Piła: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły
Numer ogłoszenia: 48170 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2019 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły - powyżej 14 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68901,00
Oferta z najniższą ceną: 68901,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142800,00
Waluta: PLN.
Piła, dn. 28.01.2010r.
Wszyscy Wykonawcy
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY/
O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE*
Niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Zarząd Dróg i Zieleni w Pile postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na :
Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły ,
Zamawiający zgodnie z art.91 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych dokonał wyboru jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę:
P.P.H.U.”AGAR” z siedzibą ul. Towarowa 1, 64 – 920 Piła
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzadnia tym, że oferta niniejszego Wykonawcy zawierała najniższą cenę tj. 84.059,22 zł odnoszącą się do przedmiotu zamówienia publicznego, a w związku z powyższym
uzyskała największą liczbę punktów tj.300,00 w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Jednocześnie Zamawiający informuje, że oferty złożyli nastepujący Wykonawcy:
1. CLEANOSOL – POLSKA Spółka z o.o. Al. Zwycięstwa 250; 81 – 540 Gdynia
cena brutto – 129.210,2-zł; pkt- 195,15
2. GRAWIL - SILESIANA – Spółka z o.o. ul. Komunalna 7; 87-800 Włocławek
cena brutto – 174.216,00- zł; pkt.-144,75
3.P.P.H.U.”JAWO – ZNAK” ul Gajowa 36a; 62 – 200 Gniezno
cena brutto- 108.739,82; pkt.231,90
4.P.P.H.U.”AGAR” ul. Towarowa 1; 64 – 920 Piła
cena brutto- 84.059,22;pkt-300,00
5.”VOBEMA – POLSKA” - Spółka z o.o.ul. Polna 10; 64 – 920 Piła
cena brutto- 92.915,20; pkt-271,38
6.Z.I.S.,W-K,co i Gaz – J.Nowara ul. Witczaka 44; 41-902 Bytom
cena brutto-108.885,00;ppkt-231,60
7.P.P.U.H.”PERFEKT” M.Nowara ul. Witczaka 44; 41 – 9-02 Bytom
cena brutto – 100.174,20; pkt-251,73
Wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych
na terenie miasta Piły
Numer ogłoszenia: 2019 - 2010; data zamieszczenia: 05.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. 14 Lutego 20, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 212 34 25, faks 0-67 212 46 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie oznakowania poziomego ulic gminnych i powiatowych na terenie miasta Piły - powyżej 14 000 euro przedmiot zamówienia obejmuje: - mechaniczne malowanie farbą chlorokauczukową odblaskową linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, - ręczne malowanie farbą chlorokauczukową odblaskową linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych i przerywanych, - mechaniczne i ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, - ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3)dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 3)Oswiadczenie o treści określonej w art. 24 ust.1 i 2 ustawy -prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 4) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 5)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie) - przygotowane zgodnie z zapisami cz.VII pkt.4 siwz 6)Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez organ zgodności z oryginałem z podaniem daty- nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 7) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 8)Aktualne (wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenia z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 9)wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdiz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni ul. 14 -go Lutego 20 64 - 920 Piła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Pobierz plik: