: 48170 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2019 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły - powyżej 14 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AGAR, ul. Towarowa 1, 64-920 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117810,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68901,00

  • Oferta z najniższą ceną: 68901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142800,00

  • Waluta: PLN.

 

 


 

                                                                                                           Piła, dn. 28.01.2010r.

 

 

                                                                                              Wszyscy Wykonawcy

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/

O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*

 

Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez  Zarząd Dróg i Zieleni w Pile  postępowaniu

o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :  

Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta  Piły ,

Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru  jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:

P.P.H.U.”AGAR” z siedzibą ul. Towarowa 1, 64 – 920 Piła

Przedmiotową decyzję Zamawiający uzadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę tj. 84.059,22 zł odnoszącą się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym

uzyskała największą liczbę punktów  tj.300,00 w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego  na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:

        1. CLEANOSOL – POLSKA Spółka z o.o. Al. Zwycięstwa 250; 81 – 540 Gdynia

cena brutto – 129.210,2-zł; pkt- 195,15

        2. GRAWIL - SILESIANA – Spółka z o.o. ul. Komunalna 7; 87-800 Włocławek

cena brutto – 174.216,00- zł; pkt.-144,75

3.P.P.H.U.”JAWO – ZNAK” ul Gajowa 36a; 62 – 200 Gniezno

cena brutto- 108.739,82; pkt.231,90

4.P.P.H.U.”AGAR” ul. Towarowa 1; 64 – 920 Piła

cena brutto- 84.059,22;pkt-300,00

5.”VOBEMA – POLSKA” - Spółka z o.o.ul. Polna 10; 64 – 920 Piła

cena brutto- 92.915,20; pkt-271,38

6.Z.I.S.,W-K,co  i Gaz – J.Nowara ul. Witczaka 44; 41-902 Bytom

cena brutto-108.885,00;ppkt-231,60

7.P.P.U.H.”PERFEKT” M.Nowara ul. Witczaka 44; 41 – 9-02 Bytom

cena brutto – 100.174,20; pkt-251,73

 

 Wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych

 na terenie miasta Piły


Numer ogłoszenia: 2019 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły - powyżej 14 000 euro przedmiot zamówienia obejmuje: - mechaniczne malowanie farbą chlorokauczukową odblaskową linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, - ręczne malowanie farbą chlorokauczukową odblaskową linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, - mechaniczne i ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, - ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3)dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Oswiadczenie o treści określonej w art. 24 ust.1 i 2 ustawy -prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 4) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami cz.VII pkt.4 siwz 6)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 8)Aktualne (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 9)wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 5.


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni ul. 14 -go Lutego 20 64 - 920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Pobierz plik:

SWIZ oznakowanie poziome

 

   

wstecz